Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Numer ogłoszenia: 245756 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego , ul. Palmowa 28, 15-795 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 65 34 378, faks 085 65 31 981.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku mięsa, wędlin, drobiu oraz różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej: Część I. mięso. 1. Łopatka w/p , b/k kg 2000 2. Schab w/p, z/k kg 900 3. Udziec wołowy b/k kg 400 4. Szynka wieprzowa b/k kg 400 5. Kiełbasa biała surowa kg 200 6. Kości schabowe kg 600 7. Karkówka w/p, b/k kg 350 8. Boczek wędzony luz b/ż kg 100 Część II. Wędliny oraz drób 1. Kiełbasa typu podwawelska zaw. mięsa nie mniej niż 85% kg 300 2. Udziec z kurczaka (1szt ok. 200g) kg 800 3. Podudzie z kurczaka gat. I (1szt ok. 200g) kg 400 4. Porcje rosołowe drobiowe kg 300 5. Filet indyczy kg 450 6. Filet z kurczaka kg 800 7. Mięso gulaszowe drobiowe gat. I kg 300 8. Smalec (kostka 200g) kg 85 Część III. Różne produkty spożywcze 1. Cukier kryształ kg 900 2. Cukier waniliowy 32g szt. 50 3. Czekolada mleczna 100g(min.30% kakao) szt. 1800 4. Czosnek suszony mielony 1kg kg 7 5. Kasza gryczana prażona kg 90 6. Kasza jęczmienna -średnia kg 90 7. Koncentrat pomidorowy 30% słoik 1kg szt. 150 8. Kukurydza konserwowa 2650g szt. 65 9. Liść laurowy 50g szt. 15 10. Majeranek 100g szt. 25 11. Majonez wiadro 5kg. szt. 60 12. Makaron kokardki skład m.in. mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g, opakowanie 2kg. szt. 150 13. Makaron nitka cięta skład: m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż13,5% na 100g, opakowanie 2kg. szt 150 14. Makaron świderek skład m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g,opakowanie 2kg. szt 200 15. Mąka tortowa pszenna typ 450 kg 600 16. Mąka ziemniaczana kg 30 17. Ocet spirytusowy 10% 0,5l szt. 150 18. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1l szt. 500 19. Oregano 10g szt 100 20. Papryka ostra mielona 1kg. szt 3 21. Pieprz naturalny czarny mielony 1kg. szt. 10 22. Pieprz ziołowy 1kg. szt 10 23. Przyprawa kebab kg 15 24. Przyprawa uniwersalna, warzywna do potraw kg 180 25. Margaryna płynna 3,7l do pieca konwekcyjno-parowego szt. 50 26. Rosół drobiowy sypki 1kg. kg 40 27. Ryż paraboliczny kg 500 28. Sól jodowana warzona 1kg. kg 400 29. Szczaw konserwowy siekany 900g szt 540 30. Sos borowikowo-pieczarkowy 900g. szt. 15 31. Sos napoli 900g. szt. 5 32. Sos ogrodowy 900g szt. 30 33. Sos pieczeniowy 900g szt. 12 34. Sos słodko-kwaśny 520g.(słoik) szt. 200 35. Zasmażka jasna 900g szt. 50 36. Ziele angielskie 500g szt. 10 37. Zioła prowansalskie 10g. szt. 20 38. Zupa barszcz biały 1kg szt 30 39. Zupa barszcz czerwony 1kg szt. 5 40. Zupa krem pieczarkowa 1kg. szt. 12 41. Zupa żurek 1kg. szt. 30 42. Kasza manna 1kg. kg 20 43. Napoje w proszku typu ALSA 1kg. szt. 500 44. Kwasek cytrynowy 500g. szt. 20 45. Brzoskwinie krojone 4250g. szt. 16 46. Fix do gulaszu 1kg. szt. 7 47. Przyprawa typu Delikat 600g do drobiu lub równoważna szt 20 48. Jogurt naturalny, kubek 350g szt. 500 49. Jogurt owocowy butelka 250g szt. 4000 50. Masło śmietankowe 200g szt. 700 51. Mleko 2% butelka 1l szt. 120 52. Ser żółty typu Gouda kg 150 53. Serek homogenizowany 135g -140g szt. 2400 54. Śmietana 18% worek 5l szt. 70 55. Śmietana 18% kubek 400g. szt. 1700 56. Twaróg półtłusty krajanka kg 700 57. Baton typu snickers, mars lub równoważny szt 2400 Częśc IV Warzywa, owoce i jaja 1. Banan (1 szt. ok. 200g) kg 840 2. Botwina pęczek szt. 40 3. Buraki kg 1200 4. Cebula czerwona kg 30 5. Cebula zwykła kg 330 6. Czosnek główka szt. 10 7. Fasola średnia typu Jaś kg 180 8. Groch połówki kg 40 9. Gruszka gat. I (1 szt. ok. 200g) kg 1000 10. Jabłka o smaku gruszkowym gatunek I (1 szt. ok. 220g) kg 1500 11. Jaja kurze kg 700 12. Kapusta biała (IX - IV) kg 1400 13. Kapusta włoska kg 220 14. Kapusta biała młoda (V - V) kg 100 15. Kapusta czerwona kg 190 16. Kapusta kiszona kg 860 17. Kapusta pekińska kg 315 18. Koper pęczek kg 220 19. Marchew kg 1650 20. Natka pietruszki pęczek szt 90 21. Ogórek kiszony kg 500 22. Ogórek świeży - długi kg 800 23. Papryka świeża czerwona kg 300 24. Pieczarki kg 220 25. Pietruszka kg 600 26. Pomarańcza (1 szt. ok. 280g) kg 2000 27. Pomidor kg 420 28. Por kg 110 29. Rzodkiewka pęczek szt. 250 30. Sałata karbowana lodowa szt. 380 31. Seler kg 520 32. Szczypior pęczek szt. 65 33. Ziemniaki gat. I (odmiana biała) kg 21000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny oferty brutto, wyszczególnionej w §4 ust. 1 wzoru mowy, w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na asortyment będący przedmiotem umowy. Powyższe może nastąpić na podstawie pisma Wykonawcy wskazującego podstawę prawną uzasadniającą dokonanie takiej zmiany. Zmiany umowy w zakresie, o którym mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp47.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ul. Palmowa 28
15-795 Białystok
Pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku ul. Palmowa 28 15-795 Białystok Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli. L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość 1. Łopatka w/p , b/k kg 2000 2. Schab w/p, z/k kg 900 3. Udziec wołowy b/k kg 400 4. Szynka wieprzowa b/k kg 400 5. Kiełbasa biała surowa kg 200 6. Kości schabowe kg 600 7. Karkówka w/p, b/k kg 350 8. Boczek wędzony luz b/ż kg 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny oraz drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli. L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość 1. Kiełbasa typu podwawelska zaw. mięsa nie mniej niż 85% kg 300 2. Udziec z kurczaka (1szt ok. 200g) kg 800 3. Podudzie z kurczaka gat. I (1szt ok. 200g) kg 400 4. Porcje rosołowe drobiowe kg 300 5. Filet indyczy kg 450 6. Filet z kurczaka kg 800 7. Mięso gulaszowe drobiowe gat. I kg 300 8. Smalec (kostka 200g) kg 85.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli. L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość 1. Cukier kryształ kg 900 2. Cukier waniliowy 32g szt. 50 3. Czekolada mleczna 100g(min.30% kakao) szt. 1800 4. Czosnek suszony mielony 1kg kg 7 5. Kasza gryczana prażona kg 90 6. Kasza jęczmienna -średnia kg 90 7. Koncentrat pomidorowy 30% słoik 1kg szt. 150 8. Kukurydza konserwowa 2650g szt. 65 9. Liść laurowy 50g szt. 15 10. Majeranek 100g szt. 25 11. Majonez wiadro 5kg. szt. 60 12. Makaron kokardki skład m.in. mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g, opakowanie 2kg. szt. 150 13. Makaron nitka cięta skład: m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż13,5% na 100g, opakowanie 2kg. szt 150 14. Makaron świderek skład m.in.: mąka z pszenicy durum, zawartość białka nie mniej niż 13,5% na 100g,opakowanie 2kg. szt 200 15. Mąka tortowa pszenna typ 450 kg 600 16. Mąka ziemniaczana kg 30 17. Ocet spirytusowy 10% 0,5l szt. 150 18. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia 1l szt. 500 19. Oregano 10g szt 100 20. Papryka ostra mielona 1kg. szt 3 21. Pieprz naturalny czarny mielony 1kg. szt. 10 22. Pieprz ziołowy 1kg. szt 10 23. Przyprawa kebab kg 15 24. Przyprawa uniwersalna, warzywna do potraw kg 180 25. Margaryna płynna 3,7l do pieca konwekcyjno-parowego szt. 50 26. Rosół drobiowy sypki 1kg. kg 40 27. Ryż paraboliczny kg 500 28. Sól jodowana warzona 1kg. kg 400 29. Szczaw konserwowy siekany 900g szt 540 30. Sos borowikowo-pieczarkowy 900g. szt. 15 31. Sos napoli 900g. szt. 5 32. Sos ogrodowy 900g szt. 30 33. Sos pieczeniowy 900g szt. 12 34. Sos słodko-kwaśny 520g.(słoik) szt. 200 35. Zasmażka jasna 900g szt. 50 36. Ziele angielskie 500g szt. 10 37. Zioła prowansalskie 10g. szt. 20 38. Zupa barszcz biały 1kg szt 30 39. Zupa barszcz czerwony 1kg szt. 5 40. Zupa krem pieczarkowa 1kg. szt. 12 41. Zupa żurek 1kg. szt. 30 42. Kasza manna 1kg. kg 20 43. Napoje w proszku typu ALSA 1kg. szt. 500 44. Kwasek cytrynowy 500g. szt. 20 45. Brzoskwinie krojone 4250g. szt. 16 46. Fix do gulaszu 1kg. szt. 7 47. Przyprawa typu Delikat 600g do drobiu lub równoważna szt 20 48. Jogurt naturalny, kubek 350g szt. 500 49. Jogurt owocowy butelka 250g szt. 4000 50. Masło śmietankowe 200g szt. 700 51. Mleko 2% butelka 1l szt. 120 52. Ser żółty typu Gouda kg 150 53. Serek homogenizowany 135g -140g szt. 2400 54. Śmietana 18% worek 5l szt. 70 55. Śmietana 18% kubek 400g. szt. 1700 56. Twaróg półtłusty krajanka kg 700 57. Baton typu snickers, mars lub równoważny szt 2400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa, owoce i jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniższej tabeli. L.p. Nazwa przedmiotu J.m Ilość 1. Banan (1 szt. ok. 200g) kg 840 2. Botwina pęczek szt. 40 3. Buraki kg 1200 4. Cebula czerwona kg 30 5. Cebula zwykła kg 330 6. Czosnek główka szt. 10 7. Fasola średnia typu Jaś kg 180 8. Groch połówki kg 40 9. Gruszka gat. I (1 szt. ok. 200g) kg 1000 10. Jabłka o smaku gruszkowym gatunek I (1 szt. ok. 220g) kg 1500 11. Jaja kurze kg 700 12. Kapusta biała (IX - IV) kg 1400 13. Kapusta włoska kg 220 14. Kapusta biała młoda (V - V) kg 100 15. Kapusta czerwona kg 190 16. Kapusta kiszona kg 860 17. Kapusta pekińska kg 315 18. Koper pęczek kg 220 19. Marchew kg 1650 20. Natka pietruszki pęczek szt 90 21. Ogórek kiszony kg 500 22. Ogórek świeży - długi kg 800 23. Papryka świeża czerwona kg 300 24. Pieczarki kg 220 25. Pietruszka kg 600 26. Pomarańcza (1 szt. ok. 280g) kg 2000 27. Pomidor kg 420 28. Por kg 110 29. Rzodkiewka pęczek szt. 250 30. Sałata karbowana lodowa szt. 380 31. Seler kg 520 32. Szczypior pęczek szt. 65 33. Ziemniaki gat. I (odmiana biała) kg 21000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.