Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-02
Katowice: Wykonanie badań mikorbiologicznych
Numer ogłoszenia: 245577 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera , ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax. 032 2597511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań mikorbiologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań mikrobiologicznych: posiew krwi tlenowo, posiew krwi beztlenowo, posiew płynu mózgowo-rdzeniowego, wymaz z górnych dróg oddechowych z gardła i nosa, wymaz z nosogardzieli, wymaz z worków spojówkowych, wymaz z uszu, posiew plwociny, posiew ilościowy i jakościowy popłuczyn oskrzelowych, płyn opłucnowy, płyn otrzewnowy, stawowy, żółć, punktaty, wymaz z odbytu, posiew z kału, posiew moczu, wymaz z cewki moczowej, wymaz z dróg rodnych- pochwy, szyjki macicy, wymaz z ran, ropa, badanie cewników, drenów, wymaz z rurek intubacyjnej i tracheostomijnej, wymaz czystościowy, posiew w kierunku bakterii beztlenowych, badanie mykologiczne, antybiogram, antymykogram, oznaczenie MIC metodą E-testów lub analizatora VITEK..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Termin płatności w realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni. 3. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum 20 000 złotych. 5. Sposób oceny spełnienia warunków Zamawiający dokonan na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnianie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie suługi o zakresie rzeczowo- finansowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia: autoklaw- co najmniej 2 sztuki, automat do posiewu krwi- co najmneij 1 sztuka, sterylizator- co najmniej 1 sztuka, cieplarka laboratoryjna- co najmniej 2 sztuki, mikroskop- co najmniej 2 sztuki, denzytometr- co najmniej 2 sztuki. 8. Zamawiający wymaga osób, które będą uczetsniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagania Zamawiającego co najmniej magister analityki medycznej, co najmneij magister analityki / mikrobiolog specjlaizacja 1 stopnia, co najmniej magister biologii. 9. Zamawiający wyamga aby Wykonawca spełnial podstawowe zadania: izolacja i identyfikacja czynnika etiologicznefo infekcji wraz z określeniem jego markera epidemiologicznego, - przekzywanie Zamawiającemu jeden raz na rok zbiorczej analizy wyników mikrobiologicznych o aktualnych czynnikach etiologicznych, epidemiologii zakażeń w szpitalu, pojawianiu się nowych szczepów, nowych cechach drobnoustrojowych, zmianach we wrażliwości: ocena epidemiologiczna oddziałów szpitala, identyfikacja wieloopornych szczepów sprawiających problemy terapeutyczne, określenie nowych mechanizmów oporności, pomoc w ustaleniu postępowania ograniczającego zakażenia szpitalne, prawidłowy dobór antybiotyków do terapii emipirycznej i celowanej, umiejętność interpretacji wyników, przekazanie informacji niezbędnych do rozpoznania leczenia, monitorowania przebiegu i zapobiegania chorobom infekcyjnym. - wspólpraca z lekarzem do spraw zakażeń zakładowych i pielęgniarkę epidemiologiczną. - kolekcjonowanie szczepów izolowanych w przypadku epidemii szpitalnych w celu przesłania ich do ośrodków referencyjnych i wykonania dokładniejszych identyfikacji, - prowadzenie i organizowanie szkoleń dla personelu medycznego (lekarzy, pielęgniarek łącznikowych) z zakresu diagnostyki mikrobiologicznej i zakażeń szpitalnych, - szybkie przekazywanie wyników badań do zamawiającego oryginał + kopia możliwość przekazywania wyników w dni wolne od pracy za pomocą faxu do szpitala w przypadkach uzasadnionych (stanem zdrowia i leczeniem pacjenta). - zapewnienie własnego transportu materiału i wyników badań codziennie od i do Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospodarczej, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej. 3. Wypełniona, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykoanwcy Specyfikacja asortymentowo- cenowa. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usługi, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca. 6. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności. 7. Ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygier.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZpital im. Ludwika Rydygiera
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Markiefki 87
40- 211 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Rydygiera Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.
- Wykonywanie usług diagnostycznych badań laboratoryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.