eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskI część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Gdańsk: I część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9
Numer ogłoszenia: 24575 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 II część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis obejmujący część I i II Zakres prac obejmuje serwis i konserwację urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 (część I) i/lub w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot ul. Piaskowa 9 (część II) zapewniający utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji urządzeń. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w częściach. Prace mają być prowadzone zgodnie z DTR urządzeń, przepisami Bhp, ppoż. Czas reakcji - do 2 godzin ( czas od powiadomienia Wykonawcy, o nieprawidłowej pracy urządzeń lub instalacji, do podjęcia czynności serwisowych) Urządzenia i instalacje klimatyzacji i wentylacji są objęte gwarancją. Przedmiot zamówienia części I - Serwis i konserwacja systemu wentylacji i konserwacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 zawiera: - Szczegółowy wykaz urządzeń w obiekcie załącznik nr 8 do SIWZ - specyfikacja klimatyzacji i wentylacji. - Wykaz materiałów do konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę - załącznik nr 7 do SIWZ. - Zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiot zamówienia części II - serwis i konserwacja systemu wentylacji i konserwacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9 zawiera: - Szczegółowy wykaz urządzeń w obiekcie załącznik nr 9 do SIWZ - specyfikacja klimatyzacji i wentylacji. - Wykaz materiałów do konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - Zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej - załącznik nr 11 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku montażu nowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych - konieczność objęcia serwisem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 45.33.12.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odpowiednio dla części I i odpowiednio dla części II - wykaże się wykonanymi (zakończonymi), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż minimum 90 000 zł. netto dla części I oraz minimum 30 000 zł. netto dla części II, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnienie powyższego warunku zostanie dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odpowiednio dla części I i odpowiednio dla części II - wykaże się dysponowaniem co najmniej 3 pracownikami z świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi , konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym dla urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 10kW i aktualnymi uprawnieniami SEP- grupa 1 w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV Spełnienie powyższego warunku zostanie dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • odpowiednio dla części I i odpowiednio dla części II - wykaże się posiadaniem opłaconej polisy wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Spełnienie powyższego warunku zostanie dokonane wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawcy wykażą się posiadaniem aktualnego certyfikatu (autoryzacji) w zakresie możliwości prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) w urządzeniach firmy Fujitsu dotyczy części I jak i części II. Zamawiający posiada urządzenia tej firmy na gwarancji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę stanowi odpowiednio do: 5.1 w części I Formularz ofertowy - załącznik nr 1A do SIWZ oprócz wymienionego wyżej załącznika do oferty należy dołączyć: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. w związku z art. 44 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz części przedmiotu zamówienia powierzony podwykonawcy(om), w wypadku ich braku należy załączyć niniejsze pismo z oświadczeniem, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz usług - zał. nr 5 do SIWZ Wykaz osób z uprawnieniami - zał. nr 6 do SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, EDG). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopię opłaconej polisy wraz z dowodem opłaty. Aktualny certyfikat (autoryzację) w zakresie możliwości prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) w urządzeniach firmy Fujitsu. 5.2 w części II Formularz ofertowy - załącznik nr 1B do SIWZ oprócz wymienionego wyżej załącznika do oferty należy dołączyć: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. w związku z art. 44 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz części przedmiotu zamówienia powierzony podwykonawcy(om), w wypadku ich braku należy załączyć niniejsze pismo z oświadczeniem, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz usług - zał. nr 5 do SIWZ Wykaz osób z uprawnieniami - zał. nr 6 do SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, EDG). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopię opłaconej polisy wraz z dowodem opłaty. Aktualny certyfikat (autoryzację) w zakresie możliwości prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) w urządzeniach firmy Fujitsu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień w zawartej umowie w następujących przypadkach (podstawa prawna art. 144 ustawy PZP): 1 terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności (np. z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, siła wyższa, względy technologiczne, organizacyjne, ekonomiczne) niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy 2 zmiana przedstawiciela Wykonawcy 3 zmiana przedstawiciela Zamawiającego 4 zmiana obowiązujących przepisów 5 dopuszcza się możliwość zmian numerów kontaktowych oraz osób do kontaktu 6 zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) 7. zmiana może nastąpić w przypadku zmiany modelu/typu urządzenia klimatyzacyjnego i/lub wentylacyjnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pokój 124..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pokój 124..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części I - Serwis i konserwacja systemu wentylacji i konserwacji w budynku Biblioteki Głównej , Gdańsk, ul. Wita Stwosza 53 zawiera: Szczegółowy wykaz urządzeń w obiekcie załącznik nr 8 do SIWZ - specyfikacja klimatyzacji i wentylacji. Wykaz materiałów do konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę - załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 45.33.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - Serwis i konserwacja urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części II - serwis i konserwacja systemu wentylacji i konserwacji w budynku Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnego, Sopot, ul. Piaskowa 9 zawiera: Szczegółowy wykaz urządzeń w obiekcie załącznik nr 9 do SIWZ - specyfikacja klimatyzacji i wentylacji. Wykaz materiałów do konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres wykonywanych czynności konserwacyjnych obejmuje co najmniej - załącznik nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 45.33.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.