Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Warszawa: Przeprowadzenie audytu projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 246059 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-05, fax 022 877-23-86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tw.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu realizowanego przez Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach, zarejestrowanego pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek pod nr Z/2.14/I/1.6/15/04. Projekt realizowany jest przy udziale środków własnych, oraz jako jedynego wsparcia przy udziale Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w programie ZPORR - Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach. Zakres projektu obejmuje: - modernizację torowiska tramwajowego oraz platform przystankowych, - modernizację sieci trakcyjnej, - wymianę kabli trakcyjnych podstacji - modernizację urządzeń podstacji trakcyjnych - projekt i wykonanie Systemu Informacji Pasażerskiej - wymianę taboru - promocję Projektu - audyt zewnętrzny - pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu Przewidywany koszt inwestycji: 277 672 332,53 zł, całkowite wydatki kwalifikowane: 117 123 717,62 zł, kwota dofinansowania UE: 58 561 858,82 zł. Planowany okres realizacji Projektu, zgodnie z aneksem nr 2/07 do umowy o dofinansowanie: 29.07.2005 r. 31.01.2008 r. Audyt zewnętrzny winien być przeprowadzony zgodnie z: 1) Podręcznikiem procedur wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Wytycznymi Instytucji Zarządzającej ZPORR na temat audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (z wyłączeniem projektów realizowanych w ramach Priorytetu 4) z dnia 15.10.2007 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane jest od Wykonawców spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), w tym: 1.1. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zadań w zakresie: a) audytowania projektów finansowanych ze środków pomocowych i/lub, b) badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa i/lub, c) przeprowadzenia audytu zewnętrznego, o wartości każdego z nich odpowiadającej co najmniej cenie brutto oferowanej za usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednego zadania potwierdzającego wiedzę i doświadczenie w zakresie funkcjonowania funduszy strukturalnych; 1.2. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. 1.2.1. co najmniej dwiema osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, przez które rozumie się: - osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem IFAC - International Federation of Accountants, - osoby posiadające kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z art. 58 pkt 5 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) o finansach publicznych , tj. osoby które: a) posiadają certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub b) ukończyły aplikację kontrolerską i złożyły egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, lub c) złożyły z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, lub d) posiadają uprawnienia biegłego rewidenta. Osoby, które zdały egzamin na audytora wewnętrznego według zasad obowiązujących do dnia wejścia w życie ustawy z dn. 8.02.2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw, zmieniającej art. 58 ustawy o finansach publicznych, tj. przed dniem 29 grudnia 2006 r., mają status audytorów wewnętrznych, którzy mogą przeprowadzać audyt zewnętrzny z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, jeżeli spełniają kryteria wymienione w art. 58 pkt 1-4 ww. ustawy; Co najmniej jedna osoba, którą dysponuje Wykonawca, winna posiadać uprawnienia biegłego rewidenta; 1.2.2. co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie badania projektów finansowanych ze środków pomocowych lub badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, bądź też w zakresie przeprowadzenia audytu zewnętrznego; 1.3. posiadanie za ostatni rok obrotowy, obrotów w wysokości co najmniej trzykrotności ceny brutto oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu projektu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 2 do formularza oferty) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 3 do formularza oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. 7. Część sprawozdania finansowego - Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tw.waw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek nr 9, pokój nr 5, w godz. 8.00-14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek nr 9, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w ramach Projektu pn. Modernizacja trasy tramwajowej w Alejach Jerozolimskich odcinek pętla Banacha - pętla Gocławek realizowanego przy współudziale środków finansowych Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów, Działanie 1.6 - Rozwój transportu publicznego w aglomeracjach). Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje strony przekazują pisemnie (adres Zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 102, 01-424 Warszawa, budynek 9, pokój 5), faxem (nr + 48 22 877-23-86/87) lub drogą elektroniczną e-mail: zampubl@tw.waw.pl). Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną każda ze Stron na żądanie drugiej Strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zabrodzie"
- Cyberbezpieczny Samorząd
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Audyt
- Zaprojektowanie dokumentów, procedur i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w UG Potęgowo i w jednostkach org. wraz z przeprowadzeniem szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.