eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na trzy części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
Numer ogłoszenia: 245205 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217391 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na trzy części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej lub stolarki drzwiowej w danym lokalu mieszkalnym, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 2)demontaż drewnianych okien i drzwi balkonowych, 3)dostawę i montaż okien i drzwi balkonowych z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik k.szyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik k.okna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d)zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi (ucieczkę) ciepła przez okna, 4) każde okno powinno być wyposażone (posiadać) a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN, b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę komór - 5 (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), d) klamki w kolorze białym, e) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), f) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, g) możliwość otwierania i uchylania, h) możliwość stopniowania uchyłu - minimum 4o, 5) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 6) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 7) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych przez Wspólnotę Mieszkaniową przy dociepleniu budynku, parapet wymienić na jednorodny rodzajowo jak w całym budynku, 8) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 9) wykonanie obróbek tynkarskich, 10) regulację skrzydeł okiennych i drzwiowych, 11) pomalowanie pasów otworów okiennych i drzwiowych w miejscach wykonania obróbek tynkarskich farbą emulsyjną białą, 12) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanych okien, drzwi i gruzu powstałego z demontażu stolarki oraz dostarczenie dowodu wywozu na wysypisko odpadów, 13) przed upływem 12 m-cy, wykonawca dokona przeglądu i regulacji zamontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, 14) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca, 15) uporządkowanie po robotach w mieszkaniu lokatora.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon 3,4,5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Systemy Okien i Drzwi Piotr Paszkowski i Jakub Paszkowski Spółka Jawna, Danowo 33, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502840,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 555237,49

  • Oferta z najniższą ceną: 416999,32 / Oferta z najwyższą ceną: 555238,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon 2,6,7,8,9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Systemy Okien i Drzwi Piotr Paszkowski i Jakub Paszkowski Spółka Jawna, Danowo 33, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525891,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 545490,91

  • Oferta z najniższą ceną: 446045,11 / Oferta z najwyższą ceną: 545490,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Rejon 10,13,14,15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER Systemy Okien i Drzwi Piotr Paszkowski i Jakub Paszkowski Spółka Jawna, Danowo 33, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 476777,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 469806,96

  • Oferta z najniższą ceną: 418980,62 / Oferta z najwyższą ceną: 469806,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.