Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Grudziądz: Dostawa probówko -strzykawek z naklejanym kodem kreskowym
Igły do probówko - strzykawek
Numer ogłoszenia: 245935 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu, ul. Dąbrowskiego 11/13, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4624844, fax 056 4624844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszczwiw.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa probówko -strzykawek z naklejanym kodem kreskowym Igły do probówko - strzykawek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie do 137000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.11.00 - 25.20.11.00 Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajcy nie wyamaga wniesiea wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić wymagania art.22ust.1 nie podlegać wykulczeniu z postępowania na postawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.Prawo zamówien publicznych. Zamawiajcy dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Akutalny odpis z właściwego rejestru.2.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego,oraz własciwego oddziału ZUS.3.Oświadczenie wykonwcy o spełnieniu waruków udziłu w postęowaniu na podstawie art.22 Ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszczwiw.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Ogólne wymagania techniczne dotyczące probówko- strzykawek i igieł 2 Ogólene wymagania techniczne dotyczące etykiet 3.Wymagania szczegółowe dotyczace probówko - strzkawek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamaiwającego -sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.03.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: probówko strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówko strzykawki z naklejanym kodem kreskowymw ilosci 98250 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły do probówek - strzykawek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do probówek - strzykawek w ilosci 98250 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75
- Przygotowanie i dostarczanie ciepłych jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 17 w Grudziądzu w roku szkolnym 2024/2025
- Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu-sprawa numer 51/2024
- Remont budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - 53/2024
- Dostawa zmywarki tunelowej koszowej z wyposażeniem i montażem w stołówce wojskowej w m. Grupa - sprawa nr 47/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa 52/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych oraz szwów chirurgicznych, z podziałem na 4 części dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.