eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa instalacja i konfiguracja sieci LAN i WAN dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 6; 53-611 Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Wrocław: Dostawa instalacja i konfiguracja sieci LAN i WAN dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 6; 53-611 Wrocław
Numer ogłoszenia: 245405 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu , ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instalacja i konfiguracja sieci LAN i WAN dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 6; 53-611 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i konfigurację sieci LAN i WAN dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 6; 53-611 Wrocław, , szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3 i 8 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.44.20.00 - Wyposażenie terminali 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 2 i 5 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605). 2. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zadania (dostawy i usługi), odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości min. 300.000,00 zł brutto każde zadanie (dostawa sprzętu, instalacja i konfiguracja), 3. dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w załączniku nr 4 zadania zostały wykonane należycie, 4. Dysponują minimum 3 pracownikami przeznaczonymi do realizacji zadania w tym 1 pracownikiem z doświadczeniem w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu oferowanego przez Wykonawcę, 5. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, 6. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 2, 5 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605) tj.: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe. 5. Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane zadania w załączniku Nr 4, zostały wykonane należycie. 3.6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 7. Wykaz dostarczonych urządzeń, oprogramowania i światłowodów wg załącznika nr 8 do SIWZ uwaga: Potwierdzenie wymaganych parametrów technicznych dostarczonych urządzeń, oprogramowania i światłowodów winien być dokonany poprzez wpis parametrów oferowanych urządzeń w kolumnie nr 3 Załącznika Nr 8 do SIWZ. 8. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument (przelew) np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie MOPS we Wrocławiu, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie - oryginał dowodu wniesienia wadium. 9. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 10. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław; ul. Strzegomska 6, pok. 320.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław; ul. Strzegomska 6, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.