eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24575

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sanok: usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewelina Granat - w sprawach formalnych, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290, e-mail: zam.pub@zozsanok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zozsanok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: SPZOZ z siedzibą w Sanoku, ul. 800-lecia 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Sanoku , wg, CPV: 66.30.00.00-3. Zamówienie zostało podzielone na trzy pakiety: PAKIET I 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ. 2.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy za wypadki przy pracy. 3.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 5.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 6.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. PAKIET II 1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dysponenta jednostki systemu państwowego ratownictwa medycznego. PAKIET III 1.Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.30.00.00 - Usługi ubezpieczeń i fundusze emerytalno - rentowe, z wyłączeniem obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 66.50.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe i emerytalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (art. 22, 24, 89 PZP) 1.Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.2 wymagane jest posiadanie doświadczenia w zakresie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.1. 2.2W zakresie warunku wskazanego w ustępie 1 punkt 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 10 ust.1 pkt 1.2. 2.3W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § 10 ust.1.3 . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki, podane powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu, zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu [art. 9 ust. 2 i 3, art. 24, 25 i 26 ust 1 i 4 oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)] 1.Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej \rozporządzeniem\, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia: 1.1Warunki szczegółowe określone §9 ust. 2 pkt. 2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu \Oświadczenie Wykonawcy\). 1.2Warunki szczegółowe określone w §9 ust. 2 pkt. 2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu \Oświadczenie Wykonawcy\). 1.3 Warunki szczegółowe określone w §9 ust. 2 pkt. 2.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 zarządzenia); b)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem publicznym (§ 1 ust. 1 pkt 1 zarządzenia). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.3 lit. a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem \ Za zgodność z oryginałem\ i podpisem osób uprawomocnionych do podpisania oferty. 4.Zamawiający będzie wzywał wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art.26. ust.3 PZP). 5.Zamawiający będzie wzywał także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. zakres i jakość ochrony ubezpieczeniowej 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: dokumenty przetargowe w wersji papierowej - płatne gotówką w kasie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 lub za zaliczeniem pocztowym lub przelewem /14 dni/. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 11:00, SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr 15.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie oc. 1) Krótki opis: Usługa ubezpieczenia obejmująca: 1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZOZ. 2.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy za wypadki przy pracy. 3.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów. 4.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. 5.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji. 6.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ubezpieczenie w zakresie wymienionym w pkt.1 niniejszego załącznika z uwzględnieniem rozszerzeń i klauzul opisanych w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. zakres i jakość ochrony ubezpieczeniowej 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ubezpieczenie oc dysponenta jednostki systemu PRM. 1) Krótki opis: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dysponenta jednostki systemu państwowego ratownictwa medycznego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ubezpieczenie w zakresie wymienionym w pkt.1 niniejszego załącznika zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dysponenta jednostki systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego z dnia 21 grudnia 2006r. (Dz. U. Nr 246 poz. 1802 i 1803). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ubezpieczenia komunikacyjne. 1) Krótki opis: ubezpieczenia komunikacyjne: 1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) - wszystkie pojazdy. 2.Ubezpieczenie autocasco (AC) - pojazdy z pozycji 1 - 4. 3.Ubezpieczenie następstw wypadków kierowcy i pasażerów (NW) - wszystkie pojazdy. Wykaz ww. pojazdów jest zawierty w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ubezpieczenie w zakresie wymienionym w pkt.1 niniejszego załącznika tj.ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, NW. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.