To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Jaworzno: Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynkach szkół.
Numer ogłoszenia: 245762 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192014 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami termomodernizacyjnymi w budynkach szkół..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nadzór inwestorski w zakresie robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów oświatowych Miasta Jaworzna w ramach Działania 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii RPO WSL na lata 2007 - 2013., obejmujących: 1.1. termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr 3 w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6, polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, izolację ścian fundamentowych, przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię gazową oraz wymianę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z rozruchem, zleconej na podstawie odrębnej umowy Nr 49/VII/12 z dnia 31.05.2012r. firmie Budowlano Remontowo Handlowej EVEREST Spółka Jawna Wojciech Gryłko, Krzysztof Papuga z siedzibą w Brzeszczach ul. Kościuszki 16, 1.2 termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie przy ul. Kasprzaka 6, polegającą na wykonaniu robót budowlanych obejmujących docieplenie ścian i stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, izolację ścian fundamentowych, drenaż opaskowy pomieszczeń kotłowni, przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię gazową oraz wymianę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wraz z rozruchem, zleconej na podstawie odrębnej umowy Nr 48/VII/12 z dnia 31.05.2012r. firmie Budowlano Remontowo Handlowej EVEREST Spółka Jawna Wojciech Gryłko, Krzysztof Papuga z siedzibą w Brzeszczach ul. Kościuszki 16. 2. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 2.1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z art. 25 i 26 ustawy 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, 2.2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, 2.4. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania, 2.5. potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 2.6. powiadamianie Zamawiającego o organizowanych i prowadzonych naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 2.7. kontrolowanie szczegółowych rozliczeń z wykonawcą robót, zgodnie z zapisami umowy, 2.8. sprawdzenie dokumentacji projektowej, a w przypadku stwierdzenia wad albo konieczności wprowadzenia zmian wystąpienie do projektanta na piśmie o wprowadzenie koniecznych zmian, 2.9. pełnienie funkcji koordynatora na budowie, 2.10. sprawdzanie posiadanych przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów, uprawnień, atestów, wyników badań, itp., dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń, 2.11. opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, zmian materiałowych oraz zmian wyposażenia, proponowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego, 2.12. inspektor nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót; jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem odstąpienia od tej zasady w przypadkach, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną, 2.13. obecność na terenie budowy na wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 3.1. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 3.2. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 3.3. w razie stwierdzenia realizacji przedmiotu umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z umową wystawić stosowne wnioski dla Zamawiającego, łącznie z wnioskiem o odstąpienie od umowy z winy wykonawcy robót ze skutkami przewidzianymi z tego tytułu. 4. Roboty przewidziane do objęcia nadzorem inwestorskim wykonywane będą zgodnie z dokumentacją projektową, wykonaną przez wykonawcę robót na podstawie: 4.1. programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 3 w Jaworznie, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 4.2. inwentaryzacji budowlanej Szkoły Podstawowej Nr 3, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4.3. programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego termomodernizacji Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4.4. inwentaryzacji budowlanej Szkoły Podstawowej Nr 22, stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: - rozpoczęcie realizacji w dniu zawarcia umowy, - zakończenie realizacji do dnia 05.11.2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Drzastwa Przedsiębiorstwo Usług Inżynierskich PROF-INWEST, ul. Sienkiewicza 49, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109365,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie.
- Kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska o nazwie "Plaża nad Sosiną nr 2" w 2025 roku.
- Wykonanie 25 szt. grobów murowanych dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2025 roku.
- Wykonanie prac remontowych dachów i kominów z dociepleniem i wzmocnieniem konstrukcji w klubie "Pod Skałką" przy ul. Dąbrowskiego 17 w Jaworznie.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce gm. Strawczyn"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Chyrowskiej na odcinku od ul. Borzymowskiej do ul. Złotopolskiej w Warszawie.
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.