eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoniądzBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Goniądz: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 245517 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, fax 085 7380307.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Goniądz w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2008 roku. Zamówienie obejmuje ciąg dróg gminnych ( mapa do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok nr 8) na długości około 80 km i szerokości średnio 6m. 1. Profilowaniu, równaniu nawierzchni dróg gminnych : a) Równaniu dróg gruntowych i żwirowych poprzez ścinanie poboczy i profilowanie jezdni b) Wyrównanie zadoleń w jezdni na drogach gminnych c) Uprzątnięcie z kamieni 2. Remont bieżący dróg gminnych a) uzupełnianie braków w nawierzchni żwirowej i gruntowej b) rozścielenie pospółki (kruszywo do 30mm) c) dowóz pospółki we wskazane miejsce d) zagęszczenie e) uporządkowanie 3. Naprawa i wymiana uszkodzonych przepustów na drogach gminnych o średnicy 40-60 cm: a) Odkopanie i wymiana uszkodzonych elementów przepustów na nowy b) Osypanie kruszywem naturalnym c) Uprzątnięcie i czyszczenie całego przepustu 4. Zimowe utrzymanie dróg gminnych, a) Zwalczanie śliskości przy użyciu mieszanki solno-piaskowej lub piaskowej b) Odśnieżanie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. posiadają własny lub dzierżawiony sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia tj: - ciągnik kołowy 29 - 37 kW (25-30) - równiarkę - samochód samowyładowczy o ładowności 8 t - przyczepa skrzyniowa samowyładowcza do ciągnika o ładowności 5 t - koparko ładowarkę o pojemności łyżki 0,4 m³ - samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym bocznym ład. do 8 ton - samochód ciężarowy z pługiem czołowym ład. Powyżej 8 ton - ciągnik z rozrzutnikiem rolniczym RCW-3 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 5. Wykonawca w swojej ofercie przetargowej składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć(w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat o podobnym charakterze -wg załącznika Nr 3 do SIWZ 4. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia zał. Nr 4. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest ponadto dostępna nieodpłatnie do odbioru w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego od 7.30 do 15.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 12:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Miejskiego w Goniądzu Plac 11 Listopada 38 19-110 Goniądz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.