Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 245391 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny , os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 620 82 00, faks 12 620 82 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego w podziale na 19 pakietów: PAKIET 1. DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, PAKIET 2. PAPIER DO BIOMERTII, PAKIET 3. NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY, PAKIET 4. IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL, PAKIET 5. MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, PAKIET 6. FOLIA OPERACYJNA, PAKIET 7. RURKI INTUBACYJNE, PAKIET 8. INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII, PAKIET 9. RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE, PAKIET 10. RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE, PAKIET 11. RĘKAWICE INNE, PAKIET 12. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE, PAKIET 13. ZESTAW DO OPERACJI OCZU, PAKIET 14. NOŻE OKULISTYCZNE, PAKIET 15. PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA, PAKIET 16. PREPARATY DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH, PAKIET 17. ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR, PAKIET 18. IMPLANTY SILIKONOWE, PAKIET 19. PRODUKTY ABSORPCYJNE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.16.15-4, 33.14.16.15-4, 33.14.14.11-4, 33.14.11.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie /załącznik nr 2 do SIWZ/. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
W przypadku wyrobów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w ofercie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny, os. Na Wzgórzach 17B, 31-723 Kraków, pok. nr 1.23, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny, os. Na Wzgórzach 17B, 31-723 Kraków, sekretariat - pok. nr 1.13, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU obejmuje swoim zakresem 30 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - PAPIER DO BIOMERTII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - PAPIER DO BIOMERTII obejmuje 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - NAKLEJKI, KORECZKI, PORTY obejmuje swym zakresem 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - IGŁY SPECJALISTYCZNE - KANIULA TYPU ANEL obejmuje swoim zakresem 6 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - MATERIAŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU obejmuje swoim zakresem 7 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - FOLIA OPERACYJNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - FOLIA OPERACYJNA obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - RURKI INTUBACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - RURKI INTUBACYJNE obejmuje swoim zakresem 5 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - INNY DROBNY SPRZĘT STOSOWANY W ANESTEZJOLOGII obejmuje swoim zakresem 5 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.15.71.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 -RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 -RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE obejmuje swoim zakresem 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE obejmuje swoim zakresem 3 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - RĘKAWICE INNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - RĘKAWICE INNE obejmuje swoim zakresem 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - ZESTAW DO OPERACJI OCZU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - ZESTAW DO OPERACJI OCZU obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - NOŻE OKULISTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - NOŻE OKULISTYCZNE obejmuje swoim zakresem 6 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 - PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 - PREPARAT DO BARWIENIA PRZEDNIEGO ODCINKA OKA obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 - PREPARATY DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 - PREPARATY DO WYBARWIANIA BŁON NASIATKÓWKOWYCH obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 - ROZTWÓR BŁĘKITU SŁUŻĄCY DO BARWIENIA BŁON ILM, ERM ORAZ PVR obejmuje 1 pozycję. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 - IMPLANTY SILIKONOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 - IMPLANTY SILIKONOWE obejmuje 9 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 - PRODUKTY ABSORPCYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 - PRODUKTY ABSORPCYJNE obejmuje 2 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.