Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Bydgoszcz: Dostawa
mierników do pomiarów wielkości fizycznych
oraz zasilaczy laboratoryjnych i ups
Numer ogłoszenia: 245193 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich , ul. Kordeckiego 20, 85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 374-93-32, 374-94-03, faks 052 3749332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mierników do pomiarów wielkości fizycznych oraz zasilaczy laboratoryjnych i ups.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mierników do pomiarów wielkości fizycznych oraz zasilaczy laboratoryjnych i UPS dla Wydziału Telekomunikacji i Elektrotechniki UTP w Bydgoszczy w ramach Projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 1. Dostawa obejmuje: - dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane poniżej, - wniesienie sprzętu przez pracowników Wykonawcy, montaż (instalację) i uruchomienie, - instruktaż stanowiskowy w języku polskim związany z obsługą, konserwacją dla 2 osób po zakończeniu dostawy (dot. każdego z zadań), - po dokonaniu instalacji, uruchomienia aparatury i przeprowadzeniu instruktażu stanowiskowego zostanie dokonany odbiór przedmiotu umowy na podstawie protokołu dostawy. Protokół dostawy sporządzi Wykonawca, 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w niniejszej SIWZ: Zadanie nr 1 - dostawa: urządzeń do pomiarów temperatury metodami kontaktowymi Zadanie nr 2 - dostawa: mierników i przyrządów elektrycznych Zadanie nr 3 - dostawa: zasilaczy laboratoryjnych i UPS-a z filtrem trójfazowym Zadanie nr 4 - dostawa: urządzenia do monitoringu wielkości fizycznych za pośrednictwem sieci GSM.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenia wymagane ustawa PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania dotyczący wiedzy i doświadczenia będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu o podobnym charakterze wraz z ich uruchomieniem odrębnie dla każdego z zadań od 1-4. Spełnianie przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w SIWZ Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą oraz dokumentów dołączonych do oferty, o których mowa w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: - zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, - zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ, - zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.utp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
85-789 Bydgoszcz, ul. al. S. Kaliskiego 7
Zamówienia Publiczne, pokój C16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz, ul. al. S. Kaliskiego 7 Zamówienia Publiczne, pokój C16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa: urządzeń do pomiarów temperatury metodami kontaktowymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są urządzenia do pomiarów temperatury metodami kontaktowymi do Laboratorium Badania Urządzeń Elektrycznych Niskiego Napięcia i Jakości Produkcji: 1. Czujnik temperatury - 3 szt. Czujnik z termopary płaszczowej NiCr-NiAl o średnicy 3 mm, ze spoiną pomiarową galwanicznie odizolowaną od płaszcza, o długości termopary 200 mm; 2. Przedłużacz czujnikowy - 3 szt. Przedłużacz czujnikowy dostosowany do czujników z poz. 1 i wejść rejestratora z poz. 3, o długości 3 m. 3. Rejestrator 9-kanałowy - 1 szt. Rejestrator z oprogramowaniem umożliwiającym: wyświetlanie wartości mierzonej temperatury w poszczególnych kanałach, zapis i odczyt procesu rejestracji temperatury (z możliwością eksportu danych do pakietu MS Office), regulację czasu pomiędzy kolejnymi pomiarami. Rejestrator powinien mieć możliwość współpracy z komputerem PC - komunikacja przez USB. Rozdzielczość pomiaru nie gorsza niż 0,1oC 4. Czujniki, przedłużacze i poszczególne wejścia rejestratora muszą być po procesie wzorcowania (wzorcowanie-kalibracja na etapie dostawy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0, 38.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa: mierników i przyrządów elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są mierniki i przyrządy elektryczne do Laboratorium Badania Urządzeń Elektrycznych Niskiego Napięcia i Jakości Produkcji: 1. miernik cyfrowy małych rezystancji (1 szt.) 2. mierniki cęgowe do pomiarów prądów i napięć (2 szt.) 3. mierniki do pomiaru rezystancji izolacji (2 szt.) 4. multimetry (3 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.13.00-0, 38.55.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa: zasilaczy laboratoryjnych i UPS-a z filtrem trójfazowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zasilacze laboratoryjne i UPS z filtrem trójfazowym do Laboratorium Badania Urządzeń Elektrycznych Niskiego Napięcia i Jakości Produkcji: 1. Zasilacze laboratoryjne - 3 szt. 2. UPS z filtrem trójfazowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa: urządzenia do monitoringu wielkości fizycznych za pośrednictwem sieci GSM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie do monitoringu wielkości fizycznych za pośrednictwem sieci GSM do Laboratorium Badania Urządzeń Elektrycznych Niskiego Napięcia i Jakości Produkcji. Urządzenie do monitoringu wielkości fizycznych za pośrednictwem sieci GSM Interfejs szeregowy RS-232: - format danych: 8N1, 8N2, 8E1, 8O1, 7E1, 7O1 - prędkości transmisji: 1200, 2400, 4800, 9600, 14400, 19200, 28800, 38400, 57600, 115200 bit/s Interfejs radiowy GSM: - pasmo 900/1800/1900 MHz - moc wyjściowa: min. 2 W (900 MHz); 1 W (1800/1900 MHz) - prędkość transmisji GPRS <= 56000 bit/s - wyjście antenowe: 50 Ohm SMA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej oraz wieszaka
- Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Cyberbezpieczny samorząd
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.