eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiPełnienie kompleksowej usługi inwestorskiej nad realizacją zadania pnBudowa kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu Kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spełacanej przez Gminę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Solec Kujawski: Pełnienie kompleksowej usługi inwestorskiej nad realizacją zadania pn: Budowa kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu Kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spełacanej przez Gminę przez okres 15 lat.
Numer ogłoszenia: 245791 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871325, faks 052 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowej usługi inwestorskiej nad realizacją zadania pn: Budowa kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu Kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spełacanej przez Gminę przez okres 15 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty podlegające kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu obejmują: Budowę kompleksu szkolnego na potrzeby nauczania podstawowego i gimnazjalnego na Osiedlu Toruńskim w Solcu kujawskim wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 15 lat. Kompleks o powierzchni netto 7.694,13m2, kubaturze 60.200,00m3 w układzie: blok sportowy, blok żywieniowy,gimnazjum, szkoła podstawowa, blok kulturalno-naukowy,blok opieki zdrowotnej,blok administracyjny, pomieszczenia ogólnego przeznaczenia i uzupełniaające. W zakres zadania pomadto wchodzą:instalacje wewnętrzne: wodno-kanalizacyjne, elektryczne,teletechniczne,wentylacyjne,gazowe,centralnego ogrzewania,układ solarny,kotłownia gazowa oraz sieci i przyłącza zewnętrzne:wod-kan,deszczowe,gazowe,energrtyczne, elementy zagospodarowania terenu: drogi dojazdowe,dojścia, parkingi,bieżnia, oświetlenie, przebudowa napowietrznych linii energetycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 76.52.00.00 - Usługi przybrzeżne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00zł słownie pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o ubieganie się o udzielenie zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy:Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wakonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wskażą do wykonania niniejszego zamówienia osoby właściwe do realizacji czynności określonych w zamówieniu, które posiadają kwalifikace niezbędne do wykonania zamówieniatzn. posiadają uprawnienia do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych,co,gazowych i wentylacji, sieci i instalacji teletechnicznych, elektrycznych silno i słaboprądowych. Osoby te muszą się wykazać niezbędnym doświadczeniem zawodowym -minimum 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Doświadczenie zawodowe winno wynikać z załączonych do oferty oświadczeń wymienionej kadry technicznej. Kadra techniczna musi posiadać przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie(uprawnienia), wpis na listę do właściwej Okregowej izby Samorządu Zawodowego i winna być ubezpieczona zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dotyczacymi odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstały w związku z realizacją robót objętych nadzorem, wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch kompleksowych nadzorów inwestorskich w zakresie budowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2.000m2każda, w tym jednego budynku użyteczności publicznej, nie podlegają wykluczeniu w postępowania w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić połnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie i którzy wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać że: każdy z osobna-nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznyc, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zgodnie z wymogami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dysponują niezbędnym potencjałem technicznych, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych Wykonawców. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń mozna dopuścić go do postępowania stosując formułę spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminy złożenia ofert, zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wykaz kadry technicznej, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia wraz z dołączonymi kpiami uprawnień oraz kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i krótka informację na temat kwilifikacji zawodowych, wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,, aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.