eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiSUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, UL ŻWIRKI I WIGURY 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Tomaszów Lubelski: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, UL ŻWIRKI I WIGURY 7.
Numer ogłoszenia: 245964 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im.Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. , ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6659015, faks 084 6659002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs4.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, UL ŻWIRKI I WIGURY 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 7 Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części od nr 1 do nr 13. CZĘŚĆ 1 - Pieczywo ( CPV) : 15612500-6, CZĘŚĆ 2 - Mleko i jego przetwory, kod CPV 15500000-3, CZĘŚĆ 3 - Mieso jadalne, surowce rzeżne i wyroby wedliniarskie, Kod CPV 15100000-9, 15131120-2 , CZĘŚĆ 4 -Rózne artykuły spozywcze, Kod CPV CPV-15800000-6, CZĘŚĆ 5 - Ryby przetworzoone i konserwowe, Kod CPV-15200000-0, CZĘŚĆ 6 - Drób, CPV 15112000- 6, CZĘŚĆ 7 - Mrozonki, Kod CPV 15331100-8, CZĘŚĆ 8 -Produkty mączne gotowe, Kod CPV 15851000-8, CZĘŚĆ 9 - Warzywa i owoce świeże, Kod CPV 03121000-5, CPV- 15300000-1, CZĘŚĆ 10 - Makarony ( CPV) 15850000-1, CZĘŚĆ 11- Jaja kurze, CPV 03142500-, CZĘŚĆ 12 - Ziemniaki, CPV 03212100-1,CZĘŚĆ 13- Przyprawy i zupy, CPV-15800000-6, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne części, które stanowią arkusze kalkulacyjne ofert jako załączniki niniejszej specyfikacji nr: 2.1, 2.2, 2.3., 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 15.85.10.00-8, 15.30.00.00-1, 03.12.10.00-5, 15.85.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.21.21.21-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na postawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia/. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-tomaszowski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, sekretariat szkoły /parter/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb zwykły krojony 500 g 4200 szt Chleb razowy 500 g 350 szt Bułka 100 g. 6 500 szt Bułka tarta 150 kg Placek Cebularz 100 g 550 szt Drożdzówka 100 g 550 szt Pierożki z kaszą lub kapusta porcja nie mniej niż 120g 50 porcji Pączki 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MLEKO I JEGO PRZETWORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko spożywcze 2% tł. W opak. 1 l. 1 500 l Śmietana 18 % tł. L 500 l Masło ex .zawartość tł. 82,5% 250 kg Twaróg półtłusty 160 kg Ser żółty minimum 45 % tłuszczu 40 kg. Jogurty kubek 150 ml. 250 szt Serek homogenizowany 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNE I WYROBY WĘDLINIARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso mielone wieprz-wołowe 350 kg Łopatka wieprzowa b/ kośći 130 kg Karkówka wieprzowa b.kości 210 kg Schab wieprzowy b/kości 220 kg Wątroba wieprzowa 50 kg Żeberka wieprzowe 220 kg Słonina 60 kg Smalec 200 kg Kości wieprzowe 600 kg Boczek wędzony parzony 100 kg Baleron 50 kg Kiełbasa grilowa 100 kg Kiełbasa szynkowa 50 kg Kiełbasa zwyczajna 50 kg Kiełbasa krakowska 70 kg Kiełbasa łopatkowa 10 kg Kiełbasa golonkowa 20 kg Mortadela 25 kg Mielonka wieprzowa-prasow. 40 kg Łopatka prasowana 35 kg Paróweczki wieprzowe 100 kg Pasztet zapiekany 30 kg Pieczeń rzymska 110 kg Szynka wieprzowa 20 kg Szynka 10 kg Pasztetowa 25 kg Ogonówka 40 kg Filet z indyka /pieczony/ 50 kg. Kaszanka 20 kg Flaki wieprzowe krojone 50 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier biały kryształ (1kg) 600 kg Cukier waniliowy (16-20)g 70 szt Chrzan tarty w słoiku op. 200 g 110 szt Kakao ciemne sypkie /Dekomorena/ lub inny równoważny 100 g 7 Dżem wiśniowy nie mniej jak 320 g 20 szt Dżem truskawkowy nie mniej niż 320 g 100 szt Marmolada wieloowocowa 900 g. 30 kg Powidła śliwk. nie mniej niż 320 g 40 szt Groszek konserwowy op.nie mniej jak 400 g 100 szt Herbata granulowana 100 g /firmy Saga lub inna równoważna/ 200 szt Ogórek konserwowy gat.I. poj.0.9 l 400 szt Papyka konserwowa poj. 0,9 l 50 szt Serek top. Krążki op. 200 g 140 szt Serek top. plastry op.180g 270 szt Szyneczka wieprzowa nie mniej jak op. 110g 300 szt Szyneczka drobiowa nie mniej jak op. 110 g 200 szt Sól czosnkowa torebka 7 g. 150 szt Sól kuchenna 130 kg Ziele angielskie torebka 15 g. 35 szt Liście laurowe torebka 15 g. 60 szt Mąka pszenna luksusowa typ 550 140 kg Mąka ziemniaczana op 500 g. 10 kg. Olej jadalny uniwersalny op. 1l. 110 szt Margaryna stołowa zwykła kostka op. 250g 140 szt Kasza gryczana op. 1000 kg 65 kg Kasza jęczmienna wiejska średnia grubość op. 1000 g. 90 kg Płatki kukurydziane /typu Nestle lub inne równoważne/ op. 425g 40 Pasztet drobiowy nie mniej jak op 135 g. 320 szt Kisiel torebka 7 g. 20 szt Ananasy 450 g30 szt. Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 1300 g. 6 szt Ketchup pikantny/firmy Roleski lub równoważny/ op 0.5 l 180 szt Musztarda stołowa opakowanie nie mniej niż 180 g. 250 szt Kwasek cytrynowy 7 g. 45 szt Ryż biały op. 1kg 160 kg Koncentrat pomidorowy 30 % op. 900 ml 65 szt Kawa inka 100 g. 50 szt Pomysł na op. op nie mniej jak 200 g 45 szt Ziarenka smaku torebka 450 g. 90 szt Ziarenka smaku torebka 220 g. 15 szt Kukurydza konserwowa słodka -op.nie mniejsze jak 400 g Majonez dekoracyjny nie mniej niż 700 g. firmy Winiary lub równoważny 35 st Majeranek torebka 7 g. 20 szt Kminek torebka 7 g. 10 szt Pieprz naturalny torebka 7 g. 125 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet z ryby pangi mrozony 45kg. Filet z ryby mrozony morszczuk SHP, 35kg. Filety śledziowe b/skóry w oleju op. 4kg 15kg. Makrela wędzona 30 kg. Paprykarz szczeciński ALUPAK op. Nie mniej jak 135 g 20 szt. Sałatka rybna z makreli ALUPAK nie mniej jak 135 g. 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet drobiowy z indyka /świeży/ 50 kg Ćwiartka kurczaka św. 350 kg Filet drobiowy z kurczaka /świeży/ 200 kg Korpusy 50 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka warzywna 6 skł. 80 kg Marchewka 200kg Kalafior mrożony 60 kg Fasolka szparagowa zielona 20 kg Pyzy ziemniaczane mrożone 200 kg. Pyzy ziemniaczane z mięsem 200 kg Mieszanka owocowa kompotowa 100 kg Truskawki mrożone 20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mączmne gotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierogi ruskie domowe /świeże/ 170 kg Pierogi z kapustą 40 kg Uszka z grzybami 10 kg Krokiety 10 kg Pierogi z kapustą i z pieczarkami 15 kg Kluskie śląskie 100 kg. Kluski leniwe 100 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Warzywa i owoce świeże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchewka 250 kg. Pietruszka 80 kg. Seler korzeń 80 kg. Por 90 kg. Cebula 420 kg. Kapusta kwasz. 350 kg. Kapusta biała 50 kg. Burak ćwikła 500 kg. Kapusta pekińska 160 kg. Kapusta czerwona 100 kg. Pieczarki 80 kg. Groch średniej grubości 100 kg. Jabłka 300 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Makaron.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Makaron nitki paczkowany po 0,50kg do 1 kg. kg. 150 Makaron gruby ( różne kształty ) paczkowany po 0,5 kg do 1 kg. kg 400 Makaron spaghetti paczkowany po 0,5 kg do 1 kg kg 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jaja jurze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kl A ( 53-63g) szt. 6 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.13.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne późne op. 30 kg. Polska Norma - PN-75-R-744 530 Kg. 10 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przyprawy i zupy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zupa pieczarkowa op.3 kg. 5 szt Żurek 3kg 5 szt Barszcz biały 3 kg. 5 szt Barszcz czerwony 3 kg 2 szt Przyprawa w płynie 5 l. 5 op Delikat do drobiu 0,6 kg. 5 szt Delikat do mięsa 0,7 kg. 5 szt Delikat do ryb 0,6 kg. 5 szt Sos ogrodowo-sałatkowy 0,7 kg. 15 szt Sos pieczeń 1,2 kg. 5 szt Sos napoili 1 kg. 10 szt Sos bolongh. 1.1 kg. 5 szt Sos do gulaszu Fix 1.1 kg. 10 szt Sos grzybowy 1.1 kg. 5 szt Rosół z kury 1 kg. 5 szt Rosół wołowy 0,9 kg. 5 szt Przyprawa szefa 2kg 20 szt Sos słodko-kwaśny 1.5 kg. 5 szt Sos węgierski 1,2 kg. 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.