Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Głogów: Malowanie dwóch klatek schodowych, malowanie pomieszczeń biurowych na poziomie parteru oraz malowanie korytarzy II i III piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie, Rynek 10
Numer ogłoszenia: 245604 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie dwóch klatek schodowych, malowanie pomieszczeń biurowych na poziomie parteru oraz malowanie korytarzy II i III piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Głogowie, Rynek 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. właściwe przygotowanie powierzchni do malowania, 2. zabezpieczenie okien, podłóg, balustrad i innych elementów nie podlegających malowaniu, 3. właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót, 4. zagruntowanie podłoży preparatami gruntującymi, 5. wykonanie malowania farbami BIOSIL - powierzchnia ok. 3330 m2, 6. mycie i czyszczenie pomieszczeń po wykonanych robotach malarskich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: § posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków : 1. Potwierdzenie warunku, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez : § złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Potwierdzenie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: . Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający za podobną robotę uzna wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych ( malowanie) o łącznej powierzchni co najmniej 1500 m2. 3.Potwierdzenie warunku ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić poprzez: - złożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. Protokół z wizji lokalnej podpisany przez obie strony. 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 3 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzający doświadczenie zawodowe Wykonawcy zał. Nr 4 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zał. Nr 5 9. Informacja o podwykonawcach Zał. Nr 6 10. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.