Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Rzeszów: dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora
Numer ogłoszenia: 2457 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ , ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2-rzeszow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: 1. Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą biochemicznego analizatora kompatybilnego z własnym analizatorem typu Konelab 20 i . 2. Wykaz odczynników zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ , który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku do SIWZ. 3. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zamówienia. 4. Oferent dostarcza odczynniki na własny koszt i ryzyko do Laboratorium w Rzeszowie przy ul. Fredry 9. 5. Oferent dostarcza odczynniki na własny koszt i ryzyko do miejsca określonego w pkt. 4. Wymagania techniczne i jakościowe bezwzględnie wymagane. 1. Niezmienność cen netto w trakcie trwania umowy. 2. Odczynnikowe ulotki metodyczne w języku polskim. 3. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, realizowanie na koszt sprzedającego. 4. Termin ważności odczynników nie krótszy niż 6 miesięcy. Materiały kontrolne jednej serii i z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy 5. Do każdego odczynnika, kalibratora i materiału i kontrolnego określony termin stabilności po otwarciu oraz sposób przechowywania z zakresem temperatur. 6. Oferent uwzględnia w ofercie wszystkie niezbędne materiały kalibracyjne, kontrolne, jednorazowego użytku i części zużywalne w ilości wystarczającej do wykonania wszystkich oznaczeń (zleceń, kalibracji analizatora, oznaczeń kontroli jakości badań itp.) 7. Jakość dostarczanych odczynników nie wpłynie negatywnie na pracę własnego analizatora. 8. Firma dostarczająca odczynniki zapewnia BEZPŁATNY przegląd techniczny analizatora biochemicznego będącego własnością ZOZ zgodnie z zaleceniami producenta z wyjątkiem akcesoriów zużywalnych wyszczególnionych przez Oferenta w tabeli B załącznika Nr 1. 9. Kompatybilny (tzn. zapewniający zamienne stosowanie wszystkich niezbędnych odczynników i akcesoriów zarówno na analizatorze własnym jak i dzierżawionym) analizator nie starszy jak 3 letni z udokumentowanym dopuszczeniem do pracy (po szczegółowym przeglądzie przez serwis), zapewniający wykonanie minimum 600 oznaczeń fotometrycznych w ciągu godziny zostanie dostarczony do siedziby Laboratorium na koszt oferenta w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od dnia podpisania umowy. 10. Oferent przejmuje na siebie BEZPŁATNY serwis techniczny (naprawy i przeglądy) dzierżawionego analizatora biochemicznego w okresie trwania umowy z wyjątkiem akcesoriów zużywalnych wyszczególnionych przez Oferenta w tabeli B załącznika Nr 1. 11. W przypadku awarii analizatora dzierżawionego dłuższej niż 24 godziny oferent zabezpiecza wykonanie badań na analizatorze zapasowym lub pokrywa koszty wykonania ich u podwykonawcy. 12. Bezpłatne włączenie kompatybilnego analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego CENTRUM. Nie spełnienie któregokolwiek z w / w punktu bezwzględnie wymaganego spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 Ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1, wg załączonego wzoru do SIWZ, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz2-rzeszow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 Budynek A w pokoju nr 301 - Dział Informatyki Warunków Pracy i Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.