eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych Pracowni Rentgenowskiej Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych Pracowni Rentgenowskiej Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat
Numer ogłoszenia: 245779 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, fax 022 6838224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych Pracowni Rentgenowskiej Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na błony i odczynniki, tego samego producenta i tej samej marki, został określony w III rozdziale SIWZ, a zamawiana ilość na formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, który po uzupełnieniu należy dołączyć do oferty. 2.Na okres zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczenia odpowiedniej ilości kaset radiologicznych, o szybkości 400, emitujących światło zielone, według poniższego zestawienia w tabeli: Rozmiary błon rtg ilość kaset: 18 x 24 2; 24 x 30 4; 30 x 40 4; 35 x 35 4; 35 x 43 4; Błony do pantomografu 15 x 30 1; 4.Do oferty na oferowane produkty, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć atesty CE i deklaracje zgodności oraz karty charakterystyk odczynników. 5.Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania ciemni, aby zapewnić najlepszą jakość obrazu na kliszach. 6.Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru wymagających utylizacji opakowań po odczynnikach. 7.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje wykonanie zamówienia w innym zakresie niż podany, oferta będzie odrzucona.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.32.10.00 - Film fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.43.00 - Film fotograficzny Oryginalny kod CPV: 24.64.12.00 - Emulsje do użytku fotograficznego Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.00 - Emulsje do użytku fotograficznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Ubiegający się o niniejsze zamówienie Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki, a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się w p. IX SIWZ. Wykonawca: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1- 3 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć: 1)Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1-9, ust. 2 p. 1-3 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozp. Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605). 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następującego dokumentu: 3.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. 4)Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) dokumenty wymagane w ust. 3 pkt. 3.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 411.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT Samodzielny Publiczny ZOZ, Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 109 (kancelaria) lub pok. 411..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.