eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa detektorów dedykowanych do komory rękawicowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Warszawa: Dostawa detektorów dedykowanych do komory rękawicowej
Numer ogłoszenia: 245572 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska - Uczelniane Centrum Badawcze "Materiały Funkcjonalne" , ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2348399, faks 22 2348514.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa detektorów dedykowanych do komory rękawicowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa detektorów dedykowanych do komory rękawicowej zgodnych z opisem i spełniających wymagania zawarte w pkt. V.1, V.3 oraz V.4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: 1) Dane techniczne detektora wilgoci - 1 szt.: - zakres wskazań: 0-500 ppm, z dokładnością odczytu/wskazania 0,1 ppm; - długość kabla min. 3m; - flansza przyłączeniowa NW40; - detektor kalibrowany fabrycznie. 2) Dane techniczne detektora tlenu cyrkonowy (suchy) - 1 szt.: - zakres wskazań: 0-1000 ppm, z dokładnością odczytu/wskazania 0,1 ppm; - długość kabla min. 3m; - flansza przyłączeniowa NW40; - detektor kalibrowany fabrycznie. Przedmiot zamówienia służyć będzie rozszerzeniu możliwości badawczych i pomiarowych posiadanej przez Zamawiającego komory rękawicowej MBraun typu LabStar do pracy w atmosferach ochronnych. W związku z tym Zamawiający wymaga by Wykonawca zaoferował detektory producenta MBraun lub aparaturę równoważną, kompatybilną z komorą MBraun typu LabStar. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany przedmiot zamówienia powinien: być wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych, o ustalonych standardach jakościowych i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pochodzić z seryjnej produkcji, nie dopuszcza się oferowania aparatury prototypowej lub składającej się z elementów prototypowych; posiadać oznakowanie CE i być w pełni przystosowana do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce; cechować się wysoką niezawodnością w ciągu wieloletniej eksploatacji; być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta; spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; być kompletny, to znaczy powinien być dostarczony wraz ze wszystkimi materiałami i akcesoriami niezbędnymi do jego uruchomienia i pracy zgodnie z przeznaczeniem; zastosowane rozwiązania techniczne muszą odpowiadać nowoczesnym standardom i umożliwiać wprowadzenie w przyszłości ewentualnych uzupełnień i modyfikacji. Miejsce realizacji zamówienia jest: Politechnika Warszawska Uczelniane Centrum Badawcze - Materiały Funkcjonalne, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, Pok.: 018, parter.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia przedstawiona w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie czy oferowane detektory spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego opisane w pkt. V SIWZ. W specyfikacji technicznej należy bezwzględnie podać dane identyfikujące oferowany przedmiot zamówienia - nazwę producenta, typ/model. 2)Prospekt / folder producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub wyciąg z dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wymagań Zamawiającego (w języku polskim lub angielskim lub z tłumaczeniem na język polski jeżeli sporządzony jest w innym języku niż polski lub angielski). 3) Opis warunków gwarancji i serwisu - powinien być przedstawiony w sposób jednoznaczny tak by możliwe było stwierdzenie czy oferowane warunki gwarancji i serwisu spełniają wymagania Zamawiającego opisane w pkt. VI SIWZ. W opisie należy umieścić informację na temat serwisu technicznego - adres, numery telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej, pod które należy zgłaszać awarie. 4) Świadectwo autoryzacji w zakresie instalacji, uruchomienia, konserwacji i świadczenia serwisu technicznego wystawione przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, chyba, że serwis prowadzony będzie przez producenta detektorów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: - pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; - w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem; - spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczoną za zgodność z oryginałem. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp. - na formularzu o treści zgodnej z treścią formularza zamieszczonego w Załączniku nr 5 do SIWZ Zobowiązanie innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie zmiany: 1) zaoferowanego urządzenia na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenie jest niedostępne na rynku. Wymianę urządzenia należy uzgodnić z Zamawiającym; 2) terminu dostawy w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań obejmująca w szczególności, następujące zdarzenia: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki wywołane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; inne wydarzenia losowe. 3. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian. 5. Wynagrodzenia z przyczyn wcześniej niemożliwych do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Uczelniane Centrum Badawcze - Materiały Funkcjonalne, ul. Janka Bytnara Rudego 25, 02-645 Warszawa, (piętro I, pokój B107).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Uczelniane Centrum Badawcze - Materiały Funkcjonalne, ul. Janka Bytnara Rudego 25 (pokój B107), 02-645 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest prowadzone w związku z realizacją projektu badawczego pt. Innowacyjne moduły termoelektryczne do konwersji energii (akronim: TERMOMOD) realizowanego w ramach Programu Badań Stosowanych w ścieżce A, projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju zgodnie z umową nr PBS3/A5/49/2015 z dn. 02.04.2015 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.