eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaRozbudowa budynku gospodarczo-socjalnego przy ul. Brzeskiej 109 w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Biała Podlaska: Rozbudowa budynku gospodarczo-socjalnego przy ul. Brzeskiej 109 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 245668 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: INVESTCOM Sp. z o.o. , ul. Pokoju 33, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 342 46 47, faks 0-83 342 42 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.investcom.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku gospodarczo-socjalnego przy ul. Brzeskiej 109 w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest przez Zakład Produkcyjno-Handlowy ZIELEŃ Sp. z o. o. z siedzibą 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 109. Postępowanie w imieniu Zamawiającego prowadzi INVESTCOM Sp. z o. o. z siedzibą 21-500 Biała Podlaska, ul. Pokoju 33. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku gospodarczo-socjalnego Zakładu Produkcyjno-Handlowego ZIELEŃ Sp. z o. o. przy ul. Brzeskiej 109 w Białej Podlaskiej. Na przedmiot zamówienia składa się: wykonanie robót budowlanych - konstrukcja, ławy budynku, ściany, strop, wieńce, dach, schody, cokół, stolarka, izolacje, przyłącza, tynki wewnętrzne i zewnętrzne, wykładziny, parapety, malowanie wewnętrzne, obróbki blacharskie, ścianki działowe; wykonanie instalacji elektrycznej,; wykonanie instalacji wod-kan, c.w.u. i c.o. Zakres przedmiotu zamówienia został określony poprzez: 1) przedmiar robór, stanowiący załacznik nr 6 do SIWZ, 2)wzór umowy, stanowiący załacznik nr 5 do SIWZ, 3) pozwolenie na budowę nr 01/08 z dnia 04.01.2008r., 4) dokumentację budowlaną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie:piętnaście tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spałniają następujące warunki:1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5) udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali co najmniej trzy zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o kubaturze co najmniej 1.500m3 o wartości brutto każdego z nich minimum 1.500.000,00 zł oraz o porównywalnym charakterze i złożoności, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (za porównywalny charakter i złożoność Zamawiający uzna wykonanie budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji budynku wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania, na które wydano pozwolenie na budowę i uzyskano decyzję na użytkowanie obiektu), 6) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierownia robotami budowlanymi w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, saniatrnej, elektrycznej, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawdowego inżynierów budownictwa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu:1) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) polisy, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej trzech zamówień polegających na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o kubaturze co najmniej 1.500m3 o wartości brutto każdego z nich minimum 1.500.000,00 zł oraz o porównywalnym charakterze i złożoności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (za porównywalny charakter i złożoność Zamawiający uzna wykonanie budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji budynku wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania, na które wydano pozwolenie na budowę i uzyskano decyzję na użytkowanie obiektu), wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, 8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót, 10) parafowany wzór umowy, 11) umowę spółki cywilnej (dla przedsiębiorców spółek cywilnych), 12) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.investcom.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INVESTCOM Sp. z o. o., Al. Jana Pawła II 11, 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: INVESTCOM Sp. o. o., Al. Jana Pawła II 11, 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.