Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Warszawa: Modernizacja stolarki okiennej w lokalu NASK
Numer ogłoszenia: 245467 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Jednostka Badawczo - Rozwojowa , ul. Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5231200, fax. 022 5231391, 5231201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stolarki okiennej w lokalu NASK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stolarki okiennej w lokalu NASK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 9000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający uzna Wykonawcę za posiadającego wiedzę i doświadczenie oraz dysponującego potencjałem technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wykaże wykonanie minimum 2 robót w czynnym obiekcie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 4 oraz załączy dokumenty wystawione przez udzielającego zamówienie, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zostanie uznany za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli przedstawi: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca zostanie uznany za niepodlegającego wykluczeniu, jeżeli wykaże, że nie mają do niego zastosowanie przesłanki wymienione w art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz dokumentów określonych w pkt. 6 SIWZ, załączonych przez Wykonawcę do oferty. Wykonawca udzieli min. 5-letniej gwarancji na zamontowane okna oraz min. 3 lata gwarancji na montaż. W dniu odbioru robót Wykonawca przedstawi dokument gwarancyjny, będący załącznikiem do umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (sporządzone na formularzu otrzymanym razem z SIWZ) 5. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz ofertowy. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z Załącznikiem nr 5. Należy wskazać osoby uprawnione do wykonania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności budowlano - konstrukcyjnej oraz załączy dokumenty potwierdzające posiadanie w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie wraz z aktualnym na dzień składania ofert dowodem opłacenia składek. 7. Wykaz wykonania minimum 2 robót w czynnym obiekcie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 4 oraz załączy dokumenty wystawione przez udzielającego zamówienie, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Przewidywany harmonogram prac remontowo-renowacyjnych. 10. Zaakceptowany i parafowany wzór Umowy. 11. Zaakceptowaną i parafowaną specyfikację techniczną, stanowiącą zał. nr 3 do SIWZ. 12. Kopia dowodu wpłaty wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nask.pl/run/n/zamowieniap.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych
pokój 127
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa jednostka badawczo-rozwojowa
ul. Wąwozowa 18
02-796 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych pokój 127 Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa jednostka badawczo-rozwojowa ul. Wąwozowa 18 02-796 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.