Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Warszawa: Wykonanie i dostarczenie umundurowania Wewnętrznych Służb Ochrony
Numer ogłoszenia: 245610 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze IPN , ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5818826, 5818824.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie umundurowania Wewnętrznych Służb Ochrony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostarczenie elementów umundurowania dla pracowników Wewnętrznych Służb Ochrony IPN, zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną, w ilościach i na warunkach szczegółowo określonych w formularzu ofertowym i załączniku nr 1, znak sprawy: GP-IPN-19/2009/RZP.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 poz. 1655. z 2007r. ze zm.) 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 cytowanej powyżej ustawy, 3. Działalność tożsama z przedmiotem zamówienia - aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Wskazanie ewentualnych podwykonawców przy realizacji zamówienia - zał. nr 2 do formularza oferty, 5.Wykaz, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 3 do formularza oferty). 6.Załączenie do oferty elementów umundurowania wymienionych w pkt. 4.5. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy, 2.aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2, oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do formularza oferty), 4.pisemne oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, nie większego niż 50% całości zamówienia (zał. nr 2 do formularza oferty), 5.załączone po 1 szt. (parze) poniżej wymienione elementy umundurowania, będące podstawą do oceny, czy Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2 SIWZ, stanowiące jednocześnie wzorzec metryczny dla elementów umundurowania, wykonywanych w ramach przyszłej umowy 5.1. czapka garnizonowa z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.2. czapka polowa z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.3. kurtka mundurowa z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.4. kurtka zimowa z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.5. koszula mundurowa z długim rękawem z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.6. koszula mundurowa z krótkim rękawem z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.7. spodnie mundurowe letnie z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.8. spodnie mundurowe zimowe z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.9. szalik zimowy i rękawiczki zimowe 5.10.krawat i spinka do krawata 5.11.pas główny i pasek do spodni 5.12.skarpety letnie i zimowe 5.13.bielizna letnia (spodenki, koszulka z krótkim rękawem) z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.14.bielizna zimowa (kalesony, koszulka z długim rękawem) z dołączonym certyfikatem jakości tkaniny zasadniczej, 5.15.buty zimowe 5.16.półbuty skórzane 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług zgodnych przedmiotem zamówienia (zał. nr 3 do formularza oferty),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej, Gospodarstwo Pomocnicze, Warszawa ul. Towarowa 28, pok 509.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna IPN, parter budynku przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i bhp roku 2025
- Dostawa umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Limanowa w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
więcej: Odzież wierzchnia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.