eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa oprogramowania wraz z udzieleniem licencji na korzystanie z "Systemu informacji prawnej" w wersji sieciowej (przez Internet) dla minimum 2 połączeń równoczesnych przy dostępności 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 9/WZŻ/2017

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-14

Ogłoszenie nr 24576 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.

Wrocław: Dostawa oprogramowania wraz z udzieleniem licencji na korzystanie z "Systemu informacji prawnej" w wersji sieciowej (przez Internet) dla minimum 2 połączeń równoczesnych przy dostępności 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 9/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13233


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oprogramowania wraz z udzieleniem licencji na korzystanie z "Systemu informacji prawnej" w wersji sieciowej (przez Internet) dla minimum 2 połączeń równoczesnych przy dostępności 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 9/WZŻ/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Znak postępowania ZP- 9/WZŻ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (twz eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line (dalej zwane "dostęp on-line") - w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24/h i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie. - dostęp do SIP będzie możliwy dla 30 indywidualnych kont dla użytkowników - Wykonawca udostępni Zamawiającemu 1 konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP. Minimalne wymagania względem bazy SIP Baza SIP musi zawierać : 1) bazę aktualnych aktów prawnych, w tym prawa europejskiego. 2) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego. 3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych. 4) dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą. 5) Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim.. 6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących. 7) bazę dzienników resortowych. 8) treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego. 9) Zamawiający oczekuje dostarczenia dokumentu licencyjnego w terminie 14 dni po podpisaniu umowy. System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów specjalistycznych (tzw eksperckich) : 1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania. Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: SIP musi mieć możliwość : o wyszukiwania wg identyfikatora /sygnatury/ aktu o wyszukiwania wg rocznika o wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania aktu o wyszukiwania według słowa/frazy o odwołania z poziomu aktu prawnego do orzeczeń o odwołania z poziomu aktu prawnego do pism urzędowych o odwołania z poziomu aktu prawnego do cytatów/tez z piśmiennictwa prawniczego o odwołania z poziomu aktu prawnego do komentarzy o możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści i po zmianie treści o możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów o możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów o możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego oraz wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych o system powinien umożliwić otwieranie wielu okien/zakładek z różnymi aktami prawnymi podczas pracy na jednym stanowisku Wymagania techniczne : - SIP oraz Moduły Specjalistyczne muszą umożliwiać korzystanie z zasobów w oparciu o przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów/programów na komputerach użytkowników . Zamawiający używa popularnych przeglądarek internetowych : IE, Chrome, Mozilla Firefox, Opera, pracujących w systemach Windows (32bit i 64bit) i Linux (32bit i 64bit). - interfejs SIP musi być w całości w języku polskim

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48610000-7
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wolters Kluwer Spółka Akcyjna,  pl.dzp@wolterskluwer.com,  ul. Przyokopowa 33 ,  01-208 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11 576,27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11 576,27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11 576,27
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.