To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Warszawa: Zakup usług polegających na wykonaniu korekty, składu, łamania oraz publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych
Numer ogłoszenia: 245721 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224873 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wykonaniu korekty, składu, łamania oraz publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest korekta, skład, łamanie oraz publikacja 16 tekstów informacyjno - promocyjnych w pełnym kolorze wraz ze zdjęciami. Każdy tekst przygotowany jest dla jednego z szesnastu województw i ma zostać opublikowany w dziennikach lub tygodnikach o zasięgu regionalnym ukazujących się na obszarze danego województwa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część ogólna - mająca zastosowanie do każdej z części: Tematyka tekstów dotyczyć będzie rezultatów zrealizowanych projektów, dobrych praktyk stosowanych przy realizacji działań PROW 2007 - 2013 oraz zagadnień nowej perspektywy finansowej na lata 2014 - 2020. Ponadto teksty będą zawierały informacje o możliwości bezpłatnego uczestnictwa w realizowanych aktualnie szkoleniach. Każdy tekst informacyjno - promocyjny wymaga odrębnego opracowania. Zamawiający przekaże Wykonawcom tekst w formacie doc., w tym treść merytoryczną, elementy graficzne dotyczące realizowanego projektu (1 zdjęcie oraz obowiązkowe logotypy i slogany do zamieszczenia w każdym tekście informacyjno - promocyjnym) oraz stałe elementy wszystkich 16 tekstów. Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania tekstu promocyjno - informacyjnego dokonają: korekty, składu, łamania, przygotują teksty zgodnie z parametrami wymaganymi do publikacji oraz prześlą gotowe projekty w formacie pdf do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do projektów artykułów w terminie 2 dni od ich otrzymania. Do uwag Wykonawcy zobowiązują się zastosować nieodpłatnie i niezwłocznie. Zamawiający zaakceptuje projekty artykułów lub wniesie kolejne uwagi. Po uwzględnieniu wszystkich uwag Zamawiającego, Wykonawcy dokonają ostatecznej korekty przesłanych artykułów oraz prześlą gotowe projekty Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji. Artykuły do akceptacji Wykonawcy będą wysyłać na adres e-mail: m.borkowska@fapa.org.pl. Wykonawcy przedstawią Zamawiającemu szczegółowy harmonogram publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający zgłosi uwagi bądź zaakceptuje przedstawione szczegółowe harmonogramy w terminie 2 dni roboczych od dat ich otrzymania. W przypadku nieprzewidzianej zmiany w szczegółowym harmonogramie realizowanym przez Wykonawców, Wykonawcy niezwłocznie powiadomią Zamawiającego o zmianie terminu publikacji tekstów informacyjno - promocyjnych. W przypadku błędów w opublikowanych tekstach (np. niezgodność opublikowanej treści z zaakceptowaną wersją artykułu przez Zamawiającego) Wykonawcy zobowiązani są niezwłocznie do publikacji poprawionej wersji bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnia zadruku stanowić będzie wielokrotność jednego modułu i obejmować będzie powierzchnię nie mniejszą niż 500 cm2 i nie większą niż 1100 cm2. Uzgodniona wielkość zamówienia może ulec korekcie jedynie pod względem dostosowania do łamów czasopisma, poprzez format najbardziej zbliżony do wielkości zamówienia, zaokrąglając wymiary w górę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie następujących części zamówienia: I. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa dolnośląskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. II. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa kujawsko - pomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. III. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa lubelskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. IV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa lubuskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. V. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa łódzkiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa małopolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa mazowieckiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. VIII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa opolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. IX. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa podkarpackiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. X. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa podlaskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa pomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa śląskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XIII. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa świętokrzyskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XIV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa warmińsko - mazurskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XV. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa wielkopolskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. XVI. Część zamówienia Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Części ogólnej i opublikuje 1 raz artykuł informacyjno promocyjny w tytule prasowym spełniającym poniższe wymagania: - tytuł prasowy musi być tytułem płatnym; - tytuł prasowy musi być tytułem regionalnym, ukazującym się na obszarze województwa zachodniopomorskiego; - tytuł prasowy musi ukazywać się w postaci drukowanej; - tytuł prasowy musi ukazywać się regularnie, co najmniej raz w tygodniu; - średni nakład jednorazowy tytułu prasowego nie może być niższy niż 5.000 egzemplarzy Wykonawca poda w ofercie nazwę tytułu prasowego, średni nakład jednorazowy oraz zasięg tytułu. Pod pojęciem tytułu regionalnego Zamawiający rozumie każdy tytuł prasowy inny niż ogólnopolski. Zamawiający dopuszcza publikację artykułu informacyjno - promocyjnego w tytule ogólnopolskim jedynie pod warunkiem jego publikacji w dodatku regionalnym do tytułu ogólnopolskiego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie nazwy dodatku regionalnego, jego zasięgu, oraz nazwy tytułu ogólnopolskiego wraz z którym dodatek regionalny jest przeznaczony do sprzedaży. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną liczbę części zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, z tym zastrzeżeniem, iż do załączonego wzoru umowy zostaną wprowadzone postanowienia właściwe dla realizacji właściwej części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Publikacja na terenie województwa dolnośląskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Publikacja na terenie województwa kujawsko - pomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1826,55
Oferta z najniższą ceną: 1826,55 / Oferta z najwyższą ceną: 1826,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Publikacja na terenie województwa lubelskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1859,76
Oferta z najniższą ceną: 1783,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1859,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa lubuskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1570,83
Oferta z najniższą ceną: 1570,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1570,83
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa łódzkiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1977,54
Oferta z najniższą ceną: 1977,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1977,54
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa małopolskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa mazowieckiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa opolskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-730 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1461,24
Oferta z najniższą ceną: 1461,24 / Oferta z najwyższą ceną: 1461,24
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa podkarpackiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1627,29
Oferta z najniższą ceną: 1627,29 / Oferta z najwyższą ceną: 1627,29
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa podlaskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1516,59
Oferta z najniższą ceną: 1516,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa pomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1970,46
Oferta z najniższą ceną: 1970,46 / Oferta z najwyższą ceną: 1970,46
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa śląskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa świętokrzyskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1525,45
Oferta z najniższą ceną: 1525,45 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa warmińsko - mazurskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1131,35
Oferta z najniższą ceną: 1131,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1131,35
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa wielkopolskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1992,60
Oferta z najniższą ceną: 1992,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1992,60
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Publikacja na obszarze województwa zachodniopomorskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1715,85
Oferta z najniższą ceną: 1715,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1715,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.