eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceDOSTAWA UMUNDUROWANIA DLA CZŁONKÓW ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Gorlice: DOSTAWA UMUNDUROWANIA DLA CZŁONKÓW ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 24577 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UMUNDUROWANIA DLA CZŁONKÓW ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr I. UMUNDUROWANIE LETNIE ORAZ ZIMOWE Cześć Nr II. UMUNDUROWANIE -OBUWIE Dostarczane umundurowanie musi być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego: Dz.U. z 2010 r., Nr 209, poz. 1382, musi być oznakowane znakiem CE i musi być dopuszczone do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz musi spełniać wymogi aktualnie obowiązujących Polskich Norm PN-EN ISO 20347 - Środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.20.00 - Obuwie specjalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku w oparciu o przedstawiony wykaz dostaw, poparty odpowiednim dokumentem, potwierdzający wykonanie jednej dostawy dla Części Nr I na kwotę minimum 50.000,00 zł Brutto, dla Części Nr I na kwotę minimum 6.000,00 zł Brutto świadczonej na rzecz jednego Zamawiającego, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy dostarczyć : 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia - umundurowanie zimowe i letnie,umundurowanie - obuwie dla członków zespołów ratownictwa medycznego spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz.U. z 2010 r., Nr 209, poz. 1382) oraz posiada ważne dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do użytku i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, z klauzulą dostarczenia wymienionych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni od otrzymania wezwania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dokumentów - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę wg wzoru Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Certyfikat na materiał odblaskowy - taśma srebrna potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą ją zastępującą - dotyczy Części Nr I 3) Karty parametrów technicznych tkaniny lub inny dokument potwierdzający skład surowcowy i gramaturę materiału dla asortymentu : Kurtka (całosezonowa), Spodnie zimowe, Spodnie letnie, Bluza-koszula, Kamizelka dla kierowcy. 4) Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę, gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru - dotyczy Części Nr I. 5) Instrukcje użytkowania - dotyczy Części Nr I i Części Nr II 6) Deklarację zgodności wystawioną przez producenta, potwierdzającą spełnienie przez obuwie wymagań określonych normą PN-EN ISO 20347- Środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe oraz spełnienie wymagań określonych rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r w spawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz.2173) - dotyczy Części Nr II 7) Odrębny opis wszystkich asortymentów w każdej z części na którą składana jest oferta w formie prospektu, zdjęcia, katalogu potwierdzającego spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań Zamawiającego określonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 8) Próbki po 1 szt. (obuwie - 1 para) wszystkich asortymentów określonych w każdej z części Załącznika nr 4 Formularz Asortymentowo-Cenowy do SIWZ, w celu weryfikacji zgodności oferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia i weryfikacji ewentualnych późniejszych dostaw. Próbki nie stanowią części zamówienia. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wzory spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Niezgodność próbek spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek i na ich koszt.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITAL.GORLICE.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. H.Klimontowicza w Gorlicach Ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, Biuro Zamówień Publicznych lub Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.