To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Szczecin: Dostawa lasera holmowego 30 W dla SPSK-2 znak sprawy: ZP/220/39/10..
Numer ogłoszenia: 245475 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192053 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lasera holmowego 30 W dla SPSK-2 znak sprawy: ZP/220/39/10...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera holmowego. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy Al. Powstańców Wlkp. 72 nie później niż w terminie 42 dni od podpisania umowy oraz w powyższym terminie przeprowadzić szkolenie personelu. Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu realizacji umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy oraz o planowanym terminie zakończenia uruchomienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zainstalować i uruchomić sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Dział Aparatury Medycznej. 6. Po uruchomieniu sprzętu Wykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie z obsługi sprzętu. Rozpoczęcie szkolenia nastąpi bezpośrednio po uruchomieniu sprzętu. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca potwierdzi przeprowadzenie szkolenia sporządzonym w 2-ch egz. protokołem określającym czas trwania szkolenia, zakres szkolenia oraz osoby uczestniczące w szkoleniu. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od momentu uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego na następujących warunkach: a) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania aparatu w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia awarii faxem; b) nieodpłatne usunięcie przez autoryzowany serwis producenta wszystkich wad sprzętu; w przypadku stwierdzenia wad elementu lub podzespołu najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na fabrycznie nowy element lub podzespół; c) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta. Ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji. Każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa urządzenia); 8. Wykonawca zobowiązany jest sprzedać Zamawiającemu części zamienne do sprzętu w przypadku wystąpienia Zamawiającego z wnioskiem o zakup części zamiennych w okresie 10 lat od dnia zawarcia umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest dokonać w okresie gwarancji wszelkich napraw sprzętu, niezależnie od wysokości kosztów związanych z dokonaniem naprawy. 10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o liczbę dni kalendarzowych, w których sprzęt nie był użytkowany w związku z awarią. 11. W przypadku gdy wady sprzętu stwierdzone przy odbiorze oraz w okresie gwarancji (zarówno istotne, jak i nieistotne) nie dadzą się usunąć Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 12. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po odbiorze sprzętu w ciągu 30 dni od wystawienia faktury VAT...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa lasera holmowego 30 W
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOSMED Sp. z o. o., Ul. Łazy 30 A, Kielce, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180000,00
Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 233260,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.