Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Siemyśl: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start
Numer ogłoszenia: 24559 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich , ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 35 880 25, faks 94 35 880 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.siemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach realizacji projektu Równy Start.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu ogłasza przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i sprawowanie opieki nad uczniami Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu w ramach projektu Równy Start. Zajęcia będą prowadzone w formę zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych: psychologiczno -pedagogicznych i zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej. Opieka nad uczniami będzie sprawowana w czasie wyjazdów, wycieczek, obozów. Zajęcia obejmują materiał nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, przyroda, język polski, niemiecki, angielski, informatyka, chemia, biologia, astronomia. Zajęcia będą prowadzone w grupach 15-20-osobowych z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Zajęcia wyrównawcze to: zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów klas I-III( 54h; 1 grupa 15 ucz.),zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz. klas IV-VI (54h, 1 grupa 15 ucz.), zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum(108h, 2 grupy 20ucz.)zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz), zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.), zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h, 2 grupy 20 ucz), zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas IV-VI (54h,1 grupa 20ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h 1 grupa 20 ucz.),zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz. gimnazjum (54h,1 grupa 20 ucz.). Zajęcia w formie kół zainteresowań to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób) zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.). Zajęcia terapeutyczne: psychologiczno - pedagogiczne to: zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.) zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zamawiający zaplanował także prowadzenie zajęć w formie Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.). W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014,opiekun/ kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013,opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014,opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych( 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r),opiekun- kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy( 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r),opiekun- kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu (2h w tygodniu przez 54 tygodnie) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów 5.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy i funkcjonowania uczniów w społeczności szkolnej, 6. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 7.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 8.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 11.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 12.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie nauczania - prowadzenia zajęć edukacyjnych, szkoleniowych, stosownie do części zamówienia, na którą składają ofertę. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, ze świadczył w przeszłości co najmniej jedną usługę o tematyce tożsamej z zamawianą. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował: osobami do realizacji zajęć wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć terapeutycznych, zajęć SOKZ, które:- posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne ( w zależności od wybranego przedmiotu nauczania wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U.Nr 50 poz.400, z późn. zm.), posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych w przeprowadzaniu zajęć pozalekcyjnych o tematyce wskazanej w ofercie. Sprawowanie opieki nad uczniami Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował osobami sprawującymi opiekę nad uczniami, które: - posiadającą kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, posiadają wykształcenie wyższe pedagogiczne,- posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami ze szkół podstawowych / gimnazjalnych polegające na sprawowaniu opieki nad uczniami Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy złożyć program prowadzenia zajęć zawierający wszystkie elementy ujęte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 czerwca 2012r: w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów. wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Program i doświadczenie - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:- osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,- zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące zamiar i cel stron wynikający z umowy, zmianie może podlegać termin wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnp.bip.parsenta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH
ul. Szkolna 10,
78 - 123 Siemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 08:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ im. NOBLISTÓW POLSKICH ul. Szkolna 10, 78 - 123 Siemyśl sekretariat 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty , Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu WND-POKL.09.01.02-32-241/12.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Będą to zajęcia: Zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.w klas I-III (54h, 1 grupa 15 ucz.) zajęcia wyrównawcze matematyczne dla ucz.klas IV-VI ( 54h,1 grupa 15 ucz.) zajęcia wyrównawcze matematyczne dla uczniów gimnazjum (108h,2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze chemiczne dla ucz. gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz) zajęcia wyrównawcze biologiczne dla ucz. gimnazjum (54h, 1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz.klas I-III (108h, 2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze polonistyczne dla ucz. klas IV-VI (108h,2 grupy 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI ( 54h,1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego dla ucz. gimnazjum ( 54h, 1 grupa 20 ucz.) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego dla ucz.gimnazjum ( 54h,1 grupa 20 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć wyrównawczych w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy uczniom osiągającym słabe wyniki w nauce, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Likwidacja problemów utrudniających przyswajanie wiedzy 5.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program i doświadczenie - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiając zaplanował prowadzenie zajęć w formie kół zainteresowań dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu. Są to: warsztaty informatyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej ( 54h, 1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej (54h,1 grupa 20 ucz.),warsztaty informatyczne dla ucz. gimnazjum( 54h,1 grupa 20 ucz.),zajęcia astronomiczne dla ucz. gimnazjum (54h zajęć, 30 h obserwacji,1 grupa 20 ucz.),warsztaty i obserwacje astronomiczne dla ucz. gimnazjum(10 warsztatów),zajęcia z fizyki dla ucz. gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia turystyczno -regionalne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej( 60h wycieczek w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, 20 osób), zajęcia chemiczno - biologiczne dla ucz.w gimnazjum(54h, 1 grupa 10 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej (54 h,15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz.klas IV-VI szkoły podstawowej (54 h, 15 ucz.),zajęcia matematyczne dla ucz. gimnazjum(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.),zajęcia przyrodnicze dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 15 ucz.), zajęcia - eksperymenty doświadczalne (6 warsztatów 3-godzinnych), zajęcia teatralne dla ucz. gimnazjum (54 h,15 ucz.),warsztaty teatralne( 4 warsztaty),zajęcia z języka niemieckiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h, 20 ucz.),koło j. niemieckiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej( 54 h, 20 ucz.),koło j. angielskiego dla ucz. gimnazjum(54 h, 20 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem kół zainteresowań w ramach projektu Równy Start będzie:1.Poprawa wyników kształcenia, 2. Wyrównywanie szans i pomoc w przyswojeniu wiedzy, 3.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 4.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji i umiejętne korzystanie z dóbr kultury, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program i doświadczenie - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć terapeutycznych : psychologiczno - pedagogicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu zajęcia terapeutyczne : psychologiczno - pedagogicznych zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas I-III szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.),zajęcia terapeutyczne dla ucz. klas IV-VI szkoły podstawowej(54 h,16 ucz.)zajęcia terapeutyczne dla ucz. gimnazjum( 54 h,16 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć terapeutycznych w ramach projektu Równy Start będzie:1. Wyrównywanie szans 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów 4.Likwidacja problemów w funkcjonowaniu uczniów w społeczności szkolnej, 5. Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 6.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 7.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 8.Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 9.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów, wycieczek i obozów poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program i doświadczenie - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolny Ośrodek Kariery Zawodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zaplanował prowadzenie dla uczniów Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery Zawodowej ( 32h, 68 ucz.) Zajęcia będą prowadzone z zachowaniem indywidualnego podejścia do ucznia, z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących i nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Celem zajęć SOKZ w ramach projektu Równy Start będzie: 1. Wyrównywanie szans, 2.Podniesienie atrakcyjności edukacyjnej i jakości kształcenia, 3.Rozwijanie zainteresowań uczniów, 4.Rozwój własnych strategii uczenia się i podejmowania decyzji, 5.Rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków i myślenia analitycznego i krytycznego, 6.Rozwijania umiejętności łączenia zdarzeń w związki przyczynowo -skutkowe, 9Wzbogacanie doświadczenia i rozwój kompetencji kluczowych, 8.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce, wzrost motywacji , 9.Poznanie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze dalszej ścieżki zawodowej, 10.Wykorzystywanie wiedzy w praktyce W czasie realizacji projektu Równy Start uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu wycieczkach do zakładów pracy. Zajęcia dydaktyczne pozalekcyjne odbywać się będą po zakończeniu nauki wynikającej z planu lekcji obowiązkowych zajęć. Wykonawca będzie dyspozycyjny w godz. 13:00-16:30 ( chyba, że plan nauki programowej umożliwi realizację zadań w innym czasie).Zajęcia SOKZ będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących - min. 40% . Wykonawcy, w ramach realizacji zadania, są zobowiązani do wykonywania następujących czynności:1)zapoznanie się z dysfunkcjami, predyspozycjami oraz zainteresowaniami osób uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne,2) opracowanie szczegółowych programów zajęć pozalekcyjnych z zastosowaniem metod aktywizujących, 3) weryfikacja szczegółowego programu zajęć we współpracy z koordynatorem ds. merytorycznych projektu,4) przygotowanie niezbędnych zestawień danych o Beneficjentach,5) realizacja ustalonego programu zajęć oraz wspieranie uczniów,6)kreowanie atmosfery na zajęciach sprzyjającej twórczej pracy oraz wyzbywaniu się kompleksów wynikających z dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych,7)regularne wypełnianie dokumentacji,8)informowanie Grupy Zarządzającej o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, 9) dbałość o bezpieczeństwo uczniów na zajęciach, w czasie wyjazdów do zakładów pracy, poprzez: zapewnienie im właściwej opieki, dokonywanie przeglądu sprzętu wykorzystywanego w ramach zajęć, opieki nad uczniami w trakcie przerw przed, po i w trakcie zajęć,10)aktywnie uczestniczenie w procesie monitoringu realizacji projektu: wypełnianie odpowiednich ankiet oraz zestawień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Program i doświadczenie - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług opiekunów- kierowników w czasie wyjazdów, obozów i wycieczek organizowanych dla uczniów Zespołu Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczniowie Zespołu Szkół im. Noblistów Polskich w Siemyślu poszerzać będą swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w wielu obozach, wyjazdach, wycieczkach.Aby zapewnić bezpieczeństwo uczniom w czasie wycieczek, wyjazdów i obozów Zamawiający określił opiekunów - kierowników do wykonania tego zadnia: Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Torunia - maj 2013, Opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Krakowa/ Częstochowy/ Oświęcimia - sierpień 2013, opiekun - kierownik w czasie wycieczki do Białowieży -maj 2014, opiekun- kierownik w czasie wycieczki do Stralsundu - czerwiec 2013, opiekun- kierownik w czasie obozów językowych: letniego - sierpień 2013 i zimowego - luty 2014, opiekun- kierownik w czasie wyjazdów do Ośrodka Edukacji Ekologicznej- 13 wyjazdów do OEE - kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik 2013r, kwiecień, maj, czerwiec 2014 opiekun- kierownik w czasie wycieczek rowerowych - 60h w okresie wiosenno -jesiennym 2013/2014r, opiekun - kierownik w czasie wyjazdów na Koszaliński Uniwersytet Dziecięcy - 13 wyjazdów raz w miesiącu marzec- czerwiec, październik- grudzień 2013r; styczeń- czerwiec 2014r, opiekun - kierownik w czasie dodatkowych odwozów po zajęciach w ramach projektu - 2h w tygodniu ( 54 tygodnie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie - 60
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.