Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Gliwice: Prace remontowe w DPS OPOKA
Numer ogłoszenia: 245531 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "OPOKA" , ul. Pszczyńska 100, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2322191, fax. 032 2322191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopoka.yoyo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w DPS OPOKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty elewacyjne; remont klatki schodowej; wymiana pokrycia dachu (Łącznik); naprawa studzienki kanalizacyjnej; naprawa podbitki dachowej; konserwacja dachu budynku rehabilitacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 18.1.Łączną cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji. 18.2.Obliczona przez wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18.3.Cenę oferty należy obliczyć na podstawie przedmiaru robót. 18.4.Po zapoznaniu się z przedmiarami robót zamówienia Wykonawca zobowiązany jest oddzielnie wycenić każdą pozycję w załączonych przedmiarach robót, przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot. 18.5. Tak wyliczona cena musi zawierać informacje o stawce i wysokości podatku VAT. 18.6. Łączną oferowaną cenę należy podać w PLN w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 2. 18.7.Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy pzp. 18.8.W przypadku podmiotów zagranicznych składających ofertę w niniejszym postępowaniu Zamawiający doliczy do ceny oferty podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem: C min Kryteria: Cena brutto - 100 % C of= ------------ x W c Gdzie: C C min - najniższa cena, C - cena podana przez Wykonawcę, C of - ilość punktów uzyskanych za cenę, W c - waga kryterium ceny; Punkty zostaną wyliczone w następujący sposób: najniższa cena oferty podzielona przez cenę badanej oferty, przemnożona przez wagę 100 pkt. 20.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią SIWZ oraz ustawą pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 w oparciu o art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem - Zał. Nr 5 4) wykaz wykonanych co najmniej 3 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( nie mniej niż 50.000,00 brutto), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 3 dokumentów ( np. referencji ) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 4. 5) zaświadczenie stwierdzające, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem Izby Inżynierów Budownictwa o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - Zał. Nr 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 1-2, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsopoka.yoyo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej OPOKA
ul. Pszczyńska 100
44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej OPOKA ul. Pszczyńska 100 44-100 Gliwice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.30.2025.EK
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.43.2025.EK
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-Technika-Społeczeństwo". Znak sprawy: DZPZ.283.44.2025.EK
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.