eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańPrzebudowa pomieszczeń centralnej sterylizatorni na poradnię endoskopową dla Szpitala Powiatowego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1A - II kondygnacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Żagań: Przebudowa pomieszczeń centralnej sterylizatorni na poradnię endoskopową dla Szpitala Powiatowego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1A - II kondygnacja
Numer ogłoszenia: 245279 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391190 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń centralnej sterylizatorni na poradnię endoskopową dla Szpitala Powiatowego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1A - II kondygnacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa pomieszczeń centralnej sterylizatorni na poradnię endoskopową dla Szpitala Powiatowego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1A - II kondygnacja 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: I ROBOTY BUDOWLANE 1. Rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych. 2. Rozbiórka okładzin ścian z płytek ceramicznych i ścianek działowych. 3. Demontaż drzwi wewnętrznych. 4. Zamurowanie otworów drzwiowych. 5. Obsadzenie nowych drzwi wewnętrznych płytowych. 6. Uzupełnienie tynków wewnętrznych. 7. Wykonanie nowych posadzek z wykładziny elektroantystatycznej. 8. Wykonanie posadzek z płytek gresowych. 9. Wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych - fuga epoksydowa. 10. Wykonanie sufitów podwieszanych z płyty GK na ruszcie metalowym systemowym. 11. Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi akrylowymi. 12. Montaż żaluzji okiennych pionowych. II INSTALACJE SANITARNE I CO 1. Demontaż armatury wod.-kan. (muszle, umywalki, zlewozmywaki) 2. Demontaż zużytej instalacji wod.-kan. 3. Demontaż instalacji wody zimnej i ciepłej. 4. Montaż nowych umywalek, muszli ustępowych, bidetów, zmywaka z blachy nierdzewnej. 5. Montaż nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i uzdatnionej. 6. Demontaż grzejników żeliwnych. 7. Montaż nowych grzejników płytowych higienicznych. III INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1. Wykonanie instalacji oświetleniowej. 2. Wykonanie instalacji gniazd wtykowych. 3. Wykonanie instalacji komputerowej. 4. Montaż osprzętu elektrycznego. 5. Wymiana skrzynki rozdzielczej. IV INSTALACJA WENTYLACJI I KLIMATYZACJI 1. Rozbiórka zbędnych przewodów wentylacyjnych. 2. Wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych. 3. Montaż centrali wentylacyjnej wraz z automatyką. 4. Wymiana wentylatorów dachowych. 5. Montaż kratek nawiewnych. 6. Montaż czerpni. 7. Oczyszczenie istniejących przewodów wentylacyjnych. 8. Montaż przepustnicy z siłownikiem. 9. Montaż klimatyzatora jako jednostki zewnętrznej wspólnej dla 3 jednostek wewnętrznych. 10. Montaż 3 szt. jednostek wewnętrznych sufitowych. V INSTALACJA GAZÓW MEDYCZNYCH 1. Wykonanie instalacji gazów medycznych : - instalacja tlenowa, - instalacja próżniowa, - instalacja sprężonego powietrza. 2. Montaż punktów poboru gazów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysach ofertowych, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy. 4. Kosztorysy ofertowe, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 - 15.00. 6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone i wmontowane sprzęty, które wchodzą w zakres przedmiotowy niniejszego postępowania, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego sprzętu. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.11.00 - 45.30.11.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 24.11.15.00 - Gazy medyczne 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 221201.55 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Persa Sp. z o.o., ul. Batorego 126A, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 221201.55
  • Oferta z najniższą ceną: 221201.55 oferta z najwyższą ceną: 280578.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.