eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Katowice: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 245640 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA JEDNOSTEK ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa środków czystości do codziennegomycia i czyszczenia powierzchni oraz akcesoriów i sprzętu sprzątającego dla potrzeb Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 pakietów: Pakiet nr I papier toaletowy i ręczniki papierowe Pakiet nr II środki do codziennego mycia i czyszczenia powierzchni Pakiet nr III środki czyszcząco myjące i środki dezynfekujące Pakiet nr IV drobny sprzęt do sprzątania Pakiet nr V akcesoria i sprzęt sprzątającyW ilościach i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowo - cenowejstanowiącej załączniki nr 2.1 - 2.5 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.43.00 - Ręczniki kuchenne 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 33.71.19.00 - Mydło 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.51.42.00 - Ścierki 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.22.43.30 - Wiadra .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy1.1. posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;a w szczególności:1.5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,1.6. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - niżej wymienione dokumenty należ y dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. 3 .W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda:3.1 wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 4.1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:5.1. Ważne świadectwo PZH dopuszczające do bezpośredniego użytkowania natomiast dla środków, dla których nie wydaje się świadectw PZH należy dołączyć atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa.5.2. karty charakterystyki preparatu dla pakietu nr III - oznakowanie i termin ważności zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa Rzeczpospolitej Polskiej. 6. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pokój 411, piętro IV..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15- Kancelaria Główna pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier toaletowy i ręczniki papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.1 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.51.43.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do codziennego mycia i czyszczenia powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do codziennego mycia i czyszczenia powierzchni. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.2 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 39.22.43.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czyszcząco - myjące i środki dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czyszcząco - myjących i środków dezynfekujących. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.3 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu do sprzątania. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.4 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.22.40.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria i sprzęt sprzątający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesorii i sprzętu sprzątającego. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.5 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.22.43.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.