Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Kowary: Usługi utrzymania czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp.z o.o.
w Kowarach
Numer ogłoszenia: 245716 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Kowarach , ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary, tel. 075 6415706, 6415700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona zdrowia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości Szpitala w Bukowcu 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15 przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy . kod CPV 909000-00 usługi w zakresie sprzątania i odkażania , 909192-00 usługi sprzątania biur Świadczenie usług obejmuje 1.utrzymanie czystości w budynku szpitala w strefie szarej i białej powierzchnia ogółem 2631 m2 a. powierzchnie poziome w budynku szpitala - sprzątanie strefy szarej 2422 m2 b. powierzchnie poziome w budynku szpitala - sprzątanie strefy białej 209 m 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , co najmniej dwoma usługami odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługami kompleksowego utrzymywania czystości , ze szczególnym uwzględnieniem jednostek służby zdrowia z podaniem ich wartości przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie. - posiadają dostateczną ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia . Na dzień rozpoczęcia usługi Wykonawca musi dysponować sprzętem , który został określony w punkcie 3 SIWZ . - dysponują odpowiednią ilością osób sprzątających ściśle dostosowaną do wielkości i potrzeb. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych na kwotę 500 000 zł obejmującą okres realizacji umowy 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6. Wykaz wykonanych albo wykonywanych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 8. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych . W przypadku , gdy polisa nie obejmuje całego okresu realizacji umowy , Wykonawca złoży oświadczenie zawierające zobowiązanie do przedłożenia aktualnej polisy w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia poprzedniej polisy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązani są podać pełnomocnika do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz-kowary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp.z o.o. w Kowarach , 58-530 Kowary , ul. Sanatoryjna 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- Wykonywanie usługi sprzątania
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.