eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinTermomodernizacja obiektów użyeczności publicznej w Gminie Jarocin - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Jarocin: Termomodernizacja obiektów użyeczności publicznej w Gminie Jarocin - etap II
Numer ogłoszenia: 245904 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyeczności publicznej w Gminie Jarocin - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jarocin - etap II, tj.: 1) termomodernizacja Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Roszkowie wraz z instalacją kolektorów słonecznych; prace polegać będą na: termomodernizacji ścian, założeniu instalacji odgromowej, założeniu podokienników, wykonaniu opaski wokół budynków, remoncie okien z ich uszczelnieniem, ociepleniu stropodachu oraz instalacji kolektorów słonecznych, Budynek Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Roszkowie -obudowa zadaszeń wejść do budynku - wykonanie bocznych ścianek z płyt poliwęglanowych na podkonstrukcji aluminiowej -szpachlowanie i malowanie daszków betonowych wejść do budynku, -uzupełnienie lub zamurowanie zbędnych kratek nawiewno-wywiewnych w ścianach zewnętrznych, -montaż okna w wiatrołapie, -wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym lub szarym, -wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze białym lub szarym, -uzupełnienie opaski wokół budynku z płytek betonowych, -uzupełnienie tynków na kominach i ich wymalowanie w kolorze elewacji, -wykonanie cokołu wokół budynku wys. 50 cm z tynku Atlas Deko M, -wykonać obróbki blacharskie wraz z montażem rynien i rur spustowych oraz odprowadzeniem wód opadowych na teren trawnika -wymiana instalacji odgromowej, -remont stolarki okiennej, uszczelnienie, wymiana uszczelek, opalanie starej farby, impregnacja i 2x malowanie farbami do renowacji okien drewnianych, Kolorystyka elewacji: Kolor podstawowy według wzornika Atlas - nr 0076 farba silikatowa Kolor cokołu tynk mozaikowy Atlas Deko M - nr 221 2) termomodernizacja Przedszkola w Witaszycach; prace polegać będą na: modernizacji instalacji c.o. (montaż kotła gazowego kondensacyjnego 21 kW, wymiana instalacji, montaż zaworów termostatycznych), wykonaniu instalacji odgromowej, ociepleniu ścian, wykonaniu opaski wokół budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu stropodachu oraz dociepleniu tarasu. Budynek przedszkola w Witaszycach -wymiana parapetów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym z bocznymi zabezpieczeniami, -montaż lamp z czujką ruchu nad wszystkimi wejściami z podłączeniem, -demontaż przed dociepleniem i ponowny montaż tablic informacyjnych, skrzynki pocztowej, skrzynek elektrycznej, gazowej -malowanie krat, balustrad, poręczy, drabinka na dach, obróbki blacharskie tarasu i zadaszeń, podkonstrukcji zadaszenia zejścia do kotłowni, -przełożenie dzwonka - wymiana na nowy łącznik hermetyczny, -okładzina schodów zejściowych do kotłowni z płytek antypoślizgowych, -wymiana wywiewek wentylacji pomieszczeń na nowe ocieplone, dwupłaszczowe, -rozebranie i przesunięcie słupków ogrodzeniowych - odsunięcie od ocieplanej ściany, ewentualna przebudowa ogrodzenia i furtki, -wymiana parapetów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym z bocznymi zabezpieczeniami, -wymiana rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej wraz z odkopaniem podrynników, oczyszczeniem odpływów i ponownym zamocowaniem, podrynniki żeliwne oczyścić i pomalować, -wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy ocynkowanej, -naprawa pokrycia dachowego, wykonanie pasów z papy termozgrzewalnej przy okapie i wzdłuż obróbek blacharskich, kominach 3) termomodernizacja budynków Warsztatów Terapii Zajęciowej, prace polegać będą na: remoncie dachu, remoncie ścian, wykonaniu opaski wokół budynku, wykonaniu instalacji odgromowej, ociepleniu ścian, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniu dachu ,dociepleniu stropu strychu oraz hydroizolacji ścian szczytowych. Budynek Warsztatów Terapii Zajęciowej w Jarocinie Wykonać I etap renowacji ścian szczytowych polegający na: -Skuciu uszkodzonych tynków na wysokość 80 cm powyżej widoczną granicę zawilgocenia. Fugę pomiędzy cegły należy wydrapać na głębokość 2 cm. -Wykonać łańcuch otworów poniżej stropu piwnicy, ale przynajmniej 10 cm nad posadzką. Otwory wywierca się ukośnie w dół, w odległości 10 - 12 cm (w zależności od materiału, z jakiego jest wykonany mur) pod kątem 30 - 45o - metoda grawitacyjna. 0 - 30o - metoda ciśnieniowa. -Otwory napełnia się nierozcieńczonym BOTAZIT-em MS 10 aż do całkowitego nasycenia muru. -Po nasyceniu muru BOTAZIT-em MS 10 należy wypełnić otwory BOTAZIT-em MS 5 Kolorystyka elewacji: Kolor podstawowy jasny według wzornika Atlas - nr 0154 farba silikatowa Kolor podstawowy ciemny według wzornika Atlas - nr 0152 farba silikatowa Kolor gzymsu według wzornika Atlas - nr 0160 farba silikatowa Kolor cokołu tynk mozaikowy Atlas Deko M - nr 512 Szczegółowy zakres prac remontów określony został w dokumentacji technicznej i STWiOR stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy dokumentacja techniczna bądź STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ponadto Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, przepięcia, kolejność robót itp. do wymagań Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. W przypadku powołania się w dokumentacji projektowej na konkretny materiał lub producenta wówczas Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych od wskazanych . Wytyczne do wykonania robót termomodernizacyjnych Projekt załączony do dokumentacji przetargowej jest projektem budowlanym. Nie obejmuje detali wykonawczych, które wykonawca winien rozwiązać we własnym zakresie przygotowując na własny koszt projekt wykonawczy. Powyższa dokumentacja stanowić będzie część dokumentacji powykonawczej przekazanej przed odbiorem Inwestorowi. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWIZ ma charakter poglądowy, wykonawca w celu oszacowania wartości zamówienia przed złożeniem oferty powinien dokonać własnych pomiarów w celu weryfikacji przedmiaru jak również dokonać pomiarów i uwzględnić w cenie oferty wszelkie roboty towarzyszące termomodernizacji budynku wynikające z technologii i ze specyfiki zamówienia jak również roboty określone w poniższych wytycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 14 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robotami polegającymi na termomodernizacji budynków o wartości co najmniej 300 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram rzeczowo - finansowy stanowiący załacznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 133, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, d) z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; f) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; g) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; h) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; j) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności: - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; k) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy; - przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); - przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; - kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2. Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia: 1) wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 2) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu robót, wyodrębnienia robót zaniechanych 3. Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; Wykonawca może zmienić kierownika budowy na prośbę samego kierownika budowy oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. Osoby inspektora nadzoru - Zamawiający może zmienić inspektora nadzoru na prośbę samego inspektora oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego inspektora będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. Podwykonawcy - Wykonawca może zmienić Podwykonawcę na prośbę samego Podwykonawcy oraz w przypadku niewywiązywania się Podwykonawcy z powierzonych mu przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl - BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z. o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urzędu Miejskiego w Jarocinie Al. Niepodległości 10 - Sekretariat pok. nr 32 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.