eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaRozbudowa drogi leśnej Czerewacz II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Włodawa: Rozbudowa drogi leśnej Czerewacz II
Numer ogłoszenia: 24527 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa , Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5721441, faks 82 572 37 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi leśnej Czerewacz II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącej drogi leśnej Czerewacz 2 w Leśnictwie Marynki na odcinku od km 0+000 do km 1+835 w oparciu o uzyskane pozwolenie na budowę. Nr działki - 4027, obręb geodezyjny Wyryki. Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót przygotowawczych z geodezyjnym wyznaczeniem trasy i punktów wysokościowych, wykonanie robót ziemnych, obiektów drogowych (rowy, przepusty), podbudowy, zjazdów i skrzyżowań dróg, mijanek i magazynu drewna oraz nawierzchni z tłucznia kamiennego klinowanej klińcem, ograniczonej na całej długości krawężnikami betonowymi. Całość zadania podzielona została na trzy etapy wykonawcze obejmujące m.in. poniższe zakresy robót: Etap I a) Wykonanie na całej długości drogi robót przygotowawczych obejmujących m.in. karczowanie pni, roboty pomiarowe oraz usunięcie i wywóz humusu (grubość śr. warstwy do 15 cm). b) Wykonanie na całej długości drogi robót ziemnych obejmujących m.in. wykopy, przekopy, przemieszczanie mas ziemnych z formowaniem i zagęszczaniem nasypów. Etap II a) Wykonanie na całej długości drogi m.in. obiektów drogowych (przepustów rurowych z rur PE-HD), podbudowy (fundamentowanie dróg), warstwy odcinająco-odsączającej, wbudowanie krawężników betonowych o wym. 12x25. b) Na długości od km 0+000 do km 0+900 wykonanie robót w zakresie nawierzchni dróg obejmujących m.in. wykonanie dolnej nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 15 cm - tłuczeń kamienny 0-63 mm., wykonanie górnej warstwy o gr. 10 cm z zaklinowaniem i miałowaniem - tłuczeń kamienny 0-31 mm. Etap III Na długości od km 0+900 do km 1+835 wykonanie robót w zakresie nawierzchni dróg obejmujących m.in. wzmocnienie podłoża pod w-wy technologiczne z geosiatki dwukierunkowej, wykonanie dolnej nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 15 cm -tłuczeń kamienny 0-63 mm., wykonanie górnej warstwy o gr. 10 cm z zaklinowaniem i miałowaniem - tłuczeń kamienny 0-31 mm. a) Wykonanie robót w zakresie skrzyżowań dróg: w km 0+000 włączenie do drogi powiatowej Nr 1710L, w km 0+538,93 skrzyżowanie z linią oddziałową, w km 0+989,87 skrzyżowanie z drogą leśną Dębowa. b) Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu (mijanki i magazyn drewna): w km 0+541 magazyn drewna, w km 0+257 mijanka, w km 0+752 mijanka, w km 1+286 mijanka. c) Wykonanie robót wykończeniowych na całej długości drogi obejmujących m.in. wzmocnienie poboczy żwirem (pospółką), plantowanie skarp i dna wykopów, humusowanie skarp z obsianiem oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Szczegółowe wymagania robót opisane są w specyfikacji wykonania i odbioru robót - STWiOR. Prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym wykonawczym i STWiOR w zakresie określonym w przedmiarze robót. 3. Na realizowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli, co najmniej trzyletniej gwarancji. 4. W celu uzyskania wszelkich koniecznych danych niezbędnych do przygotowania oferty Zamawiający proponuje wizję lokalną w terenie w każdy dzień roboczy w godz. od 8,00 do 14,00 po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie do 3 lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przy ofercie na wykonanie zadania podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 40 000,00 zł. Słownie: czterdzieści tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku PEKAO S.A. O/Włodawa R-k Nr 34124022491111000035983804 lub BGŻ Chełm Nr R-ku 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą w pok. 109 zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, że zatrzymuje się wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o uzupełnienie dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów, oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, będzie udokumentowanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie budowy lub remontu dróg, o wartości co najmniej 1300000,00 zł każda - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, z potwierdzeniem, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia warunku osób zdolnych do wykonania zamówienia będzie udokumentowanie przez Wykonawcę dysponowania, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo: w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji gospodarczej. 4. Dokument umożliwiający ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i będą traktowane jak pełnomocnictwo, termin nie dotyczy umowy spółki).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Włodawa Suszno, ul. Szpitalna 152A 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Pokój nr 109 (kasa) I piętro w siedzibie Nadleśnictwa Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w trzech etapach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pożądane terminy realizacji poszczególnych etapów ustala się na: etap I - 31 grudzień 2013 r., etap II - 30 lipiec 2014 r., etap III (zakończenie realizacji zamówienia) - 30 lipiec 2015 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.