eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówSUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Wołów: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2014
Numer ogłoszenia: 24592 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 1 "Chatka Puchatka" , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 26 61, faks 71 389 26 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chatkapuchatka.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostkaorganizacyjna Gminy Wołów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA NR 1 CHATKA PUCHATKA W WOŁOWIE W ROKU 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówki Przedszkola nr 1 Chatka Puchatka w Wołowie w roku 2014. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 8 zadań ( części): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich: Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż: Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych: Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy owoców i warzyw: Zadanie nr 5: Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i wędlin: Zadanie nr 6: Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich: Zadanie nr 7: Sukcesywne dostawy jaj kurzych: Zadanie nr 8: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 - formularz cenowy. towary muszą być dostarczane sukcesywnie do Zamawiającego, w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego. Wszystkie podane ilości zakupu przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, która zostanie zawarta na podstawie rozstrzygniętego postępowania przetargowego z wybranym Wykonawcą, stanowią ilości szacunkowe. Niezrealizowanie w/w ilości zakupu przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego dotyczącego zlecania wykonania pozostałej części ilości towarów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podanie przez Zamawiającego ilości szacunkowych ma na celu przedstawienie skali zamówienia. Wskazanie szacunkowej ilości zakupu przedmiotu zamówienia posłuży również do ustalenia przez Wykonawców ceny ofertowej. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w/w towarów do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt, a także wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Dostawy muszą się odbywać w dni robocze u Zamawiającego( od poniedziałku do piątku). Godziny dostaw będą uzgadniane z Zamawiającym. Towary dostarczane przez Wykonawcę muszą być dostarczane do Zamawiającego nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Ceny zaproponowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie nie ulegają zmianie w czasie trwania umowy zawartej na podstawie przeprowadzonego i rozstrzygniętego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określonych w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co 2 miesiące ( obniżone lub w przypadku znacznych zmian cen artykułów spożywczych i innych przekraczających 10% podanych wartości w formularzu cenowym podwyższone, w związku z sezonowością i dostępnością produktów na rynku. Każdorazowa zmiana cen uzgadniana będzie z Zamawiającym i wymagać będzie jego akceptacji. Opis przedmiotu zamówienia niektórych towarów wchodzących w skład przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został dokonany w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. W związku z tym faktem, Wykonawca posiada możliwość zaoferowania towaru równoważnego, odpowiadającego wymaganiom przedstawionym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca skorzysta z takiej możliwości i zaoferuje towar lub towary równoważne, ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony załącznik nr 7: Karta towaru równoważnego. Załącznik ten należy wypełnić dla każdego towaru równoważnego oferowanego przez Wykonawcę. W załączniku tym Wykonawca jest obowiązany podać cechy oferowanego towaru równoważnego, w odniesieniu do cech towaru określonego przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie niniejszego załącznika bądź załączników Zamawiający dokona weryfikacji, czy oferowane przez Wykonawcę towary spełniają warunek równoważności. Jeżeli Zamawiający na podstawie dostarczonych wraz z ofertą załączników nr 7 stwierdzi, że choćby jeden z oferowanych przez Wykonawcę towarów nie będzie spełniał wymagania równoważności, oferta tegoż Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona z powodu niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 01.24.20.00 - 01.24.20.00 15.22.10.00 - Ryby mrożone .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 1 Chatka Puchatka w Wołowie, ul. Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Przedszkole nr 1 Chatka Puchatka w Wołowie, ul. Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.