eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie audytu projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regi



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Warszawa: Przeprowadzenie audytu projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 246059 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-05, fax 022 877-23-86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tw.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu realizowanego przez Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach, zarejestrowanego pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek pod nr Z/2.14/I/1.6/15/04. Projekt realizowany jest przy udziale środków własnych, oraz jako jedynego wsparcia przy udziale Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w programie ZPORR - Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach. Zakres projektu obejmuje: - modernizację torowiska tramwajowego oraz platform przystankowych, - modernizację sieci trakcyjnej, - wymianę kabli trakcyjnych podstacji - modernizację urządzeń podstacji trakcyjnych - projekt i wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej - wymianę taboru - promocję Projektu - audyt zewnętrzny - pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu Przewidywany koszt inwestycji: 277 672 332,53 zł, całkowite wydatki kwalifikowane: 117 123 717,62 zł, kwota dofinansowania UE: 58 561 858,82 zł. Planowany okres realizacji Projektu, zgodnie z aneksem nr 2/07 do umowy o dofinansowanie: 29.07.2005 r. 31.01.2008 r. Audyt zewnętrzny winien być przeprowadzony zgodnie z: 1) Podręcznikiem procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Wytycznymi Instytucji Zarządzającej ZPORR na temat audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (z wyłączeniem projektów realizowanych w ramach Priorytetu 4) z dnia 15.10.2007 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane jest od Wykonawców spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), w tym: 1.1. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zadań w zakresie: a) audytowania projektów finansowanych ze środków pomocowych i/lub, b) badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa i/lub, c) przeprowadzenia audytu zewnętrznego, o wartości każdego z nich odpowiadającej co najmniej cenie brutto oferowanej za usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednego zadania potwierdzającego wiedzę i doświadczenie w zakresie funkcjonowania funduszy strukturalnych; 1.2. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. 1.2.1. co najmniej dwiema osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, przez które rozumie się: - osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem IFAC - International Federation of Accountants, - osoby posiadające kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) o finansach publicznych , tj. osoby które: a) posiadają certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b) ukończyły aplikację kontrolerską i złożyły egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub c) złożyły z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub d) posiadają uprawnienia biegłego rewidenta. Osoby, które zdały egzamin na audytora wewnętrznego według zasad obowiązujących do dnia wejścia w życie ustawy z dn. 8.02.2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw, zmieniającej art. 58 ustawy o finansach publicznych, tj. przed dniem 29 grudnia 2006 r., mają status audytorów wewnętrznych, którzy mogą przeprowadzać audyt zewnętrzny z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, jeżeli spełniają kryteria wymienione w art. 58 pkt 1-4 ww. ustawy; Co najmniej jedna osoba, którą dysponuje Wykonawca, winna posiadać uprawnienia biegłego rewidenta; 1.2.2. co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie badania projektów finansowanych ze środków pomocowych lub badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, bądź też w zakresie przeprowadzenia audytu zewnętrznego; 1.3. posiadanie za ostatni rok obrotowy, obrotów w wysokości co najmniej trzykrotności ceny brutto oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu projektu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 2 do formularza oferty) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 3 do formularza oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. 7. Część sprawozdania finansowego - Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tw.waw.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek nr 9, pokój nr 5, w godz. 8.00-14.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek nr 9, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach Projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek realizowanego przy współudziale środków finansowych Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 - Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach). Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje strony przekazują pisemnie (adres Zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek 9, pokój 5), faxem (nr + 48 22 877-23-86/87) lub drogą elektroniczną e-mail: zampubl@tw.waw.pl). Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną każda ze Stron na żądanie drugiej Strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.