eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówDostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Murów: Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych
Numer ogłoszenia: 245620 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w następujących placówkach: Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 22 Przedszkole Publiczne w Murowie ul. Lipowa 17 Świetlica OSP w Grabczoku ul. Wiejska w ilości maksymalnie 40 000 litrów Ilość zamówionego oleju opałowego może ulec zmianie w ciągu sezonu grzewczego 2009/2010 ze względu na warunki atmosferyczne. Dostarczany olej winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą o parametrach: - wartość opałowa min. 42,6MJ kg - temperatura zapłonu min. 56 stopniC - gęstość w temperaturze 15 stopni C, nie niższa niż 0,860 gml - zawartość siarki max.0,20%(mm) - lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C, nie większa niż 6mm2s - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 stopni C - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%mm - zawartość wody nie większa niż 200mgkg Dostawa będzie odbywała się sukcesywnie, zależnie od konkretnego zlecenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ilość zamawianego jednorazowo oleju opałowego lekkiego będzie wynosić nie mniej niż 1 000 litrów i nie więcej niż 6000litrów. Dostawy winne odbywać się autocysternami wyposażonymi w pompy, węże z końcówką przystosowaną do wlewu paliwa oraz liczniki wskazujące ilość wydanego oleju opałowego. Urządzenie wydawcze autocysterny musi być zaopatrzone w drukarkę wskazującą dokładną ilość oleju w temperaturze +15oC. Urządzenia dystrybucyjne w autocysternach powinny być oplombowane oraz posiadać wymagane i aktualne dopuszczenia i badania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania o zakresie porównywalnym niniejszym zamówieniem ( tj. dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości min. 20 000 litrów w ciągu roku). - posiadają lub będą dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną autocysterną - spełniającą warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualna obowiązująca na czas trwania umowy koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (DZ.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn zm.) 3) wykaz wykonanych w okresie trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4) wykaz posiadanego sprzęty koniecznego do wykonania zamówienia. 3. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy - wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik); 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia- tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje niezbędnym sprzętem potrzebnym do wykonania zamówienia. 5) Wykaz robót zleconych podwykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy. Specyfikacja jest nioodpłatna. Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 19 lub przesyłką pocztową. Zamawiający pobierze tylko koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą upoważnioną do kontaków jest: Pani Jadwiga Woszczak tel. (077) 4214034 wew. 106.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.