To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-21
Tarnowo Podgórne: budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły w Tarnowie Podgórnym
Numer ogłoszenia: 246010 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201802 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły w Tarnowie Podgórnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 100kWp na budynku Szkoły Podstawowej w Tarnowie Podgórnym ul. Szkolna 5 w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych poprzez sporządzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, montaż paneli fotowoltaicznych na budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym przy ul. Szkolnej 5 oraz wykonanie koniecznej do poprawnego funkcjonowania infrastruktury elektrycznej wraz z przyłączem do sieci energetycznej. Zamówienie obejmuje: ETAP 1 - opracowanie koncepcji -Opracowanie koncepcji instalacji fotowoltaicznej do akceptacji Zamawiającego - Przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli, dobór odpowiedniej ilości i rodzaju paneli i innych elementów systemu fotowoltaicznego ETAP 2 - opracowanie dokumentacji projektowej - Uzgodnienie dokumentacji u niezbędnych organów - Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych (w zakresie niezbędnym do realizacji zadania) we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, instalacji elektroenergetycznych, instalacji odgromowej, przyłączenia do sieci energetycznej) zapewniających realizację wszystkich prac - Opracowanie tabeli elementów scalonych stanowiącej podstawę do rozliczenia wykonanych robót - Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - zgodnie z obowiązującymi przepisami - Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami ETAP 3 - budowa instalacji fotowoltaicznej - Dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznej, kontrolno-pomiarowej, zabezpieczającej i odgromowej wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w tym z przygotowaniem miejsca montażu, uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach - Wykonanie przez Wykonawcę wszystkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanego systemu instalacji fotowoltaicznej - Opracowanie i przekazanie w dniu podpisania protokołu odbioru instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi - Wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej - 2 egz. - Udział w Radach Budowy - 1 x w tygodniu Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej: - Koncepcja ostateczna - 1 egz. - Projekt budowlany - 6 egz. - Projekty wykonawcze - 4 egz. każdej branży - Wersja elektroniczna projektów w formacie pdf, ath, dwg Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 3.3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, należytą starannością, Polskimi Normami oraz dokumentami przekazanymi przez Zamawiającego. 3.4. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat od daty końcowego odbioru robót, przy czym Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na główne elementy urządzeń na okres: 1) na panel słoneczny: 12 lat oraz 30 lat na min 80% mocy, 2) na falowniki solarne: minimum 60 miesięcy (Zamawiający informuje, że długość okresu gwarancji na falowniki solarne stanowić będzie kryterium oceny ofert.), 3) na konstrukcję : 10 lat, 4) na pozostałe instalacje: 5 lat, 5) na roboty montażowe: 3 lata. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzania serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych na budynku urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.5. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach. 3.6. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.7. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolami: 45000000-7, 45310000-3, 45261215-4, 09331200-0, 71000000-8. 3.8. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy, - zabezpieczenie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów BHP i p. poż., - pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia, - zapłata opłat za składowanie odpadów, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru w trakcie trwania i odbioru robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia, - likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy. 3.9. Zadanie jest finansowane z krajowych środków zewnętrznych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Poznaniu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKO SOLAR Sp. z o.o., Wszeradów 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485991,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 525114,74
Oferta z najniższą ceną: 525114,74 / Oferta z najwyższą ceną: 836400,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.