Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Kraków: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości, wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu oraz dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków
Numer ogłoszenia: 245371 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości, wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu oraz dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości zlokalizowanych w miejscowościach: Przemyśl, Jarosław, Sandomierz, Kraków, Zabrze, Mierzęcice, Przemyśl i Nisko, wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu lokali użytkowych zlokalizowanych w Przemyślu i Mierzęcicach oraz dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości zlokalizowanej w Chorzowie. 2. Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości o charakterze użytkowym należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. nr 207 poz. 2109 z późn. zmianami) oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie wyższej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie operatów szacunkowych wyceny wartości rynkowej nieruchomości lokalowych i innych nieruchomości, wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu lokali użytkowych, dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości , wykonanie inwentaryzacji powierzchniowej i projektu wydzielenia samodzielnych lokali mieszkalnych. Kod CPV: 70.33.20.00-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne; 71.33.00.00-0 - różne usługi inżynieryjne.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 71.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: . dla części od 1 do 9 zamówienia - co najmniej 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późniejszymi zmianami) . dla części 10 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 2, jeżeli terminy pozyskania wypisu z rejestru gruntów i budynków, mapy, odpisu z księgi wieczystej lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź ustaleń obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, będą dłuższe niż wynika to z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami), a Wykonawca udowodni, że opóźnienie w uzyskaniu ww. dokumentów było od niego niezależne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: użytkowanie wieczyste, Przemyśl, Jarosław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi i sąsiadujących z nimi nieruchomości niezabudowanych celem aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu dla niżej wymienionych nieruchomości: - Przemyśl, ul. 3-go Maja 38B - działka nr 1247 objęta KW nr PR1P/00034749/9 i działka nr 1248 objęta KW nr PR1P/00068651/2; - Przemyśl, ul. Dworskiego 29 - działka nr 893 objęta KW nr PR1P/00031359/7; - Przemyśl, ul. Grunwaldzka 54A - działka nr 531 objęta KW nr PR1P/00051067/9; - Przemyśl, ul. Siemiradzkiego 11 - działka nr 1053 objęta KW nr PR1P/00070439/7 i działka nr 1058 objęta KW nr PR1P/00034776/7; - Przemyśl, ul. Siemiradzkiego 15 - działki nr 1035 i nr 1039 objęte KW nr PR1P/00070580/0 oraz działka nr 1040 objęta KW nr PR1P/00042975/1; - Jarosław, ul. 1000-lecia 3 - działka nr 3103/5 objęta KW nr PR1J/00069722/2 i działka nr 3103/25 objęta KW nr PR1J/00075037/8; - Jarosław, ul. 1000-lecia 9 - działka nr 3103/9 objęta KW nr PR1J/00069723/9;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sandomierz, ul. Mickiewicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 777/55 w obrębie 3 - Sandomierz Lewobrzeżny, o powierzchni 0,0062 ha położonej przy ulicy Mickiewicza w Sandomierzu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kraków, ul. Królowej Jadwigi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w czterech egzemplarzach, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Krakowie przy ulicy Królowej Jadwigi, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 170/8 o powierzchni 0,0834 ha z określeniem wartości udziału w 1/56 części we współwłasności ww. działki położonej w Krakowie-Krowodrza przy ulicy Królowej Jadwigi, obręb 10, objętej KW nr KR1P/00166280/2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabrze, ul. Żółkiewskiego 11-11a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową lokalu użytkowego nr 1 o łącznej powierzchni użytkowej 342,91 m2 wraz z udziałem wynoszącym 1868/10000 w części wspólnej budynku nr 11-11a zlokalizowanym w Zabrzu przy ulicy Żółkiewskiego 11-11a oraz w działkach oznaczonych w operacie ewidencji gruntów numerami: 3392/91 o powierzchni 0,0709 ha; 3393/82 o powierzchni 0,0179 ha; obręb nr 12, Zabrze. Dla nieruchomości gruntowej prowadzona jest przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Zabrzu księga wieczysta KW Nr GL1Z/00021956/2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: garaże, Mierzęcice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 143 szt. operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach, określających wartość rynkową prawa własności 143 nieruchomości gruntowych zabudowanych garażami, położonych w Mierzęcicach os. Wojskowe, woj. Śląskie, powiat będziński, jednostka ewidencyjna: Mierzęcice, obręb: Nowa Wieś, działki oznaczone w ewidencji gruntów numerami: 580/41 do 580/54, 580/128 do 580/187, 580/56 do 580/125 wraz z określeniem wartości rynkowej udziałów w nieruchomościach stanowiących plac manewrowy oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 580/40, 580/127, 580/126, 580/55..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przemyśl, ul. Padererwskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość nieruchomości gruntowej położonej w Przemyślu przy ul. Paderewskiego, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 948/2, w obrębie nr 201, o powierzchni 3,0456 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr PR1P/00098436/8. Wycena nieruchomości powinna uwzględniać, iż nieruchomość nie stanowi terenu zamkniętego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nisko, ul. Piaskowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach, określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej zlokalizowanej w Nisku przy ul. Piaskowej, składającej się z działek oznaczonych w operacie ewidencji gruntów nr 3954/6 o powierzchni 0,0442 ha, nr 3961/4 o powierzchni 0,0256 ha, nr 3962/6 o powierzchni 0,0153 ha, dla których Sąd Rejonowy w Nisku prowadzi księgę wieczystą nr 83063..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przemyśl, ul. Mickiewicza 47, 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu najmu lokalu użytkowego o całkowitej powierzchni 752 m2 położonego w Przemyślu przy ulicy Mickiewicza 47, 49. Nieruchomość oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerami działek 550 i 552 o łącznej powierzchni 0,6518 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr PR1P/00062766/9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mierzęcice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ekspertyzy ustalającej wysokość rynkowej stawki czynszu najmu garażu nr 16 o powierzchni użytkowej 24,80 m2 położonego przy Osiedlu w Mierzęcicach. Nieruchomość oznaczona w operacie ewidencji gruntów numerem działki 580/108 o powierzchni 0,0031 ha, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW nr 51526..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chorzów, ul. Śląska i Gwarecka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału geodezyjnego nieruchomości gruntowej położonej w Chorzowie przy ulicy Śląskiej i Gwareckiej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem działki 1/7 o powierzchni 0,0736 ha, w obrębie 0004 dla jednostki ewidencyjnej M. Chorzów, objętej księgą wieczystą nr KA1C/00018580/2 na dwie działki - zgodnie z przedstawioną koncepcją podziału, wraz z opracowaniem dokumentacji do celów prawnych, złożeniem stosownych wniosków do właściwych organów, reprezentowaniem w tych postępowaniach Zamawiającego, w tym złożeniem w jego imieniu ewentualnych środków odwoławczych od decyzji administracyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.