eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/35/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Poznań: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/35/2012
Numer ogłoszenia: 245430 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 016/POZ/35/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 507/17. Część 2: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 507/14. Część 3: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 504/7. Część 4: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Dolne Pole gm. Kaźmierz. Część 5: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Sowniniec gm. Mosina Część 6: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kobylniki gm. Obrzycko Część 7: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, lokale w m. Miłosław gm. Ujście. Część 8: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali, lokale w. Czeluścin gm. Czerniejewo. Część 9: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali, lokale w. m. Jabłkowo gm. Skoki. Część 10: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, lokale w. Wielkawieś, gm. Buk Część 11: Wycen nieruchomości położonych w obrębie Chrustowo gm. Miłosław. Część 12: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Goślinowo gm. Gniezno pn. Bar przy kominku Część 13: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kiszkowo gm. Kiszkowo. Część 14: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Lewiczynek gm. Miedzichowo. Część 15: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Brodnica gm. Brodnica Część 16: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Błaki gm. Miedzichowo Część 17: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Węgierskie gm. Kostrzyn. Część 18: Wycena wielkości umniejszenia wartości Obiektu Gorzelni Dobieszczyzna , obręb Dobieszczyzna gm. Żerków. Część 19: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Gołuchów gm. Gołuchów tzw. Obiekt Rolny Wszołów. Część 20: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Skoraczew gm. Nowe Miasto. Część 21: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trębaczów gm. Perzów oraz Mroczeń gm. Baranów. WARUNKI OGÓLNE WYCENY: 1. Jeśli w danej części inaczej nie określono, to wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia sporządzi odrębne operaty szacunkowe w ramach poszczególnych części zamówienia - dla każdej nieruchomości. 2. Wycena dokonana musi być na piśmie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości będącej przedmiotem wyceny. Każdy operat szacunkowy dostarczony musi być w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego. Zamawiający preferuje i oczekuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego, chyba, że przedmiot wyceny lub inne okoliczności uzasadniają wybór przez Wykonawcę innego podejścia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego uzasadnienia zastosowania innego podejścia. Przy wycenie nieruchomości o powierzchni pow. 50 ha, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ocenę punktową nieruchomości. 3. Inwentaryzację wykonać musi osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 4.Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonanie usługi. W treści faktury Wykonawca dla celów obowiązkowej rejestracji faktur obcych VAT zamieści adnotację o wykonaniu usługi odnoszącej się odpowiednio do: nieruchomości przeznaczonej na cele rolnicze względnie nieruchomości przeznaczonej na cele nierolnicze. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, określonymi przez Polską Federację Rzeczoznawców Majątkowych oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6.Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany bez uwag po zweryfikowaniu operatów ze strony zamawiającego. 8.W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca dysponuje rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającym świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (dotyczy VII, VIII, IX, X, części zamówienia). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 udokumentowany wypadek lub choroba osoby/osób biorącej/biorących udział w wykonaniu zamówienia, uniemożliwiający wykonanie w terminie przedmiotu umowy. 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12 61 - 701 Poznań, pok. 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12 61 - 701 Poznań, Recepcja Zamawijacego (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 507/17..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, Gm. Poznań Miasto oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 507/17 ark. mapy 11 o pow. 9,0777 ha, w tym: N - 0,2872 ha, RIIIa - 3,4212 ha, RIVa - 2,7797 ha, RV - 1,5207 ha. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w planie miejscowym. Wycena dokonywana jest w celu sprzedaży nieruchomości w trybie przetargowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 507/14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, Gm. Poznań Miasto oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 507/14 ark. mapy 11 o pow. 1,0689 ha, w tym: N - 0,3101 ha, RIVa - 0,6050 ha, RV - 0,1538 ha. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w planie miejscowym. Wycena dokonywana jest w celu sprzedaży nieruchomości w trybie przetargowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, gm. Poznań Miasto, dz. 504/7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości położonej w obrębie Naramowice, Gm. Poznań Miasto oznaczonej w ewidencji gruntów jako dz. nr 504/7 ark. mapy 11 o pow. 3,9799 ha, w tym: RIVa - 3,9799 ha. Wycenę nieruchomości należy wykonać w jednym operacie wykonanym w 3 egz. zgodnie z funkcją określoną w planie miejscowym. Wycena dokonywana jest w celu sprzedaży nieruchomości w trybie przetargowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Dolne Pole gm. Kaźmierz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operat I: działka nr 74/8 o pow. 9,90 ha, w tym grunty rolne: RIII b - 1,0685 ha, RIVa -7,1724 ha, RIVb - 1,333 ha, RV - 0,2226 ha, nieużytki - 0,1035 ha położona w obrębie Dolne Pole, gmina Kaźmierz. Operat II: działka nr 74/11 o pow. 48,2126 ha, w tym grunty rolne: RIII b - 14,8815 ha, RIVa -28,7067 ha, RIVb - 1,717 ha, RV - 2,6774 ha, nieużytki - 0,2300 ha położona w obrębie Dolne Pole, gmina Kaźmierz. Nieruchomości przeznaczone do sprzedaży w trybie bezprzetargowym. Wycenę należy wykonać zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kaźmierz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Sowniniec gm. Mosina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości niezabudowanych: Operat 1) kompleks działek położonych w obrębie Sowiniec gmina Mosina oznaczone w ewidencji gruntów jako działki nr 29/17 o pow. 0,0487 ha i nr 29/19 o pow. 0,0388 ha. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mosina przyjętym uchwałą Nr LVI/386/10 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 25 lutego 2012 roku dla działek nr 29/17 i nr 29/19 wyznaczono kierunek zagospodarowania przestrzennego: tereny zabudowy mieszkaniowej, oznaczone symbolem D1_M na rysunku studium. Operat 2) kompleks działek położonych w obrębie Sowiniec gmina Mosina oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 29/22 o pow. 0,0861 ha, nr 29/28 o pow. 0,0880 ha. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Mosina przyjętym uchwałą Nr LVI/386/10 Rady Miejskiej w Mosinie z dnia 25 lutego 2012 roku dla działki nr 29/28 wyznaczono kierunek zagospodarowania przestrzennego: tereny zabudowy mieszkaniowej, oznaczone symbolem D1_M na rysunku studium, a dla działki nr 29/22 wyznaczono kierunek zagospodarowania przestrzennego: tereny rolnicze. Rzeczoznawca winien wyodrębnić z kompleksu działek: wartość działki nr 29/28 i nr 29/22 z uwagi na różne funkcje w studium poszczególnych działek. Sprzedaż nastąpi w trybie bezprzetargowym na rzecz spadkobiercy byłego właściciela..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kobylniki gm. Obrzycko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla potrzeb sprzedaży określenie wartości rynkowej nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kobylniki gmina Obrzycko o łącznej powierzchni 7,8159 ha , oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 37/65 o pow. 5,5759 ha i nr 41 o pow. 2,24 ha zapisanych w Księdze Wieczystej KW nr KOBYLNIKI DOBRA RYCERSKIE TOM I k 1. W skład nieruchomości wchodzą następujące budynki i budowle oraz urządzenia trwale z nimi związane: 1. KURNIK nr inw.. 182/K/19/+5, 2. OWCZARNIA ADAPTOWANA NA KURNIK nr. inw. 182/K/481, 3. OWCZARNIA ADAPTOWANA NA KURNIK nr. inw. 182/K/482, 4. LINIA NN NAPOWIETRZNA nr inw. 220/K/690, 5. UTWARDZENIE PODWÓRZA nr inw. 220/K/673, 6. OGRODZENIE nr inw. 291/K/646/+2, 7. SILOS PASZOWY KOBYKLNIKI nr inw. 104/K/700, Na nieruchomości znajduje się drzewostan. Wycenie podlegać winna nieruchomość zabudowana, z której należy wyodrębnić wartość gruntu z uwzględnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia, wartość drzewostanu, wartość budynków, budowli i urządzeń zgodnie z zestawieniem, jak również wszystkich pozostałych środków trwałych znajdujących się na nieruchomości a nie ujętych w zestawieniu o ile takie będą znajdowały się na gruncie w chwili wyceny - każdy wyceniony osobno z uwzględnieniem prawa własności do nich. Należy oszacować również wartość służebności gruntowej polegającej na prawie przejazdu do działki ozn. nr 32/62. Wycenie podlega również wartość rynkowa nakładów poniesionych przez dzierżawcę na: - adaptację budynku owczarni na kurnik w Kobylnicach o nr inw. 182/K/481 zgodnie z zakresem zweryfikowanego kosztorysu powykonawczego, - adaptacja budynku owczarni na kurnik w Kobylnicach o nr inw. 182/K/482 zgodnie z zakresem zweryfikowanego kosztorysu powykonawczego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, lokale w m. Miłosław gm. Ujście..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym w rozumieniu ustawy z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali, dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych). UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu będzie dostarczone przy podpisaniu umowy. II. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości lokalowej wraz z przynależnościami. Lokal mieszkalny - pustostan - położony w m. Mirosław 54/2 gmina Ujście Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 54, o pow. 69,40 m2 położony na działce nr 331/1 o pow. 0,1517 ha, zapisanej w KW PO1H/00019514/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Chodzieży. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 488/1000 cz. Na tej samej działce znajdują się ruiny budynku gospodarczego (powierzchnia 25,80 m2) oraz piwnica ziemianka. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych: 1) Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatami szacunkowymi w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. 2) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. 3) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na: wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu, wartość piwnicy ziemianki bez gruntu, oraz wartość udziału w gruncie. 4) W operacie dot. wyceny pustostanu należy zamieścić: a) szczegółowy opis stanu technicznego wycenianego lokalu oraz informację na temat wyposażenia tego lokalu w infrastrukturę techniczną, w szczególności dot. instalacji energii elektrycznej, rodzaju urządzeń wodno - kanalizacyjnych, rodzaju ogrzewania, b) szczegółowy opis nieruchomości (gruntu, budynku, pomieszczenia gospodarczego itp.), w szczególności należy podać informację na temat infrastruktury technicznej będącej w zasięgu nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali, lokale w. Czeluścin gm. Czerniejewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu i uzyskanie przez rzeczoznawcę zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym w rozumieniu ustawy z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali, dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych). Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokalu. UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu będzie dostarczone przy podpisaniu umowy. II. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości lokalowej wraz z przynależnościami. Nieruchomość położona jest w m. Czeluścin Gm Czerniejewo - pustostan. Czeluścin 2/3 - pustostan Lokal mieszkalny nr 3 w budynku nr 2, o pow. 29,30 m2 położony na działce nr 4/9 o pow. 0,0467ha, zapisanej w KW PO1G/00032429/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 293/2086 cz. Piwnica ziemianka o pow. 4,9 m2 położona na działce nr 4/11 o pow. 0,0425 ha zapisanej w KW PO1G/00041286/2. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 49/490cz Pomieszczenie gospodarcze o pow. 19,00 m2 położone na działce nr 4/4 o pow. 0,0432 ha zapisanej w KW PO1G/00038011/0. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 19/152cz. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych: 1) Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatami szacunkowymi w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. 2) Arkusz Danych Ewidencyjnych należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach. 3) Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym. 4) W operacie należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziału w gruncie. 5) W operacie dot. wyceny pustostanów należy zamieścić: a) szczegółowy opis stanu technicznego wycenianego lokalu oraz informację na temat wyposażenia tego lokalu w infrastrukturę techniczną, w szczególności dot. instalacji energii elektrycznej, rodzaju urządzeń wodno - kanalizacyjnych, rodzaju ogrzewania, b) szczegółowy opis nieruchomości (gruntu, budynku, pomieszczenia gospodarczego), w szczególności należy podać informację na temat infrastruktury technicznej będącej w zasięgu nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, wypełnienie i podpisanie: Arkusza Danych Ewidencyjnych Lokali, lokale w. m. Jabłkowo gm. Skoki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali w celu uzyskania przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami mieszkalnymi w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych). UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczeń o samodzielności lokali będzie dostarczone w dniu podpisania umowy. Zaświadczenie o samodzielności lokalu winno być wykonane na każdy lokal oddzielnie. II. Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych dla celów sprzedaży położonych w m. Jabłkowo Gm Skoki. III. Wypełnienie i podpisanie Arkusza Danych Ewidencyjnych w celu założenia w ewidencji gruntów i budynków kartoteki lokali. GMINA SKOKI POWIAT WĄGROWIECKI 1. Jabłkowo 5/2 - najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynek nr 5 ( nr inwentarz. 110/20/+60) o powierzchni użytkowej 83,30 m2 położony na działce nr 59/12 o pow. 0,1241 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00047696/6 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 833/1238 cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 24,00 m2 ( nr inwentarz. 182/604/+10) położony na działce nr 59/13 o pow. 0,4368 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048507/2 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 240/1200 cz. 2. Jabłkowo 9/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynek nr 9 (nr inwentarz. 110/15/+86) o powierzchni użytkowej 38,30 m2 położony na działce nr 59/11 o pow. 0,1550 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00047703/9 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 383/2970 cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 12,00 m2 ( nr inwentarz. 182/604/+10) położony na działce nr 59/13 o pow. 0,4368 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048507/2 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 120/1200 cz. 3. Jabłkowo 9/5 - najemca Lokal mieszkalny nr 5 w budynek nr 9 ( nr inwentarz. 110/15/+86) o powierzchni użytkowej 54,00 m2 położony na działce nr 59/11 o pow. 0,1550 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00047703/9 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 540/2970 cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 12,00 m2 ( nr inwentarz. 182/604/+10) położony na działce nr 59/13 o pow. 0,4368 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048507/2 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 120/1200 cz. 4. Jabłkowo 10/3 - najemca Lokal mieszkalny nr 3 w budynek nr 10 ( nr inwentarz. 110/19/+71) o powierzchni użytkowej 35,00 m2 położony na działce nr 38/4 o pow. 0,1528 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048494/7 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 350 /1694 cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 15,30 m2 ( nr inwentarz. 182/605/+6 ) położony na tej samej działce. 5. Jabłkowo 10/4 - najemca Lokal mieszkalny nr 4 w budynek nr 10 ( nr inwentarz. 110/19/+71) o powierzchni użytkowej 49,70 m2 położony na działce nr 38/4 o pow. 0,1528 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048494/7 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 497 /1694 cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 15,30 m2 ( nr inwentarz. 182/605/+6 ) położony na tej samej działce. 6. Jabłkowo 13/2- najemca Lokal mieszkalny nr 2 w budynek nr 13 ( nr inwentarz. 110/24/+92) o powierzchni użytkowej 48,70 m2 położony na działce nr 38/5 o pow. 0,4559 ha, dla których prowadzona jest księga wieczysta PO1B/00048495/4 przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 487/1948cz. Boks w budynku gospodarczym o pow. 21,80 m2 ( nr inwentarz. 182/609/+3 ) położony na tej samej działce. ZALECENIA ZAMAWIAJĄCEGO DLA WYKONUJACEGO 1. Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali mieszkalnych (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanymi przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniami o samodzielności lokali należy dostarczyć zamawiającemu w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. 2. Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach dla każdego lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami oddzielnie oraz na nośniku cyfrowym. 3. W operatach należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu oraz wartość udziałów w gruncie. 4. Do operatu należy dołączyć Protokół z wizji lokalowej podpisany przez najemcę. 5. Arkusz danych ewidencyjnych należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokali oraz uzyskanie zaświadczeń stwierdzających, że lokale mieszkalne są samodzielnymi lokalami, wykonanie operatów szacunkowych, lokale w. Wielkawieś, gm. Buk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie opracowania oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeń stwierdzających, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym w rozumieniu ustawy z dnia 24.06.1994 r. o własności lokali, dla celów ustanowienia odrębnej własności lokalu (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych) dla dwóch lokali. UWAGA: Pełnomocnictwo do wystąpienia do właściwego Starostwa Powiatowego o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu będzie dostarczone przy podpisaniu umowy. 1. m. Wielka Wieś 13/2 gmina Buk powiat poznański - pustostan 2. m. Wielka Wieś 13/12 gmina Buk powiat poznański - pustostan II. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość dwóch nieruchomości lokalowych wraz z przynależnościami. 1. m. Wielka Wieś 13/2 gmina Buk powiat poznański - pustostan 2. m. Wielka Wieś 13/12 gmina Buk powiat poznański - pustostan OPIS LOKALI 1. m. Wielka Wieś 13/2, gmina Buk, powiat poznański - pustostan Lokal mieszkalny nr 2 w budynku nr 13 położonym na ul. Folwarcznej. Lokal o pow. użyt. 32,90 m2wraz z udziałem w działce nr 4/4 o pow. 0,3122 ha wynoszącym 3290/58965cz., zapisanej w księdze wieczystej nr PO1S/00042201/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. Udział 1/15cz. w działce nr 4/5 o pow. 0,8707 ha zapisanej w księdze wieczystej nr PO1S/00035871/6 użytkowany jako ogródek przydomowy. 2. m. Wielka Wieś 13/12, gmina Buk, powiat poznański - pustostan Lokal mieszkalny nr 12 w budynku nr 13 położonym na ul. Folwarcznej. Lokal o pow. użyt. 32,50 m2wraz z udziałem w działce nr 4/4 o pow. 0,3122 ha wynoszącym 3250/58965cz., zapisanej w księdze wieczystej nr PO1S/00042201/1 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp. Pomieszczenie gospodarcze o pow. 15,00 m2 położone na tej samej działce. Zalecenia zamawiającego dot. wykonania operatów szacunkowych: 1) Opracowanie oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu mieszkalnego (szkice) należy wykonać w trzech egzemplarzach dla każdej z nieruchomości oddzielnie, z czego dwa egzemplarze wraz z uzyskanym przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczeniem o samodzielności lokalu należy dostarczyć zamawiającemu wraz z operatami szacunkowymi w dniu składania operatów do Oddziału Terenowego ANR w Poznaniu. 2) Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach, dla każdej nieruchomości oddzielnie oraz na nośniku cyfrowym. 3) W operatach należy podać wartość nieruchomości z rozbiciem na: wartość lokalu mieszkalnego bez gruntu, wartość pomieszczenia gospodarczego bez gruntu, oraz wartość udziału w gruncie. 4) W operatach dot. wyceny pustostanów należy zamieścić: a) szczegółowy opis stanu technicznego wycenianego lokalu oraz informację na temat wyposażenia tego lokalu w infrastrukturę techniczną, w szczególności dot. instalacji energii elektrycznej, rodzaju urządzeń wodno - kanalizacyjnych, rodzaju ogrzewania, b) szczegółowy opis nieruchomości (gruntu, budynku, pomieszczenia gospodarczego itp.), w szczególności należy podać informację na temat infrastruktury technicznej będącej w zasięgu nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wycen nieruchomości położonych w obrębie Chrustowo gm. Miłosław..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) niżej opisanej nieruchomości położonej w obrębie CHRUSTOWO, gm. Miłosław do celów sprzedaży w trybie pierwszeństwa nabycia. Zlecenie należy wykonać w jednym operacie Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej określonej w ewidencji gruntów jako: - Obręb CHRUSTOWO, gm. Miłosław - działki nr 11/29, 11/18, 11/22, 11/25, 11/36 i 32/3 o łącznej pow. 24,2411 ha; zapisane w KW Nr PO1F/00002796/4 i Nr PO1F/00030549/3 prowadzonych przez SR WKW we Wrześni. Gmina Miłosław nie posiada obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego, posiada opracowane studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzone Uchwała nr XI/60/99 Rady Miejskiej w Miłosławiu z dnia 7 grudnia 1999 r. zmienione Uchwała Rady Miejskiej w Miłosławiu nr X/56/11 z dnia 12 lipca 2011 r. Aktualnie obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miłosław określa następujące przeznaczenie poszczególnych działek: - dz. 11/15 i 11/29 - tereny łąk i pastwisk, - dz. 11/18 i 11/22 - w części tereny łąk i pastwisk, w części tereny korytarzy ekologicznych, zalesień, a w części użytki rolne, - dz. 11/36 - w części tereny łąk i pastwisk, a w części użytki rolne, - dz. 32/3 - tereny korytarzy ekologicznych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Goślinowo gm. Gniezno, pn. Bar przy kominku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Goślinowo (wieś Łabiszynek) gmina Gniezno pn. Bar przy kominku. W skład nieruchomości wchodzą: 1) grunty oznaczone w ewidencji geodezyjnej jako: - działka nr 35/59 o pow.1205 m2, zapisana w KW nr TII k.2 w SR w Gnieźnie - udział 2470/9790 części w dz. nr 35/20 o pow. 112 m2, zapisanej w KW PO1G/00032913/1 w SR w Gnieźnie - udział 2470/179467 części w dz. nr 35/6 o pow. 6046m2, zapisanej w KW PO1G/00032907/6 w SR w Gnieźnie 2) budynki i budowle: - budynek klubu-baru o nr inw. 110/L/3/8 - (na dz. 35/59) - 1 boks garażu w budynku o nr inw. 181/L/3/+11 (na cz. dz. 35/20) - sieć kanalizacyjna (bar) o nr inw. 211/L/340 - parking samochodowy o nr inw. 220/L/339 3) nakłady - modernizacja parkingu przed barem przy kominku (z kostki brukowej na podbudówce betonowej) wykonana w 2000r na kwotę 62 700,00 zł - modernizacja zaplecza kuchennego budynku baru przy kominku wykonana w 2006 roku na kwotę 43 068,00 zł - montaż i zakup chłodni z płyty warstwowej na kwotę 30 450,00 zł - modernizacja sanitariatów w 2001r na kwotę 12 485,00 zł Uwaga: przyłącze gazowe do budynku baru zostało wykonane za zgodą Agencji na koszt dzierżawcy i nie podlega wycenie. Dla w/w działek brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przyjęto następujące uwarunkowania i kierunki rozwoju zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy nr 119/XI/2000 z dnia 28.02.2000r działki przeznaczone są pod tereny zabudowy mieszkaniowej- symbol planu M Wyceny nieruchomości dokonać należy zgodnie z funkcją określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży. W ogólnej wartości nieruchomości wyszczególnić należy: - wartość gruntu pod zabudowaniami - wartość budynków - wartość poszczególnych w/w nakładów wykonanych przez dzierżawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Kiszkowo gm. Kiszkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanych położonych w obrębie Kiszkowo gmina Kiszkowo, zapisanych w KW nr PO1G/00002145/7, oznaczonych jako: 1) działka nr 269 o pow. 0,0500ha 2) kompleks działek o numerach 268 i 267 o łącznej powierzchni 0,4400 ha Dla działek brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie działki przeznaczona były pod teren stawów rybnych. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki przeznaczone są w części pod korytarze ekologiczne na użytkach zielonych - zieleń łęgowa, łąki i w części tereny gospodarki rybackiej. Działki nie posiadają geodezyjnie wydzielonego dostępu do drogi publicznej. Wycenę wykonać należy zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Lewiczynek gm. Miedzichowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości oznaczonej nr 107/2 o pow. 0,8955 ha, położonej w obrębie Lewiczynek, gm. Miedzichowo, uwzględniając istniejące uwarunkowania wynikające zarówno z położenia, sąsiedztwa, jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zaświadczeniem wydanym przez Wójta Gminy Miedzichowo przedmiotowa działka nie jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W obwiązującej zmianie do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka położona jest na obszarze oznaczonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej i rekreacyjnej (symbol MN/R)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Brodnica gm. Brodnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Brodnica, gmina Brodnica, oznaczonej jako działka nr 73/2 o powierzchni 17,5799 ha, w tym: kl. IIIb - 1,8200 ha, IVa - 4,9100 ha, IVb - 8,9100 ha, B-RIVb - 1,2499 ha, V-0,1700 ha, ŁV-0,2800 ha, dr - 0,2400 ha. Zapisana w KW nr PO1M/00013568/4 prowadzonej przez SR w Śremie. Na nieruchomości znajdując się n/w budynki i budowle: - Owczarnia-chlewnia o nr. inwent. 182/116/+16 - Chlewnia macior o nr. inwent. 182/127/+13 - Stajnia o nr. inwent. 182/128/+9 - Owczarnia-chlewnia o nr. inwent. 182/328/+7 - Linia elektryczna o nr inwent. 211/220/+6 - Oświetlenie o nr. inwent. 211/418/+4 - Sieć wodociągowa o nr inwent. 211/87/+12 - Droga asfalt o nr. inwent. 220/235/+4 - Ogrodzenie o nr inwent. 291/257/+4 - Ogrodzenie wybiegi o nr. inwent. 291/93/+16 Dla w/w działki brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium działka przewidziana jest pod tereny łąk i pastwisk, obszar rolniczej przestrzeni produkcyjnej oraz tereny działalności gospodarczej (symbol G). Wyceny nieruchomości dokonać należy zgodnie z funkcją określoną w aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży. W ogólnej wartości nieruchomości wyszczególnić należy: - wartość gruntu niezabudowanego - wartość gruntu pod budynkami - wartość budynków i budowli - wartość gruntu przeznaczonego pod obszar rolniczej przestrzeni produkcyjnej - wartość gruntu przeznaczonego pod tereny działalności gospodarczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Błaki gm. Miedzichowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Błaki, gmina Miedzichowo, oznaczonej jako działka nr 6/1 o powierzchni 1,3900 ha, w tym: kl. VI-1,1400 ha, B-RVI-0,2500 ha. Zapisana w KW nr PO1N/00026064/6 prowadzonej przez SR w Nowym Tomyślu. Nieruchomość zabudowana jest n/w budynkami: - budynkiem mieszkalnym o nr. inwent. 110/110/673AZ - budynkiem gospodarczym - chlew I o nr inwent. 108/108/674AZ - budynkiem gospodarczym - chlew II o nr inwent. 108/108/675AZ - stodołą o nr inwent. 108/108/676AZ Dla w/w działki brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W obowiązującej zmianie do studium działka położona jest na obszarze oznaczonym jako tereny zabudowy mieszkaniowej i rekreacyjnej. Wyceny nieruchomości dokonać należy zgodnie z funkcją określoną w aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży. W ogólnej wartości nieruchomości wyszczególnić należy: - wartość gruntu niezabudowanego - wartość gruntu pod budynkami - wartość budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Węgierskie gm. Kostrzyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanych położonych w obrębie Węgierskie gmina Kostrzyn, oznaczonych jako: 1) kompleks działek nr 61/2, 61/3, 61/4 o łącznej pow. 11,2300 ha. Działka nr 61/2 zapisana jest w KW nr PO1F/00016730/5, działka nr 61/3 - KW nr PO1F/00016443/6, działka nr 61/4 - KW nr PO1F/00032504/0. 2) działka nr 65/6 o pow. 9,4968 ha. KW nr PO1F/00016121/3. 3) działka nr 65/7 o pow. 6,4202 ha. KW nr PO1F/00016121/3. 4) działka nr 65/8 o pow. 7,0170 ha. KW nr PO1F/00016121/3. 5) działka nr 65/9 o pow. 8,5671 ha. KW nr PO1F/00016121/3. 6) działka nr 95/8 o pow. 8,3602 ha. KW nr PO1F/00016121/3. Dla w/w działek brak jest obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W nieaktualnym planie działki przeznaczona były pod teren rolne. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki nr 61/2, 61/3, 61/4, 65/6, 65/7, 65/8, 65/9, przeznaczone są pod tereny gospodarki rolnej (symbol RP), natomiast działka nr 95/8 przeznaczona jest w części pod tereny dolesień oraz tereny gospodarki rolnej (symbol RP) Wycenę wykonać należy zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy celem sprzedaży. Dla każdej pozycji wymagany jest odrębny operat szacunkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wycena wielkości umniejszenia wartości Obiektu Gorzelni Dobieszczyzna, obręb Dobieszczyzna gm. Żerków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wielkość umniejszenia wartości tzw. Obiektu Gorzelni Dobieszczyzna, budynków, budowli i urządzeń gorzelni, spowodowanego nieprawidłowym użytkowaniem, niewykonywaniem remontów i konserwacji oraz brakiem nadzoru obiektu przed dostępem osób trzecich. W skład obiektu wchodzą działki nr 549/4, 557, 584 o łącznej powierzchni 1,2200 ha, obręb Dobieszczyzna, gmina Żerków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Gołuchów gm. Gołuchów tzw. Obiekt Rolny Wszołów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanej stanowiącej część tzw. Obiektu Rolnego Wszołów, o łącznej powierzchni 104,9100 ha. Nieruchomość położona jest w obrębie Gołuchów, gmina Gołuchów, powiat pleszewski, działki nr 23, 36, 44/4, 46/3, 49, 59/1, 19, 32, 57, 24, 37, 43, 53, 47/1, 47/2, 28, 39, 202/1, 209, 18, 65, 813, 17, 26, 2, 62, 63, 42, 3, 1, 66/7. Dla w/w nieruchomości prowadzone są w Sądzie Rejonowym WKW w Pleszewie księgi wieczyste nr KZ1P/00035239/1, KZ1P/00035305/5, KZ1P/00034853/4, KZ1P/00003366/7, KZ1P/00003367/4, KZ1P/00034883/3, KZ1P/00034881/9, KZ1P/00034888/8, KZ1P/00034898/1, KZ1P/00034967/6, KZ1P/00034965/2, KZ1P/00035089/4, KZ1P/00035123/5, KZ1P/00035112/5. Nieruchomość obciążona jest umową dzierżawy trwającą do 18 maja 2030 r. Z nieruchomością związane są następujące środki trwałe: zbiornik p.poż. Przekupów, budynek gospodarczy Przekupów, budynek mieszkalny Przekupów, stodoła Przekupów, bukaciarnia Przekupów, drogi place Przekupów, ogrodzenie Przekupów oraz na koncie pozabilansowym bukaciarnia Przekupów. W obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Gołuchów (Uchwała Nr XIII/97/2007 Rady Gminy Gołuchów z dnia 27 listopada 2007 r.) działki wymienione mają następujące przeznaczenie: - działki nr 42, 24, 37, 43, 53, 19, 32, 57, 66/7, 47/1, 47/2, 28, 39, 209, 63, 2, 62, 23, 36, 44/4, 46/3, 49, 18, 65, 813, 17, 26, 3, 1 - tereny rolne (R), - działka nr 202/1 - tereny rolne (R), tereny rolne, łąki i pastwiska (RZ), - działka nr 59/1 - zabudowa produkcyjna, składy i magazyny i/lub zabudowa usługowa (1P/U) Na w/w terenach nie planuje się elektrowni wiatrowych, budowy dróg gminnych, nie występują złoża kopalin naturalnych i nie znajdują się one w obszarach szczególnie chronionych typu rezerwaty, natura 2000. Uwaga: w operacie należy wyodrębnić: - wartość gruntów rolnych - wartość gruntów nierolnych w tym: wartość gruntów nierolnych zabudowanych i wartość gruntów nierolnych nie zabudowanych - wartość budynków, budowli i urządzeń związanych z nimi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Skoraczew gm. Nowe Miasto..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie osobnych operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej dla n/w nieruchomości położonych w obrębie Skoraczew, gmina Nowe Miasto, powiat średzki, woj. wielkopolskie. I. Powiat średzki: Dla poniższych nieruchomości prowadzona jest przez SR WKW w Środzie Wlkp. księga wieczysta nr PO1D/00030912/7. 1. obręb Skoraczew, gm. Nowe Miasto: a) działka nr 21/2 o powierzchni 19,0000 ha, W obowiązującym do dnia 31.12.2003 r. planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Miasto nad Wartą zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Nr XIV/89/91 z dnia 19.12.1991 r. w/w działka przeznaczona była pod tereny upraw polowych (RP). b) działka nr 21/3 o powierzchni 19,0000 ha, c) działka nr 21/4 o powierzchni 22,3067 ha, W obowiązującym do dnia 31.12.2003 r. planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Miasto nad Wartą zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Nr XIV/89/91 z dnia 19.12.1991 r. w/w działki przeznaczone były pod tereny upraw polowych (RP) oraz tereny łąk i pastwisk (RZ). d) działka nr 21/5 o powierzchni 0,6440 ha, W obowiązującym do dnia 31.12.2003 r. planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Nowe Miasto nad Wartą zatwierdzonym Uchwałą Rady Gminy Nr XIV/89/91 z dnia 19.12.1991 r. w/w działka przeznaczona była pod tereny gruntów pod rowami. Nie przewidziano zmiany funkcji dla przedmiotowych działek w uchwalonym uchwałą nr XXXIV/212/2001 z dnia 28.12.2001 r. studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowe Miasto. UWAGA! Należy wykonać trzy odrębne operaty szacunkowe na działki objęte umowami dzierżawy: - pierwszy operat - umowa nr 1398 na działkę 21/2 - drugi operat - umowa nr 1399 na działkę 21/3 - trzeci operat - umowa nr 1400 na działki nr 21/4, 21/5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych w obrębie Trębaczów gm. Perzów oraz Mroczeń gm. Baranów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie osobnych operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej dla n/w nieruchomości położonych w obrębach: Trębaczów, gmina Perzów, oraz Mroczeń, gmina Baranów, powiat kępiński, woj. wielkopolskie. I. Powiat kępiński: 1. obręb Trębaczów, gm. Perzów: a) działka nr 6 o powierzchni 9,7000 ha, Dla w/w nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Kępnie księga wieczysta nr KZ1E/00000150/8. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Perzów przyjęte przez Radę Gminy w Perzowie uchwałą nr XVI/114/2000 r. dla obszaru położonego w miejscowości Trębaczów przewiduje, że w/w działka ma przeznaczenie pod teren upraw polowych. b) działka nr 747/3 o powierzchni 16,2134 ha, Dla w/w nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Kępnie księga wieczysta nr KZ1E/00000150/8. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Perzów przyjęte przez Radę Gminy w Perzowie uchwałą nr XVI/114/2000 r. dla obszaru położonego w miejscowości Trębaczów przewiduje, że w/w działka ma przeznaczenie pod teren łąk i pastwisk, strefa występowania zabytków archeologicznych, zasięg występowania złóż torfu. 2. obręb Mroczeń, gm. Baranów: a) działka nr 440 o powierzchni 0,0400 ha, b) działka nr 441 o powierzchni 0,4500 ha, c) działka nr 469 o powierzchni 1,1600 ha, Dla w/w nieruchomości prowadzona jest w SR WKW w Kępnie księga wieczysta nr KZ1E/00007468/9. W Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Baranów zatwierdzone uchwałą nr XIV/91/99 Rady Gminy Baranów z dnia 30.12.199 r. ze zmianami w uchwale nr XXXI/196/2009 r. w/w działki wyznaczone są jako tereny rolnicze wyłączone z zabudowy (R)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.