Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH - REGULARNEGO PRZEWOZU SPECJALNEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 245960 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA", ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3447802, fax 071 3447802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostoja.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH - REGULARNEGO PRZEWOZU SPECJALNEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje transport osób niepełnosprawnych - dzieci i młodzieży - na terenie miasta Wrocławia, własnymi środkami transportowymi Wykonawcy. Środki transportu winny być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich i odpowiednio oznakowane, jako środki transportu osób niepełnosprawnych. Dla realizacji przedmiotowych usług transportowych wymaganych jest co najmniej sześć pojazdów typu BUS. Przeciętny limit kilometrów dla sześciu pojazdów wynosi łącznie ok.400 km dziennie. (limit ten wyliczono na podstawie odległości między Ośrodkiem Rehabilitacyjno - Edukacyjnym przy ul. Górnickiego 37A we Wrocławiu, a niżej wymienionymi adresami zamieszkania osób, dla których będą świadczone przedmiotowe usługi transportowe - regularny przewóz specjalny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian niżej wymienionych adresów spowodowanych ewentualnymi zmianami miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych ) PRZEBIEG TRASY - ADRESY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH L.p. Adres zamieszkania 1 Perzyńskiego 2 Obornicka 3 Kręta 4 Świeradowska 5 Grabiszyńska 6 Zduńska 7 Prądzyńskiego 8 Chrząstawa Mała ul. Wrocławska 9 W-w Radwanice ul. Lazurowa 10 Gajowa 11 Żywiecka 12 Karpacka 13 Włodkowica 14 Kamieńskiego 15 Koszarowa 16 Monte Casino 17 Bajana 18 Cukrowa 19 Bacciarellego 20 Saperów 21 Siemińskiego 22 Nenckiego 23 Daszyńskiego 24 Popowicka 25 Dubois 26 Terenowa 27 Ślężna 28 Wielka 29 Polonii Wrocławskiej 1. Przewozy winny być realizowane zgodnie z harmonogramem przewozów. Harmonogram może ulec doraźnym zmianom wynikającym z istotnych zmian organizacyjnych placówki. 2. Harmonogram zostanie tak skonstruowany przez Zamawiającego, aby zawierał jak najmniej przewozów pustych. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy harmonogram najpóźniej w dniu podpisania umowy. RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY PRZY PRZEWOZACH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: a) Kierowca jest zobowiązany do bezpłatnej pomocy w przemieszczaniu -transporcie pasażera niepełnosprawnego od drzwi lokalu ,mieszkania, domu, pomieszczenia do pojazdu i odwrotnie, w granicach swoich możliwości fizycznych. b) Dba o bezpieczny wjazd -wejście , przewóz i wyjazd- wyjście osoby niepełnosprawnej do i z pojazdu. c) Opiekuje się, służy pomocą i radą pasażerom -osobom niepełnosprawnym. d) Współpracuje z Prezesem Stowarzyszenia lub i wyznaczoną przez niego osobą, zgłaszając zmiany stanów dotyczących stanu przewozu dzieci niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp. e) Kierowca jest zobowiązany do: dbałości o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu. f) Kierowca w każdej sytuacji winien okazywać życzliwość osobom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad wszystko mieć na uwadze ich dobro. g) Kierowca winien mieć czytelny identyfikator z imieniem i nazwiskiem, przypięty w widocznym miejscu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia - licencje do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r, Nr 125 poz. 874 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a w szczególności : a) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , przynajmniej 1 usługę w zakresie cyklicznych, codziennych przewozów osób niepełnosprawnych -regularny przewóz specjalny o podobnej wartości oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania usługi tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami typu BUS oraz staż w zawodzie kierowcy min. 5-cio letni d) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC ) 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują pojazdami (min. 6) przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający (o ile zajdzie taka potrzeba) na podstawie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - wezwie Wykonawców do uzupełnienia w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty : 1 ) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia : 2) FORMULARZ CENOWY 3) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot z osobna. 4) Aktualny ( tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna 5) ) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. 6) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia ( licencje na przewóz osób w krajowym transporcie drogowym) 7) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 8) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej 1 raz podobną usługę , o podobnej wielkości, wartości i rodzaju 10) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności 11) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 12) Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia 13) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności k) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostoja.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stawowej 1A we Wrocławiu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz OSTOJA ul. Stawowa 1A we Wrocławiu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi"
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.