To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-22
Gdańsk: Sukcesywna dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji skóry, rąk, ran i błon śluzowych, preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Nr postępowania 6/E/P/2014
Numer ogłoszenia: 245250 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159736 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o., ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji skóry, rąk, ran i błon śluzowych, preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Nr postępowania 6/E/P/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul.Smoluchowskiego 18) preparatów przeznaczonych do dezynfekcji skóry, rąk, ran i błon śluzowych, preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni (kod CPV:24455000 -8 środki odkażające, 24457000-2 środki grzybobójcze) w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach nr 1.1, nr 1.2, nr 1.3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano także w załącznikach nr 1.1. nr 1.2, nr 1.3. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będących integralną częścią SIWZ. 3. Termin ważności wymienionych produktów - nie krótszy niż 24 miesiące, od daty poszczególnej dostawy. 4. Okres realizacji całości zamówienia wynosi 24 miesiące, począwszy od 20.07.2014r. 5. Przedmiot dostawy obejmuje zarówno sprzedaż jak i dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego. 6. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80 - 214 Gdańsk), Magazyn Gospodarczy ( parter) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124944,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130598,09
Oferta z najniższą ceną: 130598,09 / Oferta z najwyższą ceną: 130598,09
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET-CEZAL sp.z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7832,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4606,17
Oferta z najniższą ceną: 4606,17 / Oferta z najwyższą ceną: 9141,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.