eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiZmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha oraz na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Pruszcz Gdański: Zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha oraz na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek
Numer ogłoszenia: 245370 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha oraz na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek oraz zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania w następujący sposób: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek. Woda w terenie nie występuje, została osuszona przy budowie obwodnicy Słupska i zasadne jest jej przekwalifikowanie zgodnie ze stanem faktycznym. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek. 4.2. Zakres prac klasyfikacji gruntów obejmuje: a. przygotowanie materiałów geodezyjnych do czynności klasyfikacyjnych, b. badanie gleby przeprowadzone w terenie, c. określenie typu ,rodzaju i gatunku gleby, d. ustalenie i pomierzenie konturów klas bonitacyjnych, e. spisanie protokołu klasyfikacyjnego, f. skompletowanie operatu klasyfikacyjnego, g. rozliczenie klasyfikacji gruntów, h. sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych w 3 egzemplarzach, i. skompletowanie operatu technicznego. 4.3. Skład operatu klasyfikacyjnego, operat opisowo-kartograficzny klasyfikacji gruntów składa się z następujących dokumentów: a. protokół klasyfikacyjny, b. mapa klasyfikacyjna, c. opis odkrywek glebowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na zmianie klasyfikacji gruntów z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że a) dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą upoważnienie do dokonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa pomorskiego nadane na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 1956 r. Nr 19 poz. 97 ze zmianą w Dz. U. z 1957r Nr 5 poz. 21) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 3) W przypadku gdy wykonawca skorzysta z regulacji art. 26 ust. 2b ustawy Pzp i będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w związku ust.1 niniejszego pod warunkiem wystąpienia: a) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie realizacji umowy w związku z przesunięciem w czasie (zmiana terminu) spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację przedmiotu zamówienia w terminie, w tym działanie osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia, b) zwłoki w wydaniu przez organy administracji wymaganych decyzji i zezwoleń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację przedmiotu zamówienia w terminie, c) zmian obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na sposób realizacji lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, d) konieczności zmiany osób, realizujących bezpośrednio przedmiot umowy na inną osobę, która spełnia warunki przedmiotowego postępowania, e) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia z wyłączeniem opadów atmosferycznych, f) zmiany osób reprezentujących strony, g) zmiany stawki VAT, h) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, i) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty usługami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 3. Pisemna prośba Wykonawcy winna zawierać opis okoliczności mających wpływ na zmianę terminu wykonania usługi wraz z opisem szczegółowym przyczyn uzasadniających prośbę o przedłużenie terminu wykonania usługi i z załączoną dokumentacją, z której jednoznacznie będzie wynikał fakt, że termin wykonania usługi ulega zmianie z przyczyn, o których mowa w ust. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 205/15 obręb Widzino, gmina Kobylnica, powiat słupski o pow. 0,6777 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek. Woda w terenie nie występuje, została osuszona przy budowie obwodnicy Słupska i zasadne jest jej przekwalifikowanie zgodnie ze stanem faktycznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana klasyfikacji rodzaju użytku na dz. nr 35 obręb Jawory, gmina Dębnica Kaszubska, powiat słupski o pow. 3,03 ha z użytku stanowiącego wodę stojącą (Ws) na nieużytek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.