eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa odzieży ochronnej i oslon na inkubatory

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Poznań: Dostawa odzieży ochronnej i oslon na inkubatory
Numer ogłoszenia: 245764 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i oslon na inkubatory.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży ochronnej i osłon na inkubatory z podziałem na 3 części : - część nr 1 - odzież ochronna bawełniana ciemnozielona - część nr 2 - czepki tiulowe (białe dla kucharek); - część nr 3 - osłona na inkubator Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 39/07 stanowiącym integralną jej część. Wymogi Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w n/w części : - część nr 1 - odzież ochronna bawełniana ciemnozielona - winna być zdekatyzowana. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom okreslonym przez Zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie : a) Certyfikatu zgodności z Polską Normą na oferowane tkaniny - w odniesieniu do części nr 1 i części nr 3. b) próbek w odniesieniu do części nr 1 - odzież ochronna bawełniana ciemnozielona. Próbki winny być opisane numerem części zamówienia oraz pozycji, do której należy jej przyporządkować i umieszczone w oddzielnej kopercie czy opakowaniu dołączonym do oferty. W odniesieniu do części nr 1 zamówienia - odzież ochronna bawełniana ciemnozielona - zamawiający wymaga dołączenia próbek tkanin o wymiarach 20cm x 20cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali lu aktualnie wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w części nr 1 o wartości brutto, nie niższej niż : 11 600,00 zł. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 39/07 i przedstawionych w ofercie z zastosowaniem metody zero - jedynkowej. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postepowania, a złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakladu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przez wpływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty : 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłycg również wykonywanych - wg wzoru załącznika nr 9 do specyfikacji - dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. za dokumenty potwierdzające nalezyte wykonanie dostaw Zamawiający przyjmie referencje, rekomendacje, listy polecające. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw. Zamawiający wymaga przedstawienia w w/w wykazie co najmniej jedej dostawy odpowiadającej przedmiotowy zamówienia w części nr 1 o wartości brutto, nie niższej niż 11 600,00 zł. W odniesieniu do pozostałych części zamówienia, tj. części nr 2 i nr 3, zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wykazu dostaw jak również dokumentów potwierdzajacych należyte ich wykonanie. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do specyfikacji. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 8 do specyfiakcji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypostpolitej Polskiej stosują sie do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający dopuszcza mozliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców ( w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujace wymagania : 1) wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - pełnomicnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności mwskazanie : postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Dokumenty wymienione w punkcie 8.1, 8.3 i 8.4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 39/07 każdy Wykonawca składa oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą dotyczyć zarównojednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców. Na podstawie przepisu art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ginekologiczno - Położniczy szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, 60 - 535 Poznań, ul. Polna 33 dział zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, pokój nr 317 - Kancelaria Ogólna w Budynku Wielofunkcyjnym, wejście D1, III piętro, lub drogą pocztową.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież ochronna bawłniana ciemnozielona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież ochronna bawełniana ciemnozielona (zdekatyzowana).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czepki tiulowe (białe dla kucharek).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki tiulowe (białe dla kucharek).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osłona na inkubator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oslona na inkubator.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.