Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-10-01
G³ogów: Wykonanie remontu ul.Wita Stwosza w G³ogowie
Numer og³oszenia: 245309 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów , ul. Rynek 10, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie remontu ul.Wita Stwosza w G³ogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Chodnik - rozebranie chodnika z p³yt betonowych 35 x 35 2.504,04 m2 - rozebranie obrze¿y 1.187,80 m - rozebranie krawê¿ników betonowych 67,70 m - chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm 3.084,50 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 7,50 m - ustawienie obrze¿y betonowych 1.771,00 m - ustawienie krawê¿ników betonowych 77,70 m - regulacja pionowa studzienek i zaworów 37 szt - uzupe³nienie konstrukcji betonowych 1 m3 - ok³adzina schodów z p³ytek betonowych gr 6 cm 7,50 m2 - bariery ochronne JEZDNIA - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm 1.894,30 m2 - rozebranie krawê¿ników 552,00 m - ustawienie krawê¿ników 552,00 m - wyrównanie istniej±cej podbudowy miesz. mineralno-asfaltow± 394,55 ton - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej warstwa ¶cieralna grubo¶ci po zagêszczeniu 5 cm 10.560,65 m2 - prze³o¿enie kostki kamiennej 34,12 m2 - prze³o¿enie p³yt betonowych 35 x 35 49,00 m2 - prze³o¿enie p³yt betonowych 50 x 50 108,50 m2 - regulacja pionowa studzienek, kratek ¶ciekowych i zaworów 57 sztuk ( w tym do wymiany 13 pokryw wraz z obrêczami i 8 kratek ¶ciekowych ). Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶laj± przedmiary robót: 1.Chodnik strona prawa . 2.Chodnik strona lewa. 3.Jezdnia na odcinku od ul Henryka G³ogowskiego do ul.Spadzistej, 4. Jezdnia na odcinku od ul.Spadzistej do ul.Daszyñskiego). W ofercie nale¿y podaæ kwotê ³±czn±..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 15.000,00 z³III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1) Spe³niaj± wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie piêciu lat roboty budowlane, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, odpowiadaj±ce swym rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia .Zamawiaj±cy za robotê podobn± uzna robotê polegaj±c± na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z mieszanki bitumiczno - mineralnej o powierzchni co najmniej 10.000 m2 oraz w jednym zadaniu u³o¿enie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o pow. co najmniej 3.000 m2 . Wymagany zakres robót mo¿e byæ odrêbnie w dwóch zadaniach ( u³o¿enie kostki betonowej i u³o¿enie masy mineralno - bitumicznej ). 4) Dysponuj± osob± posiadaj±c± uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do OIIB, 5) Posiadaj± ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 500.000,00 z³ lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 500.000,00 z³ . 6) Posiadaj± ubezpieczenie dzia³alno¶ci od OC, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania w/w warunków na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 ustawy pzp zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) Formularz oferty - za³. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokó³ z wizji terenu objêtego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow±. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy w uk³adzie miesiêcznym uwzglêdniaj±c kolejno¶æ realizacji zakresu robót. Na etapie zawierania umowy Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Kosztorys powinien byæ sporz±dzony w oparciu o za³±czony przedmiar robót Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów maj± jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosowaæ przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulacjê w³asn±. 5)Dowód wniesienia wadium. 6)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej musi posiadaæ adnotacjê w³a¶ciwego organu wydaj±cego to za¶wiadczenie o aktualno¶ci zapisów - dokonan± w terminie jak wy¿ej. 7) Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± z³o¿yæ do wniosku: . Pe³nomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozosta³ych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postêpowaniu albo reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, . Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy ,umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców. 9) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art.22 pzp - za³.Nr 2 do SIWZ. 10) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, - zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ 11)Informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , za³. Nr 4 do SIWZ, 12) wykazu osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³. Nr 5 do SIWZ 13)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie,- za³. Nr 3 do SIWZ, 14)informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek ,potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych w wysoko¶ci co najmniej 500.000,- z³. lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy na kwotê co najmniej 500.000,- z³. wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 15)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta G³ogów, Rynek 10,67-200 G³ogów, pok.314,III piêtro..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta G³ogów, Rynek 10,67-200 G³ogów, pok.314,III piêtro..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Magnolia" w G³ogowie
- Zakup biletów miesiêcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy G³ogów w 2025 r.
- Us³ugi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - przygotowanie i dostawa posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Publicznego nr 15 w G³ogowie
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postêpowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowo¶ci Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowo¶ci ¯urawnica.
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyñskiego i ul. Ko³³±taja w Sokó³ce wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.