Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Warszawa: Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010
Numer ogłoszenia: 245547 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg , ul. Chmielna 73a, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4741323, 4741222, faks 022 4741331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa geotechniczna zadań inwestycyjnych w roku 2010. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50 - Badanie gruntu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 groszy)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą wymagane przepisami uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VII lub kategorii VI, zgodnie ustawą z dnia 4.02.1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 ze zm.). b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia, tj. min. 1 płytą dynamiczną, 1 płytą statyczną VSS, 1 aparatem Proctora, min. 1 urządzeniem do wykonywania odwiertów w gruncie i cylindry do pobierania próbek gruntu. c) Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie w pracach geotechnicznych (geologicznych), tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ustalanie warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb posadawiania obiektów budowlanych, w tym odbiór zagęszczenia gruntu, o łącznej wartości wszystkich usług nie mniejszej niż 70.000,00 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości usług, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na potwierdzenie należytego wykonania przedmiotowych usług np. referencji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. W przypadku warunków określonych w pkt. 2 i 3, wymagane jest łączne spełnienie warunków przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. (Wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot). Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Części IV. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Części III ust. 1 pkt 1,2,3,4 SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 1 SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiadających warunkom określonym w części III ust.1 pkt.2 lit. a wraz z kopiami dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VII lub kategorii VI, zgodnie ustawą z dnia 4.02.1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 ze zm.) a w przypadku gdy w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. a SIWZ - według wzoru - załącznik nr 6 f) Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Jeżeli wykonawca w wykazie wskaże sprzęt, którym będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. b SIWZ - załącznik nr 7 g) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. ustalanie warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb posadawiania obiektów budowlanych, w tym odbiór zagęszczenia gruntu, o łącznej wartości wszystkich usług nie mniejszej niż 70.000,00 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości usług, ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na potwierdzenie należytego wykonania przedmiotowych usług np. referencji. - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 2 lit. c SIWZ według wzoru - załącznik nr 8. h) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - na potwierdzenie warunku określonego w Części III ust 1 pkt 3 lit. a SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chmielna 73a, 00-801 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego - V piętro, pokój 508.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.