Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Gdańsk: Dostawa gazet, dzienników i czasopism w prenumeracie na 2013 rok dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 245683 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazet, dzienników i czasopism w prenumeracie na 2013 rok dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazet, dzienników i czasopism w prenumeracie na 2013 rok dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Tytuły i ilości zamawianej prasy określono we wzorze formularza cenowego - stanowiącym załącznik nr 4 do oferty.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty na wszystkie tytuły wymienione we wzorze formularza cenowego.
Prenumerata obejmuje dostawę podstawowych wersji gazet, czasopism i dzienników. Dzienniki w wersji elektronicznej winny posiadać dostęp do numerów archiwalnych z wyszukiwarką.
Dostawa przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem tytułów i ilością egzemplarzy wymienionych w formularzu cenowym odbywać się będzie regularnie do jednostek Zamawiającego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz wniesienie paczek do wskazanych miejsc. Prasa winna być dostarczona do wnętrza budynków, do rąk pracownika Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (wszystkie tytuły w wersji papierowej wymienione w formularzu cenowym) był przy każdej dostawie segregowany na odpowiednio opisane paczki (zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego).
Każda paczka powinna zawierać specyfikację dostawy, zawierająca nazwę jednostki organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Gdańsku, dostarczone tytuł i ich ilość, datę dostarczenia. Tytuły i ilości egzemplarzy dla każdej paczki ustalane będą na bieżąco zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W przypadku zmian w opisie paczek lub ich zawartości Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia zmian w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia zmiany przez Zamawiającego.
Paczki winny być dostarczone w nienaruszonych opakowaniach, zabezpieczających przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. W przypadku uszkodzeń, zabrudzeń, zamoknięć Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzone czasopisma na egzemplarze bez wad: w przypadku dzienników w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, pozostałe czasopisma przy kolejnej dostawie.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w dniu dostawy zbiorcze zestawienie dostarczonej prasy z podaniem tytułów i ilością dostarczonych egzemplarzy danego tytułu.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze umowy Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) zmian organizacyjnych.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia Umowy;
2) w przypadku zmiany organizacyjnej w strukturze ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
4) gdy zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO;
5) w przypadku zmiany przepisów prawnych w oparciu o które realizowane jest zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - pok. 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pokój 129 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2012r. godz. 12:30, siedziba Zamawiającego, sala 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Monika Wilczyńska, pok. 127, tel. (58) 32-36-127, faks (58) 32-36-529, e-mail: monika.wilczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-113/WKiO/12/MW.
5. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza cenowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie systemu wentylacji oraz remont części budynku Szkoły Podstawowej nr 83 przy ul. Stokłosy 1 w Gdańsku
- Przebudowa wraz z rozbudową Izby Przyjęć w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Budowa pola do Disc Golfa w Gdańsku - 3 zadania
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników do wykrywania szczepów Salmonella i testów do diagnostyki w systemie zamkniętym do Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Gdańsk - 6 części
- Wykonanie przeglądów rocznych, pięcioletnich będących jednocześnie rocznymi obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.