To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Skarżysko-Kamienna: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 245213 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209219 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3953007, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących, telefaxu, w tym tuszy, tonerów oraz bębnów, wyszczególnionych w załącznikach nr 1a, 1b do siwz oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych, tj. atramentów, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań. Zadanie nr 1:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu. Zakres zadania określa załącznik nr 1a i 1b do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 1a winny być produktami oryginalnymi wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem lub produktami zamiennymi. Natomiast materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 1b winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 1b do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. Zadanie nr 2:Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych. Zakres zadania określa załącznik nr 2 do siwz. Materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załącznikach nr 2 winny być wyłącznie produktami oryginalnymi, wytworzonymi przez producenta urządzenia lub produktami, które producent urządzenia w instrukcji urządzenia dopuścił lub zalecił do współpracy z wytworzonym przez siebie sprzętem, a ich użycie w urządzeniach określonych w załączniku nr 2 do siwz, nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 3. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. 4. Materiały wskazane w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz będą dostarczane sukcesywnie do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia, jednak nie dłużej niż do 31.12.2011r. 5. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie odbywać się sukcesywnie, każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, w którym zostanie określony asortyment, ilość, ceny jednostkowe i miejsce dostawy. Wykonawca na własny koszt dostarczy Zamawiającemu zamówioną partię materiałów w ilościach zgodnych z zamówieniem w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załączniku nr 1a, 1b oraz 2 do siwz, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, bez roszczeń finansowych Wykonawcy z tego tytułu. 7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 8. Odpady powstałe z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego odpadów powstałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, atramentu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt). 10. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji na urządzenia. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. 11. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, ze wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiału eksploatacyjnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien wymienić w wyznaczonym terminie oferowany produkt (w asortymencie, którego dotyczy żądanie) na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony) bez zmiany ceny, zaś po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu dokonać zakupu na koszt Wykonawcy obciążając Wykonawcę karami umownymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i telefaxu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRIM Przedsiębioprstwo Wielobranżowe Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13792,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9151,82
Oferta z najniższą ceną: 9151,82 / Oferta z najwyższą ceną: 15994,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielkoformatowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market - Leszek Kulina Spółka Jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13415,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13290,15
Oferta z najniższą ceną: 1254,60 / Oferta z najwyższą ceną: 33763,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.