eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH K-1. K-2. K- 3 DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁ WDW ZAKOPANE - DW KOŚCIELISKO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Warszawa: DOSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH K-1. K-2. K- 3 DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁ WDW ZAKOPANE - DW KOŚCIELISKO.
Numer ogłoszenia: 245594 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208094 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE KLATEK SCHODOWYCH K-1. K-2. K- 3 DO WYMAGAŃ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O. ODDZIAŁ WDW ZAKOPANE - DW KOŚCIELISKO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostosowanie Klatki Schodowej K-1. K-2.K-3. do wymagań ochrony przeciwpożarowej 2) Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 - Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów 45330000-9 - Hydraulika i roboty sanitarne 3) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca robót, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4) Wykonawca przed przystąpieniem do robót uzyska w ramach zastępstwa inwestorskiego niezbędne pozwolenia wydane przez Starostwo Powiatowe w Zakopanym na wykonywanie prac remontowo- budowlanych według wymagań wynikających z Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r (późniejszymi zmianami) DZ.U. z 2013 poz. 1409 5) Wykonawca zobowiązany jest do : sporządzenia ekspertyzy technicznej wg procedury KG PSP opracowanie (październik 2008) wytyczne : organizacyjno-techniczne w sprawie spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w inny sposób niż to określono w przepisach technicznych oraz zastosowania rozwiązań zamiennych, zapewniających niepogorszenie warunków ochrony przeciwpożarowej i uzyska postanowienie Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej o uzgodnienie rozwiązań zawartych w ekspertyzie jako akceptowalne zgodnie z & 2 ust. 3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (Dz.U. z 15.06.02 r. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami ) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie najpóźniej do dnia zakończenia prac na obiekcie, tj. do dnia podpisania Protokołu Odbioru. Jeżeli w ekspertyzie technicznej zostaną wprowadzone prace dodatkowe nie ujęte w przedmiarze oraz SIWZ zostaną one zlecone na podstawie zamówienia uzupełniającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Gospodarcza F-I, ul. Artyleryjska 14, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648092,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 635713,50

  • Oferta z najniższą ceną: 635713,50 / Oferta z najwyższą ceną: 635713,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.