eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTUAktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Miechów: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 245910 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE TURNUSU REHABILITACYJNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W RAMACH PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego w okresie 25.08.2013r. - 15.09.2013r. (pełne 14 dni pobytowe) dla 19 osób niepełnosprawnych + opiekun (kierownik), w ramach projektu Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Rodzaj turnusu: ogólnousprawniający z programem rekreacyjno-wypoczynkowym. Lokalizacja ośrodka rehabilitacyjnego w woj. świętokrzyskie, lubelskie, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie. Liczba uczestników turnusu: 19 osób niepełnosprawnych + opiekun (kierownik) razem: 20 osób. Uczestnicy turnusu posiadają następujące schorzenia: cukrzyca, choroby krążeniowe, ruchowe (wszystkie osoby spośród uczestników nie są w szczególny sposób ograniczone ruchowo i poruszają się samodzielnie w związku z czym nie stawiane są żadne szczególne wymagania w tym zakresie). W ramach zamówienia wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1.Organizator i ośrodek muszą posiadać odpowiednio wpis do rejestru Organizatorów i Ośrodków obejmujący cały okres trwania turnusu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. 2007 nr 230, poz. 1694). 2.Organizator turnusu musi być uprawniony do organizowania turnusu dla osób niepełnosprawnych a ośrodek, w którym odbędzie się turnus musi być uprawniony do przyjmowania osób niepełnosprawnych z określonymi schorzeniami: cukrzyca, choroby krążeniowe, ruchowe. Zamawiający informuje, że uczestnicy turnusu nie są w szczególny sposób ograniczeni ruchowo i poruszają się samodzielnie w związku z czym nie stawiane są żadne szczególne wymagania w tym zakresie natomiast Zamawiający wymaga aby Wykonawca przewidział cenie oferty w zakresie wyżywienia rodzaj posiłków odpowiednio stosowanych dla diety dla osób ze schorzeniem cukrzycy. Zakres oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1)zakwaterowanie wszystkich uczestników w pokojach: a)1 x 3 osobowy b)8 x 2 osobowy c)1 x 1 osobowy 2)każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, ? litra wody mineralnej gazowanej i niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. Pokoje uczestników turnusu muszą być usytuowane w jednym budynku, blisko siebie. Pokoje powinny mieć balkony. 3)Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: Stołówka w budynku zakwaterownia uczestników turnusu Miejsce do zorganizowania zajęć sportowo-rekreacyjnych z możliwością bezpłatnego wypożyczania sprzętu (tj. piłki , stół i rakiety do tenisa stołowego , rakiety do tenisa ziemnego, leżaki szachy, warcaby, kijki do nordic walking)Świetlica, siłownia dla chętnych 4)Zapewnienie nieodpłatnie uczestnikom turnusu programu integracji społecznej uwzględniającego: Wieczorki : zapoznawczy, pożegnalny Ognisko z pieczeniem kiełbasek i piosenki biesiadne Piknik z grillem x 2 Zabawy taneczne - co najmniej 1 Wieczorek filmowy x 2 Wieczorek karaoke Wieczorek przy muzyce z konkursami Pogadanki prozdrowotne - co najmniej 2 Wycieczka krajoznawcza - wykonawca pokrywa wszystkie koszty: bilety wstępu, transport (autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją), przewodnika oraz jeden gorący posiłek lub suchy prowiant. Wycieczka piesza po okolicy z przewodnikiem x2 Spotkania z przedstawicielami kultury i środowiska lokalnego Szczegóły programu integracji społecznej powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym co najmniej na tydzień przed rozpoczęciem turnusu i uwzględniać specyfikę regionu, warunki i atrakcje lokalne. 5)Jeżeli ośrodek nie dysponuje własnym pełnym zapleczem rekreacyjno-wypoczynkowym, należy zapewnić uczestnikom turnusu możliwość korzystania z takiego zaplecza poza ośrodkiem, w pobliskiej lokalizacji zapewniając jednocześnie transport do takiego zaplecza podpisując stosowną umowę z podmiotem udostępniającym takie zaplecze, spełniającym kryteria dostępności dla poszczególnych grup osób niepełnosprawnych. 6)Ośrodek powinien zapewnić nieodpłatne korzystanie z obiektów i terenów wodnych dostosowanych do wypoczynku i rekreacji. 7)Zapewnienie kadry gwarantującej prawidłową organizację turnusu rehabilitacyjnego, 8)zapewnienie badania lekarskiego na początku i na końcu turnusu (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów rehabilitacyjnych), 9)zapewnienie co najmniej 2 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla każdej z osób niepełnosprawnych (19 osób), 10)zapewnienie całodobowej opieki medycznej, (stała opieka pielęgniarska, lekarz). 11)całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu, składające się z trzech posiłków: śniadanie, obiad + deser (ciasto lub owoce) i kolacja z zastrzeżeniem, iż pobyt rozpoczyna i kończy się obiadem. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom suchy prowiant na czas podróży. Żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przewidział cenie oferty w zakresie wyżywienia również rodzaj posiłków odpowiednio stosowanych dla diety dla osób ze schorzeniem cukrzycy. 12)Wykonawca zapewnia transport autokarowy uczestników z Miechowa do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Miechowa po zakończeniu turnusu - autokar/bus w wersji turystycznej z klimatyzacją, 13)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika wyjazdu na czas przejazdów i pobytu na turnusie na kwotę minimalną 10.000 zł. na każdą osobę oraz na wypadek śmierci na kwotę minimalną 5.000 zł, 14)opłacenie opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu, jeśli jest to wymagane, Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało : 1.niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, 2.oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczone przez Zamawiającego), 3.wystawienie po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktury oddzielnie na każdego uczestnika turnusu w terminie do 14 dni od dnia zakończenia turnusu. Wymaga się aby faktura wystawiona była o terminie płatności nie krótszym niż 60 dni. 4.przesłanie Zamawiającemu w terminie do 21 dni od zakończenia turnusu informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach prawo zmiany liczby uczestników pobytu w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. Oraz o dokładnej liczbie uczestników turnusu Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem wyjazdu. Zmiana liczby uczestników pobytu nie może być większa niż 10%. Wszelkie rozliczenia końcowe miedzy zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualny (na dany rok kalendarzowy) wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonych w tym zakresie oświadczeń - (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ). b) kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ). g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.