Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Pszczyna: Przetarg nieograniczony na: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Rozbudowa segmentu D (szkoła i żłobek) w Zespole Szkół Nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego - pod klucz
Zadanie I: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej
Zadanie II: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji wod-kan, c.o.
Zadanie III: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji elektrycznych
Numer ogłoszenia: 24576 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, fax 032 2102193 w. 118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Rozbudowa segmentu D (szkoła i żłobek) w Zespole Szkół Nr 1 w Pszczynie przy ul. K. Wielkiego - pod klucz Zadanie I: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej Zadanie II: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji wod-kan, c.o. Zadanie III: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U. 2003 Nr 207, poz. 2016) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - kontrolowanie rozliczeń budowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 25.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy posiadają: a) spełniają warunki określone w art. 22. ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych b) dla ZADANIA I - posiadają uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej c) dla ZADANIA II - posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji wod-kan, c.o. d) dla ZADANIA III - posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie oferenta b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi b.1) dla ZADANIA I - posiadają uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej b.2) dla ZADANIA II - posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji wod-kan, c.o. b.3) dla ZADANIA III - posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych c) zaświadczenia o przynależności do odpowiednich Izb Samorządów Zawodowych d) jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji ul. Zdrojowa 4, 43-200 Pszczyna SIWZ można odebrać w pok. 115 w godz.700 - 1400 (pon.,śr.,pt), w godz. 1200 - 1400 (wt.,czw.) lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji ul. Zdrojowa 4 43-200 Pszczyna pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U. 2003 Nr 207, poz. 2016) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - kontrolowanie rozliczeń budowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji wod-kan, c.o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U. 2003 Nr 207, poz. 2016) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - kontrolowanie rozliczeń budowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacji elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U. 2003 Nr 207, poz. 2016) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad - kontrolowanie rozliczeń budowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.
- Dostawy implantów ortopedycznych (system implantów kręgosłupowych) dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W WIŚLE MAŁEJ
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg
- ZP/7/2025_Usługa wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie_P
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.