Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Płock: dostawy środków do uzdatniania wody do pływalni Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 245339 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków do uzdatniania wody do pływalni Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych J.B. w Płocku w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy, w okresie od podpisania umowy do 30.11.2010 r., środków do uzdatniania wody basenowej, wymienionych w ust. 2, do następujących pływalni Miejskiego Zespołu Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa w Płocku: 1)Pływalnia Miejska Jagiellonka, ul. 3-go Maja 4, 2)Pływalnia Miejska, ul. Kobylińskiego 28, 3)Pływalnia Miejska Podolanka, ul. Czwartaków 6. 2. Środki do uzdatniania wody to: 1)techniczny podchloryn sodu w płynie zawierający min. 15 % aktywnego chloru - planowane maksymalne zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy: 66000 kg; 2)kwas siarkowy 96% techniczny - planowane maksymalne zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy: 9200 kg; 3)siarczan glinu techniczny zawierający min. 16% glinu - planowane maksymalne zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy: 1150 kg; 4)płynny środek przeciw glonom, grzybom i bakteriom, znajdującym się w wodzie, zwierający polimer czwartorzędowy chlorowanej aminy o zawartości substancji czynnej min. 24 % - typu Alfuba Specjal lub równoważny - planowane maksymalne zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy: 1 380 kg. 3. W przypadku przestoju pływalni, nieprzewidzianego w chwili ogłaszania przetargu, zamawiający ma prawo do zmniejszenia zamówienia o ok. 25 %. 4. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia przez Zamawiającego maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 6. Środki winny być dostarczane w następujących opakowaniach: 1) techniczny podchloryn sodu - do 30 kg, 2) kwas siarkowy techniczny - do 10 kg,3) siarczan glinu techniczny - do 25 kg,4) płynny środek przeciw glonom, grzybom i bakteriom, zwierający polimer czwartorzędowy chlorowanej aminy o zawartości substancji czynnej min. 24% - typu Alfuba Specjal lub równoważny - do 30 kg. 7. Puste opakowania po środkach do uzdatniania wody wykonawca winien odbierać przy każdej kolejnej dostawie. W przypadku zakończenia współpracy opakowania z ostatniej dostawy wykonawca odbierze w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia odbioru przez zamawiającego. Zgłoszenie to powinno nastąpić nie później niż 45 dni od daty ostatniej dostawy. 8. Dostawa powinna być realizowana w ciągu 48 godzin (dni robocze) od pisemnego zamówienia (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną) lub w terminie podanym w zamówieniu, własnym środkiem transportu na poszczególne pływalnie, na koszt wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu. 9. Rozładunku dostawy, w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego, dokonują pracownicy wykonawcy. 10. Opakowania na środki uzdatniania wody winny być zamknięte fabrycznie oraz zawierać etykietę producenta z jego nazwą i informacjami dot. składu chemicznego produktu w języku polskim i opatrzone aktualnym terminem ważności produktu. 11. Oznakowanie opakowania winno uwzględniać wymogi zgodnie z Ustawą z dnia 11.01.2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1222) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5.03.2009 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz niektórych preparatów chemicznych (Dz.U. Nr 53, poz. 439). 12. W przypadku nie spełnienia powyższych obostrzeń Zamawiający może nie przyjąć dostarczonej partii zamówienia. 13. W przypadku dostawy środków niespełniających norm jakościowych (np. zanieczyszczenia), w uszkodzonych pojemnikach, lub bez aktualnych atestów i kart charakterystyki, wykonawca ma obowiązek - na wniosek zamawiającego - wymienić przedmiot dostawy w całości lub części, nie później niż w ciągu 48 godzin (dni robocze), chyba że zamawiający wyznaczy inny termin. 14. Wykonawca dostarcza zamawiającemu (na wszystkie obiekty wymienione w ust. 1), wraz z pierwszą dostawą, aktualne atesty higieniczne na oferowane środki do uzdatniania wody oraz karty charakterystyki, zgodne z obowiązującymi przepisami. 15.W okresie obowiązywania umowy zamawiający musi posiadać aktualne atesty higieniczne oraz karty charakterystyki na dostarczane przez Wykonawcę środki do uzdatniania wody. W przypadku utraty ich ważności lub pojawienia się nowych, istotnych informacji dotyczących środków do uzdatniania wody - wykonawca dostarcza aktualne. 16. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 17. Transport środków do uzdatniania wody do miejsc wskazanych przez zamawiającego musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.22.20 - Podchloryn sodowy 24.31.14.11 - Kwas siarkowy 24.31.31.23 - Siarczan glinu 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn.: prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie wykonawca musi wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 dostawa odpowiadająca swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto w skali jednego roku (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta wykonana została należycie); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); c) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 dostawa odpowiadająca swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto w skali jednego roku (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta wykonana została należycie). Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika to z zasad reprezentacji wskazanych we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), atesty higieniczne na środki do uzdatniania wody;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/bip/uzdwody_st.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZOS J.B.. 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 10. Cena druku SIWZ 4 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Obiektów Sportowych J.B., 09-402 Płock, pl. J. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 7 w Płocku - I etap - Parter - budynek A.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń dla potrzeb Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Płocku
- Dostawa używanej koparko-ładowarki II
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.