Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Lubin: dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 245840 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz, tj. Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej )..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie ( po terminie składania ofert) możliwość żądania próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Załącznik Nr 3 - Formularz cenowy ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa b) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej ( w tym spółki cywilnej ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny netto określone w umowie pozostają bez zmian, a ceny brutto ulegną odpowiedniej zmianie od dnia wskazanego w ustawie. 2. W wyniku dokonania zmian ilościowych, o których mowa w pkt.1b, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zmniejszenia wartości realizowanej umowy. 3. W przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania produktu, na podstawie przedstawionego uzasadnienia przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza : a) zmianę asortymentu wyrobów na inne o parametrach i jakości nie gorszej niż zaoferowane wyroby i spełniające wymagania Zamawiającego, b) możliwość wyłączenia danego wyrobu z przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o
59-300 Lubin
ul. Gen. Józefa Bema 5 - 6
Dział Zamówień Publicznych, pok. 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o 59-300 Lubin ul. Gen. Józefa Bema 5 - 6 kancelaria, pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgłębniki żołądkowe - 13 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji ( worki do pobierania próbek, worek laparoskopowy, nożyczki, kleszczyki, staplery, ładunki oraz inne wyroby opisane w specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załączniku Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( jednorazowy port dostępu laparoskopowego oraz zawór opisany szczegółowo w specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załączniku Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( jednorazowy zestaw do wkłucia przewodowego, opisany szczegółowo w specyfikacji ilościowo-asortymentowej tj. Załączniku Nr 3 siwz ) - 4000 zestawów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Sonda SENGSTAKENA z prowadnicą Ch 18 - 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja -Zestaw do tętnicy udowej 18 G x 200 mm - zestaw wyposażony w: cewnik poliuretanowy, prowadnica igłowa, prowadnik stalowy 0,6 x 450 mm, w kształcie litery J - 372 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Igła kaniula insuflacyjna - szt. 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - kolumna do absorpcji endotoksyn, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz, 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Kaseta podgrzewająca płyny WF - 100, kompatybilna z urządzeniem do ogrzewania płynów WARMFLO model FW - 588 - 5 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji ( jednorazowa łyżka sterylna, uchwyty do laryngoskopu oraz cewniki, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( rurki intubacyjne, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( dwukanałowe silikonowe cewniki, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ) - 120 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( maska klasy P2, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz )- 673 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( jednorazowa maska do CPAP oraz silikonowa uprząż, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( worki stomijne, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( ostrza i dreny, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( jednorazowa osłona na basen, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ) - 70 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( opaska do mocowania rurek trachostomijnych, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja ( czepek do mycia głowy, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej t. Załącznikiem Nr 3 siwz ) - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wyroby medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( opatrunki, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem Nr 3 siwz ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych,
- "Dostawy pieluchomajtek i podkładów do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie."
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawy materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych
- "Dostawa wyrobów medycznych i preparatów biobójczych na potrzeby ZOZ w Reszlu"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.